quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Ik heb gemerkt dat je vaak op een negatieve manier mijn aandacht probeert te vragen. Dit vind ik erg storend.
Groeten van Chai
P.S. als je iemand leuk vindt kun je hem/haar beter op een positieve manier aandacht geven
Hier gaan we alweer dit bedoel ik nouquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Ik heb gemerkt dat je vaak op een negatieve manier mijn aandacht probeert te vragen. Dit vind ik erg storend.
Groeten van Chai
P.S. als je iemand leuk vindt kun je hem/haar beter op een positieve manier aandacht geven
is ze lelijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel een meisje op school dat redelijk intiem dicht bij me kan zijn met haar hoofd terwijl ze me in de ogen kijkt...
Zij zoekt dat ook zelf op.. Als ik bijvoorbeeld met mijn hoofd op de tafel lig dan doet zij hetzelfde
Maarja ik val niet op haar, maar ze is wel tof.
School.. En als je opmerkingen kan plaatsen..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Kingtoppie, in welke "setting" spreek jij ze aan, de meiden? En wat is flirten eigenlijk? Hoe doe je dat?
Ik weet ook eigenlijk nooit wat ik moet zeggen.
Je komt verder als mij iig. Ik heb nooit contact.
Waarom gelijk negatief? Erg storend... Als je aandacht wilt kan je het ook positief brengen.quote:
is ze knap?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom gelijk negatief? Erg storend... Als je aandacht wilt kan je het ook positief brengen.
Geen van bovenstaande toepassing op mij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
School.. En als je opmerkingen kan plaatsen..
Verder met uitgaan, dan zijn mensen toch bezig voor sociaal contact namelijk... En andere settings als mensen sociaal doen.
Dus jij doet nooit sociaal en verwacht wel dat het op je pad komt?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen van bovenstaande toepassing op mij.
Vooraltijdalleen.jpg
Nee, ik verwacht ook niet dat het op me pad komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus jij doet nooit sociaal en verwacht wel dat het op je pad komt?
Maar je vind het jammer, dus wees niet lui en ga proberen je dromen na te streven, ook al moet dat in kleine stapjes omdat je waarschijnlijk bang zult zijn voor verandering.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht ook niet dat het op me pad komt.
Heb het ondertussen al geaccepteerd.
Jij vindt cher dus ook leuk, wanneer gaan jullie elkaar kusjes geven?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Hoi Cher-,
Groeten van Chai
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
"Ik wil je even wat vragen!". " Sorry, ik heb al een vriend!". Ik:,"Leuk voor je, maar ik wilde gewoon even vragen of je opzij wil gaan, zodat ik richting het toilet kan gaan".
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens wat mij ook vaak overkomt is dat meiden ineens mijn hand pakken en de dansvloer opsleuren of ergens rustiger willen pratenalsof dat subtiel is
Welke mongool gaat nu met zijn hoofd op tafel liggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel een meisje op school dat redelijk intiem dicht bij me kan zijn met haar hoofd terwijl ze me in de ogen kijkt...
Zij zoekt dat ook zelf op.. Als ik bijvoorbeeld met mijn hoofd op de tafel lig dan doet zij hetzelfde
Maarja ik val niet op haar, maar ze is wel tof.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke mongool gaat nu met zijn hoofd op tafel liggen.
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo hele uren geslapen op mijn mooie Eastpak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
OP SCHOOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TSquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts heeft een lelijke rotkop en vrouwen staan doodsangsten uit in zijn aanwezigheid.
Heeft ze opgehangen en gaat ze ook direct wegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Heb er hier nu ook een schuintegenover mij zitten die achter de computer zit.
Ze zit niets te doen op de PC maar alleen maar vervelend hardop te bellen en dan een docent af te zeiken via de telefoon (aan waarschijnlijk haar projectgenoot). En dan zo'n vet groot bekje over die docente.
Precies hetzelfde als dat vrouwen doen als ze ruzie hebben met een ander meisje: Hoe ze haar dan kapot gaan slaan, maar als het moment daar is ze hun bek dichthouden en hoogstens de andere meiden giftig aan gaan kijken.
Tot zover mijn relaas.
Hoezo verneder je haar niet anaal dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeft ze opgehangen en gaat ze ook direct wegKankerhoer
Die vriendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo had ik laatst dat ik 's nachts naar huis fietste. De route die ik altijd neem is een heel lang fietspad die niet verlicht is. Op gegeven moment nader ik een kruising en komt er een stelletje voorbij gefietst. Ik moest wachten omdat zij voorrang hadden en zodra ze me gepasseerd waren sloeg ik af en bleef een tijdje achter ze fietsen.
Op een gegeven moment kijkt dat meisje de hele tijd achterom, en blijft telkens kijken of ik niet dichterbij ben gekomen, in totaal heeft ze wel zon 25 keer achterom gekeken. Op een gegeven moment naderen we een lange lege straat en zegt ze iets tegen dr vriend waarop hij er vandoor sprint.
Waarschijnlijk heeft ze gezegd "er zit iemand achter ons, fietsen!" of iets dergelijkEigenlijk had ik ze achterna moeten fietsen ook nog. Als ik al uberhaupt intenties had om te stalken, dan zou het toch vrij onlogisch zijn aangezien zij mij eerst passeren lijkt me...
Het was een versierpoging van haar kant. Je had haar ter plekke moeten nemen in de bosjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo had ik laatst dat ik 's nachts naar huis fietste. De route die ik altijd neem is een heel lang fietspad die niet verlicht is. Op gegeven moment nader ik een kruising en komt er een stelletje voorbij gefietst. Ik moest wachten omdat zij voorrang hadden en zodra ze me gepasseerd waren sloeg ik af en bleef een tijdje achter ze fietsen.
Op een gegeven moment kijkt dat meisje de hele tijd achterom, en blijft telkens kijken of ik niet dichterbij ben gekomen, in totaal heeft ze wel zon 25 keer achterom gekeken. Op een gegeven moment naderen we een lange lege straat en zegt ze iets tegen dr vriend waarop hij er vandoor sprint.
Waarschijnlijk heeft ze gezegd "er zit iemand achter ons, fietsen!" of iets dergelijkEigenlijk had ik ze achterna moeten fietsen ook nog. Als ik al uberhaupt intenties had om te stalken, dan zou het toch vrij onlogisch zijn aangezien zij mij eerst passeren lijkt me...
Ik vind toch dat ze er minimaal over heen moet wrijven wilt ze dat ik het snap.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het was een versierpoging van haar kant. Je had haar ter plekke moeten nemen in de bosjes.
Echt gastHoe duidelijk wil je de signalen hebben?
Jij snapt hemquote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon als je door je vriend gebeft wordt aan die andere gast denken. Ogen dicht en genieten ja toch.
Dus hij sprint er vandoor en laat haar achter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Zo komt het over ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus hij sprint er vandoor en laat haar achter?
Scarface lijkt op een gespierde relnegernicht genaamd bubba denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee ze zat bij hem achterop. Belangrijk detail wat niet in het verhaal vermeld stond. Excuses.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel enige voorzichtigheid geboden als je iemands naam gaat uitkreunen.quote:
Dan zit ze toch met 2 benen aan 1 kant op de fiets. Niet zo raar dat ze dan af en toe opzij kijktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee ze zat bij hem achterop. Belangrijk detail wat niet in het verhaal vermeld stond. Excuses.
Wat heeft dit te maken met het onderwerp van het topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Heb er hier nu ook een schuintegenover mij zitten die achter de computer zit.
Ze zit niets te doen op de PC maar alleen maar vervelend hardop te bellen en dan een docent af te zeiken via de telefoon (aan waarschijnlijk haar projectgenoot). En dan zo'n vet groot bekje over die docente.
Precies hetzelfde als dat vrouwen doen als ze ruzie hebben met een ander meisje: Hoe ze haar dan kapot gaan slaan, maar als het moment daar is ze hun bek dichthouden en hoogstens de andere meiden giftig aan gaan kijken.
Tot zover mijn relaas.
vragen kan via DM.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het onderwerp van het topic.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Herkenbaar. Zo liep ik verleden week, rond 11uur savonds, door een stations tunnel ergens Arnhem. Een meisje met een pront lichaam liep een aantal meter achter mij, en telkens wanneer ik slomer begon te lopen deed zij hetzelfde. Toen ik bleef stilstaan, bleef zij ook stilstaan. Zo hebben we daar 66uur gestaan. Toen durfde ze er eindelijk langs.
oke.
Nee, zelfverheerlijking. En dat is niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik herlas mijn eigen stukje en moest hard lachen, is dat narcistisch?
Ja mja iedereen doet dat wel stiekemquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zelfverheerlijking. En dat is niet aantrekkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |