Dat is waar.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie er begraven wordt.
Liever apart topic. Daar zullen de experts van POL uw vragen beantwoorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Politieke slowchat, dit?
Ikzelf volg eigenlijk alles m.b.t. de nederlandse en duitse politiek, maar heb daar vanzelf nog genoeg vraagjes over. Dat kan hier gesteld worden of heeft u daar liever een apart topic voor?
Hier worden politieke vragen alleen maar beantwoord als men er zin in heeft idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Liever apart topic. Daar zullen de experts van POL uw vragen beantwoorden.
In Appels beleggen levert ook niks op bij een slechte oogst, of in het geval van Apple, tenzij een slechte oogst.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apple gaat dividend uitkeren, wel 1,80 % dividendrendement op jaarbasis.[ afbeelding ]
Ze hebben niet voor niets 100 miljard in cash.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apple gaat dividend uitkeren, wel 1,80 % dividendrendement op jaarbasis.[ afbeelding ]
Consumenten betalen nou eenmaal graag teveel voor iets wat makkelijk te begrijpen valt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tuig is het, en nog kostbaar ook:
http://www.utwente.nl/arc(...)le_vaardigheden.doc/
Dit ondersteunt mijn eerdere stelling.quote:
toetsenborden gaan te lang mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
Ze waren volgens mij de eerste met een onscreen keyboard op een telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan met mijn Apple veel sneller en efficienter werken dan met mijn vorige pc, dus de meerprijs betaalt zich (voor mijn baas) vanzelf terug.
Ja, nu ik eenmaal heb ervaren hoe geweldig het werkt zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik verslijt er gemiddeld 1 per jaar.
Precies... gewoon een bordje van 15 euro en weer gaan (als asbak).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |