Geen stroomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Wist geen TT. als iemand een betere suggestie heeft
Verdorie, ik probeer ook eens indruk te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij de diehards was al bekend dat ze er niet meer waren. Ze zijn ook gescheiden.
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima TT, volgens mij zijn Hollanders ook best irritante immigranten.
Geen stroom...geen vergunningquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk het ook. Op vakantie zijn ze al irritant.
Ja en die slippersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
En zie je ze al van tien kilometer aankomen met die slechte kledij en dat gebrul.
Ik probeer ze altijd te ontlopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
Gezellig toch om nederlanders tegen te komen in het buitenland bij de frituur in Salou
Zeker, het is mooi geworden en groot ook, had ik toenstraks nog niet in de gaten.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef Strani het volgende:
Haha 'trachten te doen'.
Dat wordt twee weekjes op de bank slapen.
Dan heb je nog steeds stroom nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
Hadden ze met die 550.000¤ geen zonnepanelen kunnen plaatsen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:15 schreef Strani het volgende:
Haha 'trachten te doen'.
Dat wordt twee weekjes op de bank slapen.
Je hebt tegenwoordig van die cv's die stroom terug kunnen sturen.. die cv kan wel op kleine generatorquote:
Ik vond het nou niet echt een koeienkamerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vond die kamer ook best lelijk met dat vel aan de muur
Het was de 'slechtesmaak-kamer', denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet echt een koeienkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |