Hier ben ik het ook wel eens. Ambitie is goed, maar dat betekent niet dat je je neus moet ophalen voor andere zaken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, goed lezen.
Je ambitie moet je naar streven. Maar neerkijken op al het andere gaat je straks opbreken.
jouw voorkeur is meer dat ze voor je buigen en zodra men een leuk koppie heeft ze jou daarbij oraal bevredigen natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij interpreteert mijn voorkeur als neerbuigend naar jou toe, dat is jouw interpretatie.
Ja en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin in het MKB.
Dat doen ze maar na werktijd.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jouw voorkeur is meer dat ze voor je buigen en zodra men een leuk koppie heeft ze jou daarbij oraal bevredigen natuurlijk.
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en daar is niks mis mee.
Maar schijnbaar is het een gevoelige snaar als je zegt dat de multinationals je aanspreken.
Generatiekloof is a bitch.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor, leeftijdsgenoten hè
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.
Traineeships zijn wel interessant inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik werkte ook ooit voor 'n middelgroot bedrijf. Maar kleine teams in grote organisaties liggen mij beter. VS kan altijd nog intern studeren bij de Big4.
Wonen en werken in het buitenland ligt mij ook wel. Maar ook in Italië en Engeland heb ik voor bedrijven gewerkt die we hier tot het MKB zouden rekenen. Vind het ook wel lekker eigenlijk om alles zelf te regelen, brengt je meer in touch met de nieuwe wereld om je heen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ik ben helemaal verzot op het expat bestaan, en multinationals bieden vaak goede doorgroeimogelijkheden.
Dat zijn m'n redenen.
Nope. Je deed uit de hoogte over MKB algemeen en deze regio.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij interpreteert mijn voorkeur als neerbuigend naar jou toe, dat is jouw interpretatie.
Je kan je als beetje manager bij een onbeduidende firma in de provincie ook on top of the foodchain wanen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Macht spreekt je aan. En daarom multinationals.
En waarom is dat beter voor de tere, indirecte, zachtaardige en acterende VS?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope. Je deed uit de hoogte over MKB algemeen en deze regio.
Je bent een snot kuiken wat een stapje terug gezet moet worden met je ontplofte zelfbeeld. Kan je adviseren dan in Tukkerland te blijven. Tukkers zijn daar beter, directer en harder in dan die acterende westerlingen.
De Randstad is het economische powerhouse van de lage landen. Dat doen de acterende 'ollanders niet slecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent een snot kuiken wat een stapje terug gezet moet worden met je ontplofte zelfbeeld. Kan je adviseren dan in Tukkerland te blijven. Tukkers zijn daar beter, directer en harder in dan die acterende westerlingen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waarom is dat beter voor de tere, indirecte, zachtaardige en acterende VS?
Die laatste zin was om de rest op de kast te jagen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
De Randstad is het economische powerhouse van de lage landen. Dat doen de acterende 'ollanders niet slecht.
Dat is u gelukt, beste meneer. Ik ben totaal van m'n apropos.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Die laatste zin was om de rest op de kast te jagen.
Gast.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een duizendpoot rol binnen een MKB, heb het een tijd gedaan in de marktanalist functie en het was gewoon niks voor mij. Dat dat nou zo moeilijk te verkroppen is hier begrijp ik dan weer niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wonen en werken in het buitenland ligt mij ook wel. Maar ook in Italië en Engeland heb ik voor bedrijven gewerkt die we hier tot het MKB zouden rekenen. Vind het ook wel lekker eigenlijk om alles zelf te regelen, brengt je meer in touch met de nieuwe wereld om je heen.
Jou kennende had ik zoiets verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |