Geen stroomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Wist geen TT. als iemand een betere suggestie heeft
Verdorie, ik probeer ook eens indruk te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij de diehards was al bekend dat ze er niet meer waren. Ze zijn ook gescheiden.
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.
Geen stroom...geen vergunningquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.
Ja en die slippersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Ik probeer ze altijd te ontlopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |