U is ei?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is u gelukt, beste meneer. Ik ben totaal van m'n apropos.
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.quote:
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jou kennende had ik zoiets verwacht.
Over een paar jaar, als je cv bij me op het bureau ligt, herinner ik je nog wel aan de discussie.
Ik ondersteun deze motie.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.
Even die lange gelakte tenen van je opzij, yup, ieder zijn ding.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.
Iedereen z'n ding, zo lastig is dat toch niet te begrijpen?
Mooi.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even die lange gelakte tenen van je opzij, yup, ieder zijn ding.
Hehe... kep je toch ergens te pakken. Je irritatie in het laatste woord willen hebben spat er vanaf.quote:
Neu, gewoon verbaasd hoe opgewonden je raakt van iemand die niet in Twente zijn ambitie heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hehe... kep je toch ergens te pakken. Je irritatie in het laatste woord willen hebben spat er vanaf.
Mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat dat het niet was.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, gewoon verbaasd hoe opgewonden je raakt van iemand die niet in Twente zijn ambitie heeft.
Zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat dat het niet was.
Maar hey, als jij er beter door slaapt...
Bestaat al geruime tijd. Is dat een probleem?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind ''godse'' wel het woord van het jaar.
Was het maar zo'n feest. Nee, het is zakelijk dus moet een beetje normaal doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste drie gangen zijn vloeibaar en alcoholisch?
Welnee, ik kende het nog niet en voor mij is dat voldoende.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bestaat al geruime tijd. Is dat een probleem?
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, het is zakelijk dus moet een beetje normaal doen.
Heb wel een jasje aan. Binnenkort mag de stropdas weer om, op een begrafenis.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.
Minskse praktijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er maar geen stropdas bij om hoeft.
Ligt er natuurlijk aan wie er begraven wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
Dingen waar je een stropdas bij om moet zijn nooit leuk.
Zoals begrafenissen.
O jee, typische burgerlul-in-pak gesignaleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen hier kruipend voor je bureau moet omdat het o zo geweldig is.
Iedereen z'n ding, zo lastig is dat toch niet te begrijpen? Dat je al niet eens een voorkeur mag hebben voor een multinational, de tering zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |