Zit toch niet zo te klagen. Je komt gewoon te kort.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken niemand in de Oost.
Tenminste, niet iemand die iets voorstelt verder. Maar goed, met een beetje geluk ben ik afgestudeerd over 3 maand en verkas ik naar de Randstad of het buitenland. God be damned dat ik hier blijf smeken om werk waar het ergens anders nog wel genoeg te vinden is.
Zodat er over vijf jaar weer een half miljoen mensen in een soort van WAO zitten,die beter betaald dan dat kassabaantje?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:10 schreef remlof het volgende:
Ja tof man, weer de zelfde fouten maken als in het verleden, alsof we niets van de geschiedenis geleerd hebben
Ja dat zal het zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te klagen. Je komt gewoon te kort.
En onder Den Uyl?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Samsom heeft toegegeven dat ook de PvdA onder Paars grote fouten heeft gemaakt.
Geweldig dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, op Amerikaanse media is er genoeg van te zien/vinden. De Nederlandse media negeert het, maar goed dat viel te verwachten natuurlijk. Toen ik vorig jaar in de winter vast zat in London lieten ze ook alleen nog maar business class rijden, iedereen kreeg een sticker met hun klasse en diegenen met business mochten doorlopen.
Al die wagons werden aan elkaar gekoppeld, en de normalen ontkoppeld. Was wel een mooi gezicht, al die mensen met poen en zakenlui in pak doorlopen en de gezinnetjes met jankende babies moesten overnachten op het station.
Moest zelfs politie bij te pas komen om orde te houden, lol.
Mensen die overal een half jaartje zwalken zijn we hier niet zo gek op inderdaad. Of dat nu in het buitenland is geweest geeft het niet extra glans.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Heb een enorm gemiddeld CV, iedere student heeft zoiets.
Een MKB in Hengelo ligt dan ook niet in mijn interessegebied.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen die overal een half jaartje zwalken zijn we hier niet zo gek op inderdaad. Of dat nu in het buitenland is geweest geeft het niet extra glans.
Lol. Dat neerbuigende gaat je nog wel een keer opbreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een MKB in Hengelo ligt dan ook niet in mijn interessegebied.
Gescheiden worden van jankende kinderen kan ik ook wel enthousiast van worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat voor Vs apartheid een natte droom is.
Doelde meer op de verschrikkelijke taalfouten.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet eerklijk zeggen dat ik die doner ook wel kan schaven, voor een redelijk loon en als ik ergens sucuk vandaan kan halen, die 'turkse tosti' drie maal beter smaakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de kakkineuze Zuid-As of in de elitaire grachtengordel is dergelijke neerbuigendheid nochtans geen bezwaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat neerbuigende gaat je nog wel een keer opbreken.
Onderling niet altijd wellicht. Toch moeten ook die imago-vechtertjes de omzet hebben van het gepeupel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de kakkineuze Zuid-As of in de elitaire grachtengordel is dergelijke neerbuigendheid nochtans geen bezwaar.
Hoezo neerbuigend?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat neerbuigende gaat je nog wel een keer opbreken.
Zodat er in je omgeving meer 'hapjes' in strakke boxers rondlopen?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo neerbuigend?
Het is niet voor niets dat ik zo focus op de internationale wereld, waarom zou dan m'n ambitie liggen bij een regionaal MKB bedrijf? Ik heb er geen kritiek op, ik zou er gewoon niet op m'n plaats zijn. Bovendien hebben MKB's een eigen werkmentaliteit, en daar heb ik niet zoveel mee.
Ik zou maar niet alles afschrijven als ik jou was.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo neerbuigend?
Het is niet voor niets dat ik zo focus op de internationale wereld, waarom zou dan m'n ambitie liggen bij een regionaal MKB bedrijf? Ik heb er geen kritiek op, ik zou er gewoon niet op m'n plaats zijn. Bovendien hebben MKB's een eigen werkmentaliteit, en daar heb ik niet zoveel mee.
Daar komt ie nog wel achter. The hard way.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou maar niet alles afschrijven als ik jou was.
Op je 30ste sta je veelal compleet ergens anders dan je op je 20ste had voorgesteld.
Dus om dat voor te zijn zou ik maar m'n ambitie moeten afschrijven?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou maar niet alles afschrijven als ik jou was.
Op je 30ste sta je veelal compleet ergens anders dan je op je 20ste had voorgesteld.
Passieve 'suikeroompjes' genoeg hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar komt ie nog wel achter. The hard way.
Nee, goed lezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus om dat voor te zijn zou ik maar m'n ambitie moeten afschrijven?
Dan kom je nooit ergens, dat klopt inderdaad.
Jij interpreteert mijn voorkeur als neerbuigend naar jou toe, dat is jouw interpretatie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, goed lezen.
Je ambitie moet je naar streven. Maar neerkijken op al het andere gaat je straks opbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |