Geen stroomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Wist geen TT. als iemand een betere suggestie heeft
Verdorie, ik probeer ook eens indruk te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij de diehards was al bekend dat ze er niet meer waren. Ze zijn ook gescheiden.
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.
Geen stroom...geen vergunningquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.
Ja en die slippersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Ik probeer ze altijd te ontlopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salou
Zeker, het is mooi geworden en groot ook, had ik toenstraks nog niet in de gaten.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef Strani het volgende:
Haha 'trachten te doen'.
Dat wordt twee weekjes op de bank slapen.
Dan heb je nog steeds stroom nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
Hadden ze met die 550.000¤ geen zonnepanelen kunnen plaatsen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef Strani het volgende:
Haha 'trachten te doen'.
Dat wordt twee weekjes op de bank slapen.
Je hebt tegenwoordig van die cv's die stroom terug kunnen sturen.. die cv kan wel op kleine generatorquote:
Ik vond het nou niet echt een koeienkamerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vond die kamer ook best lelijk met dat vel aan de muur
Het was de 'slechtesmaak-kamer', denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet echt een koeienkamer
Neu.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef hexje het volgende:
Nog iets ergs gebeurt? Was even naar dit was het nieuws aan het kijken.
Nou, boeken dan!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef TUFKAL het volgende:
Maar wel mooi verder, zou er wel kunnen zitten.
De: het is niet wat je denkt dat het is kamer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was de 'slechtesmaak-kamer', denk ik.
Nee gekquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gekdat is de boom die ze hebben geplant voor hem, die ziet er alleen niet zo groentjes meer uit...
Net als de zwager.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gekdat is de boom die ze hebben geplant voor hem, die ziet er alleen niet zo groentjes meer uit...
Z'n zwager is Fikkie niet hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht het serieus, omdat hij daar zo stond en met die stenen om die boom
Zeg maar gerust 'dood'. Symbolisch gezien wel mooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Zo praten de Valencianen, heel binnensmondsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef Snowsquall het volgende:
De burgemeester had zn tanden niet in ?
Ah capicequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo praten de Valencianen, heel binnensmonds
Hij beweegt ook bijna niet met zijn mond, net een buiksprekerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo praten de Valencianen, heel binnensmonds
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij beweegt ook bijna niet met zijn mond, net een buikspreker
Hanka en haar vriend op Kretaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef Strani het volgende:
Nou..dan maar een herhaling opzetten van een aflevering waar het helemaal misging.
quote:Het is nu een maand geleden dat de cameraploeg van Ik Vertrek hier was en helaas is er sindsdien weinig veranderd. Het belangrijkste en grootste probleem is nog steeds de elektriciteit. Op dit moment ligt de vader van de aannemer in het ziekenhuis. Zijn gezondheid was al slecht, maar is nu zeer kritiek. Het gevolg is dat het bedrijf nu al een week stil ligt. Op dit moment kunnen wij ook niemand bereiken binnen het bedrijf, die ons van meer informatie kan voorzien. Hoe de huidige situatie er nu voorstaat is ons dus onduidelijk. Wij zijn nu ook zelf naar oplossingen aan het zoeken voor de stroom, want langer afwachten willen en kunnen we niet.
Maar eerlijk gezegd zijn wij de stroom van negatieve berichten behoorlijk zat. We hebben veel meegemaakt en we hebben veel pech gehad. Ondanks dat we bij de aankoop van de grond en het contract van de bouw van het huis alles door een extern bedrijf en een notaris hebben laten nakijken, heeft dit alles niet kunnen voorkomen. Een overlijden van een burgemeester, wat een vertraging van een half jaar opleverde. Al het gedoe met de stroom, dat heb je dus gewoon niet in de hand. De mentaliteit van, "maņana maņana", is erg relaxed, maar levert ook onbegrip op van ons op het moment dat we ze nodig hebben. Afspraak is hier niet altijd afspraak. Dat is behoorlijk wennen.
We hebben het afgelopen jaar veel geleerd en ondanks alles zeker geen spijt van de emigratie. We zien nu elke dag waarvoor we het gedaan hebben, want het ziet er prachtig uit. Nu alleen de laatste loodjes nog. Na een artikel in de krant hebben we erg veel spontane en leuke reacties gekregen. Wij hebben de eerste boekingen binnen voor van de zomer. Dit geeft een goed en positief gevoel. Hier doen we het voor. Verder zijn we druk bezig met de laatste puntjes op de i aan het zetten.
Arnold is een stoep aan het metselen, we zijn druk bezig met de tuin, we moeten nog een paar parasols kopen, maar klaar zijn we voorlopig niet want we zitten vol met ideeën. In het weekend zijn we met de kinderen de omgeving aan het verkennen, zodat we de mooiste plekjes kunnen aanbevelen aan onze toekomstige klanten. Je merkt echt dat het voorjaar in de lucht zit, alles staat in bloei, Luna en Boet blijven maar bloemetjes plukken. Om teleurstellingen te voorkomen hebben we besloten om pas ná de meivakantie boekingen aan te nemen. Maar als iemand eerder wil langskomen, dan is dat geen enkel probleem, alle kamers zijn klaar, de zon schijnt, de drankjes staan koud, de vogeltjes fluiten en de bloemetjes staan in bloei. Alleen zult u er rekening mee moet houden dat de stroomvoorziening anders is dan normaal.
Wij hebben er zin in....... Arnold, Ingrid, Luna en Boet
Dan was ze wel lang drachtig. En wie zou de vader dan zijn? De spaanse melkboer?quote:
Wehehe ja dat dacht ik dus ook alquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan was ze wel lang drachtig. En wie zou de vader dan zijn? De spaanse melkboer?
Manlief kwam gewoon langs zo nu en dan. 4 dagen feest onder de lakens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan was ze wel lang drachtig. En wie zou de vader dan zijn? De spaanse melkboer?
Sowieso: Reclames kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:27 schreef Strani het volgende:
Oh die reclame over mama's lievelingsjurk weer..daar krijg ik altijd zwaar de depressie van.
Of die andere met die jongen van Sonny Boy in die muziekwinkelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:27 schreef Strani het volgende:
Oh die reclame over mama's lievelingsjurk weer..daar krijg ik altijd zwaar de depressie van.
Die ken ik geloof ik niet maar ik huil van binnen met je meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Of die andere met die jongen van Sonny Boy in die muziekwinkel
http://babybytes.nl/namen/jongens/Boetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:28 schreef JimboSlice het volgende:
Ik moet nog even kwijt dat Boet een enorme kutnaam is, voor de rest wens ik die mensen het allerbeste
Volgens mij zijn het mensen die te veel naar Rowwen Heze - auto vliegtuug hebben geluisterd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://babybytes.nl/namen/jongens/Boet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:28 schreef JimboSlice het volgende:
Ik moet nog even kwijt dat Boet een enorme kutnaam is, voor de rest wens ik die mensen het allerbeste
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:28 schreef JimboSlice het volgende:
Zwartschilderen levert blijkbaar veel op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
investering van 6 ton, dan moet je toch wel netto 3000 euro in de maand overhouden
Misschien wel een dikke erfenis, weet jij veelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zwartschilderen levert blijkbaar veel op.
Haar ouders financierden de toko gewoon, evenals de Jeep Grand Cherokee en het voer van de constant hijgende hondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zwartschilderen levert blijkbaar veel op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haar ouders financierden de toko gewoon, evenals de Jeep Grand Cherokee en het voer van de constant hijgende hond
Volgens mij heb ik deze nog niet gezien...quote:Voor familie De Best is het Noord-Hollandse dorpje Winkel het centrum van de wereld. Ze kennen er iedereen, steken hun ziel en zaligheid in het verenigingsleven, beleven hun jaarlijks hoogtepunt met de bloemencorso en willen er eigenlijk nooit meer weg. Toch besluiten Hans (49) en José (46) dit alles te verlaten en gezamenlijk met hun kinderen Kelly (19), Amber (17), Marvin (9) en Yvanka (8) naar het Franse gehuchtje Gannat te vertrekken. Vanuit daar willen ze hun grote droom, het runnen van een eigen camping, verwezenlijken. Na een emotioneel afscheid vertrekt het stel en kan de zoektocht naar een geschikt stuk grond beginnen. Als de familie hun oog laat vallen op een prachtige oude watermolen zijn ze op slag verliefd. Er is alleen één klein probleem: met een vraagprijs van 300.000 euro ligt de molen ver boven het budget. De Engelse eigenaar blijkt op zijn zachtst gezegd excentriek en wil zijn prijs met geen cent verlagen. Ook de Hollanders houden voet bij stuk. Ondertussen verstrijkt de tijd, raakt het geld op en blijkt Gannat bij lange na niet zo bruisend als het oude vertrouwde Winkel. Een lange strijd volgt en het is de vraag wie die gaat winnen.
Dankje, leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Zomaar een herhaling! Nu zo op Ned 1!
[..]
Volgens mij heb ik deze nog niet gezien...
Geen cup dubbel Dquote:
Hahah ik verwachtte er al opmerkingen overquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Die dochters hebben wel een grote longinhoud...
Goede onderhandelaars welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze hebben dus 6 maanden onderhandeld met die Engelsman en het uiteindelijk voor de vraagprijs gekocht?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
Leuk dat Chinese muziekje op de achtergrond
City Wokquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Binnenkort wokparadijs in het dorp daar...
Chinezen klitten vaak wel erg samen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Chinezen zijn volgens mij een stuk gezelliger dan Fransen
Haha same here, kolere zegquote:
Jawel, maar hij kent het woord ervoor niet.quote:
Ik had een collega die had me toch een voorgevel, die vond het ook helemaal niet leuk en ze kreeg ook last van haar rug daardoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef alors het volgende:
lijkt me verschrikkelijk om zulke tetten te hebben
Ja dat dus, mannen kijken alleen maar naar je tieten, bloesjes en jasjes passen niet dicht, niet kunnen slapen op je buik....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collega die had me toch een voorgevel, die vond het ook helemaal niet leuk en ze kreeg ook last van haar rug daardoor.
Ze vallen soms zo in het oog hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dus, mannen kijken alleen maar naar je tieten, bloesjes en jasjes passen niet dicht, niet kunnen slapen op je buik....
quote:
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef KeimpeHart het volgende:
Hun dochter Amber... ik vind haar leuk..
Amber was toch dat blonde dikkertje? Ik vond die andere (oude) dochter leuker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%
Amber is die blonde een na-oudste, niet die kleine koters.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%
OK, sorry. Ik viel er halverwege tussenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Amber is die blonde een na-oudste, niet die kleine koters.
Alsof ik die kleine kutkinderen wilde hebben. Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK, sorry. Ik viel er halverwege tussen
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/742307quote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef ErikNijland het volgende:
hij staat nog niet op uitzending gemist
https://maps.google.nl/ma(...)64,-168.465,44.995,0quote:Op zondag 3 juni 2012 21:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/742307
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet het niet, maar ik krijg een naar gevoel bij die vent.
Nah, niet een heel zuivere man ofzo. Die vrouw heeft even 50k over om in principe voor hem een stekje te kopen, iets wat hij altijd al wilde.quote:
Hij geeft mij ook de kriebels. Hij straalt iets negatiefs uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, niet een heel zuivere man ofzo. Die vrouw heeft even 50k over om in principe voor hem een stekje te kopen, iets wat hij altijd al wilde.
en klagen als de autoriteiten niet in de houding springen voor hen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, dat het een oude aflevering betrof. Nu de vraag of Peter zich gehouden heeft aan de stelling dat hij niet meer teruggaat naar Nederland ? Of zou hij gewoon weer ergens in Den Helder een woningbouwhut gevonden hebben.
Ik blijf mij verwonderen hoeveel mensen zich in het toerisme storten en denkende dat ze iets unieks/winstgevends te pakken hebben. Ik zou eerst een jaar of 2 taal- en mensenkennis op willen doen voordat ik in een vreemd land een eigen zaak zou beginnen. Tot nu toe maar 1 gezin bekend bij mij, dat is een fietsenzaak begonnen in Noorwegen, maar die had ook geen rond knikkertje in zijn hoofd
Was dat niet in Zweden btw? Was wel 1 van de geniaalste afleveringenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, dat het een oude aflevering betrof. Nu de vraag of Peter zich gehouden heeft aan de stelling dat hij niet meer teruggaat naar Nederland ? Of zou hij gewoon weer ergens in Den Helder een woningbouwhut gevonden hebben.
Ik blijf mij verwonderen hoeveel mensen zich in het toerisme storten en denkende dat ze iets unieks/winstgevends te pakken hebben. Ik zou eerst een jaar of 2 taal- en mensenkennis op willen doen voordat ik in een vreemd land een eigen zaak zou beginnen. Tot nu toe maar 1 gezin bekend bij mij, dat is een fietsenzaak begonnen in Noorwegen, maar die had ook geen rond knikkertje in zijn hoofd
Ik wist niet dat de NCRV de mensen uitzocht voor een TROS programma.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Was dat niet in Zweden btw? Was wel 1 van de geniaalste afleveringen![]()
Ze zoeken de mensen wel uit bij de NCRV. Die problemen en misstanden waartegen die mensen aanlopen, die kunnen ze bij de NCRV toch niet allemaal van te voren incalculeren toch?
Je zou bijna denken dat sommige dingen in scčne zijn gezet maar dat geloof ik niet.
Ach kut, is van de TROS iddquote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de NCRV de mensen uitzocht voor een TROS programma.
Straks ook in een financiële crisis.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef Bladergroen het volgende:
En ze zitten een kwartier na het begin van de uitzending al in een emotionele crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |