Hier ben ik het ook wel eens. Ambitie is goed, maar dat betekent niet dat je je neus moet ophalen voor andere zaken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, goed lezen.
Je ambitie moet je naar streven. Maar neerkijken op al het andere gaat je straks opbreken.
jouw voorkeur is meer dat ze voor je buigen en zodra men een leuk koppie heeft ze jou daarbij oraal bevredigen natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij interpreteert mijn voorkeur als neerbuigend naar jou toe, dat is jouw interpretatie.
Ja en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin in het MKB.
Dat doen ze maar na werktijd.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jouw voorkeur is meer dat ze voor je buigen en zodra men een leuk koppie heeft ze jou daarbij oraal bevredigen natuurlijk.
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en daar is niks mis mee.
Maar schijnbaar is het een gevoelige snaar als je zegt dat de multinationals je aanspreken.
Generatiekloof is a bitch.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor, leeftijdsgenoten hè
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.
Traineeships zijn wel interessant inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik werkte ook ooit voor 'n middelgroot bedrijf. Maar kleine teams in grote organisaties liggen mij beter. VS kan altijd nog intern studeren bij de Big4.
Wonen en werken in het buitenland ligt mij ook wel. Maar ook in Italië en Engeland heb ik voor bedrijven gewerkt die we hier tot het MKB zouden rekenen. Vind het ook wel lekker eigenlijk om alles zelf te regelen, brengt je meer in touch met de nieuwe wereld om je heen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ik ben helemaal verzot op het expat bestaan, en multinationals bieden vaak goede doorgroeimogelijkheden.
Dat zijn m'n redenen.
Nope. Je deed uit de hoogte over MKB algemeen en deze regio.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij interpreteert mijn voorkeur als neerbuigend naar jou toe, dat is jouw interpretatie.
Je kan je als beetje manager bij een onbeduidende firma in de provincie ook on top of the foodchain wanen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.
En waarom is dat beter voor de tere, indirecte, zachtaardige en acterende VS?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope. Je deed uit de hoogte over MKB algemeen en deze regio.
Je bent een snot kuiken wat een stapje terug gezet moet worden met je ontplofte zelfbeeld. Kan je adviseren dan in Tukkerland te blijven. Tukkers zijn daar beter, directer en harder in dan die acterende westerlingen.
De Randstad is het economische powerhouse van de lage landen. Dat doen de acterende 'ollanders niet slecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent een snot kuiken wat een stapje terug gezet moet worden met je ontplofte zelfbeeld. Kan je adviseren dan in Tukkerland te blijven. Tukkers zijn daar beter, directer en harder in dan die acterende westerlingen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waarom is dat beter voor de tere, indirecte, zachtaardige en acterende VS?
Die laatste zin was om de rest op de kast te jagen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
De Randstad is het economische powerhouse van de lage landen. Dat doen de acterende 'ollanders niet slecht.
Dat is u gelukt, beste meneer. Ik ben totaal van m'n apropos.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Die laatste zin was om de rest op de kast te jagen.
Gast.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een duizendpoot rol binnen een MKB, heb het een tijd gedaan in de marktanalist functie en het was gewoon niks voor mij. Dat dat nou zo moeilijk te verkroppen is hier begrijp ik dan weer niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wonen en werken in het buitenland ligt mij ook wel. Maar ook in Italië en Engeland heb ik voor bedrijven gewerkt die we hier tot het MKB zouden rekenen. Vind het ook wel lekker eigenlijk om alles zelf te regelen, brengt je meer in touch met de nieuwe wereld om je heen.
Jou kennende had ik zoiets verwacht.quote:
U is ei?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is u gelukt, beste meneer. Ik ben totaal van m'n apropos.
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.quote:
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jou kennende had ik zoiets verwacht.
Over een paar jaar, als je cv bij me op het bureau ligt, herinner ik je nog wel aan de discussie.
Ik ondersteun deze motie.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.
Even die lange gelakte tenen van je opzij, yup, ieder zijn ding.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.
Iedereen z'n ding, zo lastig is dat toch niet te begrijpen?
Mooi.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even die lange gelakte tenen van je opzij, yup, ieder zijn ding.
Hehe... kep je toch ergens te pakken. Je irritatie in het laatste woord willen hebben spat er vanaf.quote:
Neu, gewoon verbaasd hoe opgewonden je raakt van iemand die niet in Twente zijn ambitie heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hehe... kep je toch ergens te pakken. Je irritatie in het laatste woord willen hebben spat er vanaf.
Mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat dat het niet was.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, gewoon verbaasd hoe opgewonden je raakt van iemand die niet in Twente zijn ambitie heeft.
Zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat dat het niet was.
Maar hey, als jij er beter door slaapt...
Bestaat al geruime tijd. Is dat een probleem?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.
Was het maar zo'n feest. Nee, het is zakelijk dus moet een beetje normaal doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste drie gangen zijn vloeibaar en alcoholisch?
Welnee, ik kende het nog niet en voor mij is dat voldoende.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bestaat al geruime tijd. Is dat een probleem?
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, het is zakelijk dus moet een beetje normaal doen.
Heb wel een jasje aan. Binnenkort mag de stropdas weer om, op een begrafenis.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.
Minskse praktijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.
Ligt er natuurlijk aan wie er begraven wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
Dingen waar je een stropdas bij om moet zijn nooit leuk.
Zoals begrafenissen.
O jee, typische burgerlul-in-pak gesignaleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.
Iedereen z'n ding, zo lastig is dat toch niet te begrijpen? Dat je al niet eens een voorkeur mag hebben voor een multinational, de tering zeg.
Dat is waar.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie er begraven wordt.
Liever apart topic. Daar zullen de experts van POL uw vragen beantwoorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Politieke slowchat, dit?
Ikzelf volg eigenlijk alles m.b.t. de nederlandse en duitse politiek, maar heb daar vanzelf nog genoeg vraagjes over. Dat kan hier gesteld worden of heeft u daar liever een apart topic voor?
Hier worden politieke vragen alleen maar beantwoord als men er zin in heeft idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Liever apart topic. Daar zullen de experts van POL uw vragen beantwoorden.
In Appels beleggen levert ook niks op bij een slechte oogst, of in het geval van Apple, tenzij een slechte oogst.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apple gaat dividend uitkeren, wel 1,80 % dividendrendement op jaarbasis.[ afbeelding ]
Ze hebben niet voor niets 100 miljard in cash.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apple gaat dividend uitkeren, wel 1,80 % dividendrendement op jaarbasis.[ afbeelding ]
Consumenten betalen nou eenmaal graag teveel voor iets wat makkelijk te begrijpen valt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tuig is het, en nog kostbaar ook:
http://www.utwente.nl/arc(...)le_vaardigheden.doc/
Dit ondersteunt mijn eerdere stelling.quote:
toetsenborden gaan te lang mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
Ze waren volgens mij de eerste met een onscreen keyboard op een telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan met mijn Apple veel sneller en efficienter werken dan met mijn vorige pc, dus de meerprijs betaalt zich (voor mijn baas) vanzelf terug.
Ja, nu ik eenmaal heb ervaren hoe geweldig het werkt zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik verslijt er gemiddeld 1 per jaar.
Precies... gewoon een bordje van 15 euro en weer gaan (als asbak).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |