Haha same here, kolere zegquote:
Jawel, maar hij kent het woord ervoor niet.quote:
Ik had een collega die had me toch een voorgevel, die vond het ook helemaal niet leuk en ze kreeg ook last van haar rug daardoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef alors het volgende:
lijkt me verschrikkelijk om zulke tetten te hebben
Ja dat dus, mannen kijken alleen maar naar je tieten, bloesjes en jasjes passen niet dicht, niet kunnen slapen op je buik....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collega die had me toch een voorgevel, die vond het ook helemaal niet leuk en ze kreeg ook last van haar rug daardoor.
Ze vallen soms zo in het oog hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dus, mannen kijken alleen maar naar je tieten, bloesjes en jasjes passen niet dicht, niet kunnen slapen op je buik....
quote:
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef KeimpeHart het volgende:
Hun dochter Amber... ik vind haar leuk..
Amber was toch dat blonde dikkertje? Ik vond die andere (oude) dochter leuker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%
Amber is die blonde een na-oudste, niet die kleine koters.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
De kans dat ze op haar 14e een D-cup heeft is dan ook 95%
OK, sorry. Ik viel er halverwege tussenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Amber is die blonde een na-oudste, niet die kleine koters.
Alsof ik die kleine kutkinderen wilde hebben. Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK, sorry. Ik viel er halverwege tussen
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/742307quote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef ErikNijland het volgende:
hij staat nog niet op uitzending gemist
https://maps.google.nl/ma(...)64,-168.465,44.995,0quote:Op zondag 3 juni 2012 21:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/742307
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik weet het niet, maar ik krijg een naar gevoel bij die vent.
Nah, niet een heel zuivere man ofzo. Die vrouw heeft even 50k over om in principe voor hem een stekje te kopen, iets wat hij altijd al wilde.quote:
Hij geeft mij ook de kriebels. Hij straalt iets negatiefs uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, niet een heel zuivere man ofzo. Die vrouw heeft even 50k over om in principe voor hem een stekje te kopen, iets wat hij altijd al wilde.
en klagen als de autoriteiten niet in de houding springen voor hen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, dat het een oude aflevering betrof. Nu de vraag of Peter zich gehouden heeft aan de stelling dat hij niet meer teruggaat naar Nederland ? Of zou hij gewoon weer ergens in Den Helder een woningbouwhut gevonden hebben.
Ik blijf mij verwonderen hoeveel mensen zich in het toerisme storten en denkende dat ze iets unieks/winstgevends te pakken hebben. Ik zou eerst een jaar of 2 taal- en mensenkennis op willen doen voordat ik in een vreemd land een eigen zaak zou beginnen. Tot nu toe maar 1 gezin bekend bij mij, dat is een fietsenzaak begonnen in Noorwegen, maar die had ook geen rond knikkertje in zijn hoofd
Was dat niet in Zweden btw? Was wel 1 van de geniaalste afleveringenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Meike26 het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, dat het een oude aflevering betrof. Nu de vraag of Peter zich gehouden heeft aan de stelling dat hij niet meer teruggaat naar Nederland ? Of zou hij gewoon weer ergens in Den Helder een woningbouwhut gevonden hebben.
Ik blijf mij verwonderen hoeveel mensen zich in het toerisme storten en denkende dat ze iets unieks/winstgevends te pakken hebben. Ik zou eerst een jaar of 2 taal- en mensenkennis op willen doen voordat ik in een vreemd land een eigen zaak zou beginnen. Tot nu toe maar 1 gezin bekend bij mij, dat is een fietsenzaak begonnen in Noorwegen, maar die had ook geen rond knikkertje in zijn hoofd
Ik wist niet dat de NCRV de mensen uitzocht voor een TROS programma.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Was dat niet in Zweden btw? Was wel 1 van de geniaalste afleveringen![]()
Ze zoeken de mensen wel uit bij de NCRV. Die problemen en misstanden waartegen die mensen aanlopen, die kunnen ze bij de NCRV toch niet allemaal van te voren incalculeren toch?
Je zou bijna denken dat sommige dingen in scčne zijn gezet maar dat geloof ik niet.
Ach kut, is van de TROS iddquote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de NCRV de mensen uitzocht voor een TROS programma.
Straks ook in een financiėle crisis.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef Bladergroen het volgende:
En ze zitten een kwartier na het begin van de uitzending al in een emotionele crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |