Consumenten betalen nou eenmaal graag teveel voor iets wat makkelijk te begrijpen valt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tuig is het, en nog kostbaar ook:
http://www.utwente.nl/arc(...)le_vaardigheden.doc/
Dit ondersteunt mijn eerdere stelling.quote:
toetsenborden gaan te lang mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
Ze waren volgens mij de eerste met een onscreen keyboard op een telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan geen telefoon met toetsenbord?
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan met mijn Apple veel sneller en efficienter werken dan met mijn vorige pc, dus de meerprijs betaalt zich (voor mijn baas) vanzelf terug.
Ja, nu ik eenmaal heb ervaren hoe geweldig het werkt zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had je die meerprijs ook zelf willen betalen, als je bijv ZZPer geweest was?
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik verslijt er gemiddeld 1 per jaar.
Precies... gewoon een bordje van 15 euro en weer gaan (als asbak).quote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ong 1 per anderhalf, maar een nieuw toetsenbord heb je dan ook voor een eurotje of 10-50, waas een nieuwe ipad al snel het zevenvoudige kost.
Deze doet het nog redelijk goed, zolang ik er maar zo nu en dan een tandenstoker tussendoor haal.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:24 schreef Drugshond het volgende:
Deze is ook aan vervangen toe.... de E blijft een beetje plakken. Maar ik heb nog een reserve die in de doos zit.
Zoiets heb ik ook nog liggen, maar die was wel meer dan vijf tientjesquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste keyboard tot nog toe.
Daar hoef je je niet schuldig over te voelen, wel dat je met Apple in zee gegaan bent, aangezien je dan geen keuze meer hebt om voor een goedkoper alternatief te kiezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog liggen, maar die was wel meer dan vijf tientjes
Ik typ dit anders met mijn Logitech keyboard dat ik even op m'n Mac heb aangeslotenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet schuldig over te voelen, wel dat je met Apple in zee gegaan bent, aangezien je dan geen keuze meer hebt om voor een goedkoper alternatief te kiezen.
Trackpad zal je bedoelen.quote:
Dat kan, maar ook middels het schermkeyboard. Alles duurt tien keer langer, dat wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je daar dan in morse code mee typen?
Die boxjes zijn ook niet van Apple zo te zien.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik typ dit anders met mijn Logitech keyboard dat ik even op m'n Mac heb aangesloten
[ afbeelding ]
De Windows-toets werkt als de Command-toets dus je hebt alle functionaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |