jup, dit geeft hij geen tweede keer afquote:
Djokovic kan geen tiebreaks meer spelen sinds midden 2008. Zelfs vorig jaar was dat best wel dramatisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Weer zo'n return en weer trapt Djoko erin..hoe dom speelt hij vandaag in die tiebreaks
Het enige is, hij ziet er heel jong uit maar volgens mij is hij al best oud. Kan het zijn dat hij progeria heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Vind Isner wel echt leukSympathiek figuur, leuke speler etc
[...]
Zoals bijvoorbeeld voor thuispubliek op gravel....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Vind Isner wel echt leukSympathiek figuur, leuke speler etc
Ik denk dat hij in de finale het meeste kans maakt tegen Rafa. Fed is wel de ultieme service-kanon killer...
Niet zo dominant als vorig jaar, maar betekent niet dat ie niet gewoon 1 kan blijven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Maar dit gaat niet het jaar worden van Djoko. Hij mocht de AO nog winnen door puur mentale kracht, maar ik denk dat het nu een beetje over is...
Ja, dat moet het wel zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het enige is, hij ziet er heel jong uit maar volgens mij is hij al best oud. Kan het zijn dat hij progeria heeft?
Ik wil net zeggen, dat ie nu niet 40 potten op rij wint betekent niet dat ie niks meer gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niet zo dominant als vorig jaar, maar betekent niet dat ie niet gewoon 1 kan blijven.
Ohja, pff....dat zie ik maar als een incidentquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld voor thuispubliek op gravel....
Ja, ik ben toch geen arts.quote:
Nouja, ik bedoel meer van, hij zit weer gewoon in het niveau van 2 jaar terug. Ben benieuwd of hij echt die #1 kan behouden hoor. Maar we gaan het zien. Ik denk dat Rafa het weer terugpakt dit jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, dat ie nu niet 40 potten op rij wint betekent niet dat ie niks meer gaat winnen.
Is Nadal zijn Djokovic-angst kwijt denk je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer van, hij zit weer gewoon in het niveau van 2 jaar terug. Ben benieuwd of hij echt die #1 kan behouden hoor. Maar we gaan het zien. Ik denk dat Rafa het weer terugpakt dit jaar
Waarom zou 'ie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is Nadal zijn Djokovic-angst kwijt denk je?
Vanwege de AO finale? Zou ik denken. En het feit dat Djoko toch minder onoverwinnelijk overkomt. Ik denk dat het voornaamste probleem zit in fitheid. De hele AO zag ie eruit alsof ie elk moment kon opgeven, en ook nu vind ik hem er niet fit uitzien. Volgens mij heeft hij wat fysieke malheur. Dat had ie natuurlijk aan het einde van vorig jaar ook al een beetje. De AO is ie gewoon doorheen getrapt puur op wilskracht, maar daar had ie er natuurlijk tegen Murray uit moeten liggen.quote:
Ik denk een 6-4 7-6 voor Rafa, waarbij Fed met 5-0 voorstond in de 2e set.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAAA!!!!! Kick-ass time!
Hoeveel games pakt Fed vandaag? 5? Ik hoop dat hij meer tegenstand kan bieden dan normaal.
Precies, dat vroeg ik me ook af.quote:
Minder - maar wat vinden jullie van mijn sms-boom-idee (zie mijn vorige post)?quote:
twitter:BNPPARIBASOPEN twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 22:34:58Matches are currently postponed and will resume pending weather conditions. Stand by. http://t.co/OATm50WL reageer retweet
Doe dan een whatsapp groepquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant die regen. Iemand enig idee hoe laat ze kunnen beginnen (weet niet of iemand een Californische buienradar kent). Is het een idee om een soort 'sms-boom' te maken voor het geval het nachtwerk wordt en iemand twee sms'jes verstuurt en die mensen weer twee anderen sms'en om te melden dat de wedstrijd is beginnen? Lijkt mij handig. Elk uur kijken of het al bezig is, is ook zo'n gedoe.
Ja, behoorlijk, hij serveerde heel sterk en sloeg veel ballen op de lijn. Djokovic sotnd er de meeste tijd een beetje radeloos bij, want hij kon er eigenlijk gewoon niets tegen doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef truedestiny het volgende:
Wtf was Isner zo goed? Ik heb niets gezien.
Ik heb geen whatsapp.quote:
Ik heb zo een feestje dat tot 4-5 duurt dus komt me stiekem wel goed uitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er op om te wachten op de wedstrijd?
Redelijk aannemelijk dat je nog steeds de wedstrijd mist imo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje dat tot 4-5 duurt dus komt me stiekem wel goed uit
Omdat het langer dan tot 4-5 onze tijd regent volgens de voorspelling bedoel je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Redelijk aannemelijk dat je nog steeds de wedstrijd mist imo.
Je verwacht dat het tot vijf uur morgenochtend blijft regenen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Redelijk aannemelijk dat je nog steeds de wedstrijd mist imo.
Nee dat het dan al gespeeld is, maar heb geen idee wat de verwachtingen precies zijn. Ik ga er niet op wachten iig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Omdat het langer dan tot 4-5 onze tijd regent volgens de voorspelling bedoel je?
Maar zou je het niet handig vinden om ge-sms't te worden als het begint of wil je er ook niet voor opstaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee dat het dan al gespeeld is, maar heb geen idee wat de verwachtingen precies zijn. Ik ga er niet op wachten iig.
Dat zou dan dus 01.00 uur NL tijd zijn.twitter:darren_cahill twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 22:59:17Still bad stormy weather. Expecting a chance of play at about 5pm for Rafa v Roger. http://t.co/gEOUS1um reageer retweet
Het is maar een halve finale van een toernooitje. Denk dat ik liever F1 kijk morgenochtend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zou je het niet handig vinden om ge-sms't te worden als het begint of wil je er ook niet voor opstaan?
Da's waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is maar een halve finale van een toernooitje.
Nja, al dat vechten interesseert me nooit zo. Twee volwassen mannen die elkaar de vernieling in slaan.quote:Denk dat ik liever F1 kijk morgenochtend.
Dat is toch K1?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Nja, al dat vechten interesseert me nooit zo. Twee volwassen mannen die elkaar de vernieling in slaan.
Entry list ligt al veel eerder vast, dat gaat niet meer lukken denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef geitenbrei het volgende:
Ik heb even uitgerekend; als Nadal het toernooi wint (niet heel onaannemelijk vind ik), dan loopt hij 1040 punten in op Djokovic (Djokovic verliest 640 punten t.o.v. vorig jaar en Nadal krijgt er dan 400 bij). Dan staat Nadal nog 1855 punten achter. Hopelijk kan hij dat vóór Roland Garros nog goedmaken, zodat we weer een finale Federer-Nadal kunnen krijgen.
En daar las ik ook even over heen, nr 1 of 2 maakt niets uit voor de draw natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:26 schreef Autobandje het volgende:
Nummer 2 en 3 zitten sowieso niet altijd bij elkaar (zoals vorig jaar op RG). Verder deed Djoko niet mee in Monte Carlo? En daar won Nadal, dus dat zijn 1000 punten die hij moet verdedigen tegen Djoko's 0.
Scherp, dat wist ik niet meer. Maar inderdaad, een 'streepje' bij MC 2011. Hopelijk wordt hij heel lang misselijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:26 schreef Autobandje het volgende:
Nummer 2 en 3 zitten sowieso niet altijd bij elkaar (zoals vorig jaar op RG). Verder deed Djoko niet mee in Monte Carlo? En daar won Nadal, dus dat zijn 1000 punten die hij moet verdedigen tegen Djoko's 0.
Dat hoop ik. Was in Australië niet zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef luckass het volgende:
Waarschijnlijk worden alle lotingen toch weer Djoko - Fedje en Murray - Nadal.
Ik doe mee. What'sapp je mij wakker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Minder - maar wat vinden jullie van mijn sms-boom-idee (zie mijn vorige post)?
Ik vind het trouwens niet handig dat ze op Sport 1 niet even een update geven.
Hij heeft geen whatsappquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik doe mee. What'sapp je mij wakker?
Sms is ook goed!quote:
Ik denk dat ie dat ook niet heeft. Je weet wel, hij is die persoon van de slechte grappen. Hij loopt een beetje achter in de tijd.quote:
twitter:BNPPARIBASOPEN twitterde op zondag 18-03-2012 om 00:28:45Courts are being dried and matches will not be played before 4:30pm. reageer retweet
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb jullie nummers niet, dus ik meld het maar even via FOK!. Ze zijn begonnen hoor. De eerste set is voor Federer met 6-3.
Ik probeer gewoon te helpen hoor.quote:
Ja, maar dan lezen ze toch ook niet op Fok!quote:Op zondag 18 maart 2012 02:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon te helpen hoor.Kan me voorstellen dat er mensen waren gaan slapen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan lezen ze toch ook niet op Fok!
Ja Nadal staaktquote:Op zondag 18 maart 2012 03:02 schreef detennismaster het volgende:
Nadal gaat nu op matchpoint staken. Vanwege de regen.
ja, ik bedoel dat Nadal opeens ging zeuren op Mp.quote:
Hij was echt aan het zeuren ja. Vragend kijken naar de scheids wat er gaat gebeuren... Ongelofelijk dat hij zich afvraagt wat er gaat gebeuren en wat de scheids gaat doen jaquote:Op zondag 18 maart 2012 03:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ja, ik bedoel dat Nadal opeens ging zeuren op Mp.
Zie je.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee dat het dan al gespeeld is, maar heb geen idee wat de verwachtingen precies zijn. Ik ga er niet op wachten iig.
Wat slechtquote:
Nadal is al titelloos sinds RG vorig jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef Morthill het volgende:
Twee verrassingen achter elkaar, Fed op jacht naar derde titel op rij, terwijl Nadal nog titelloos is dit jaar
Ach dat is hij bijna elk jaar na Wimbledon tot het eerste graveltoernooi. Volgens mij zijn de enige keren dat ie dat niet was als hij de AO of de USO wonquote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef Morthill het volgende:
Twee verrassingen achter elkaar, Fed op jacht naar derde titel op rij, terwijl Nadal nog titelloos is dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
Federer gaat gewoon Roland Garros winnen op eigen kracht dit jaarIk ben benieuwd wat Delpo gaat doen op het gravel, maar ja, wss Nadal gaat weer al het gravel winne....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Behalve als Joker in vorm is, op gravel was hij vorig seizoen beduidend beter dan Nadal. Het zou zomaar kunnen dat Nadal maar 2 titels gaat pakken.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Delpo gaat doen op het gravel, maar ja, wss Nadal gaat weer al het gravel winne....
Ik kan niemand anders bedenken dan Djoko, Rafa, Fed en Delpo...Ferrer verliest toch wel tegen een van deze 4 en verder zijn er bijna geen graveltoppers bij de top 20...De graveltop is echt erg smal de laatste jaren. Het is al 5 jaar lang zo dat bijna elke RG of 1000 (en Barcelona) finale tussen Rafa, Fed, Djoko en Ferrer gaan...quote:Op zondag 18 maart 2012 11:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve als Joker in vorm is, op gravel was hij vorig seizoen beduidend beter dan Nadal. Het zou zomaar kunnen dat Nadal maar 2 titels gaat pakken.
Hopelijk kan inderdaad Delpo wat doen, en helemaal ideaal zou zijn als er nog wat andere spelers een toernooitje zoals Monte Carlo pakken. Gewoon voor de spanning.
Ik weet het, juist daarom zou ik het leuk vinden als iemand anders eens wat laat zien. Het is allemaal zo voorspelbaar. En ik zie Soderling niet plots terugkomen.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan niemand anders bedenken dan Djoko, Rafa, Fed en Delpo...Ferrer verliest toch wel tegen een van deze 4 en verder zijn er bijna geen graveltoppers bij de top 20...De graveltop is echt erg smal de laatste jaren. Het is al 5 jaar lang zo dat bijna elke RG of 1000 (en Barcelona) finale tussen Rafa, Fed, Djoko en Ferrer gaan...
Ja precies..maar ik zie dus echt niemand uberhaupt een kans maken op een verrassingquote:Op zondag 18 maart 2012 11:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet het, juist daarom zou ik het leuk vinden als iemand anders eens wat laat zien. Het is allemaal zo voorspelbaar. En ik zie Soderling niet plots terugkomen.
Hhahahahahaahah, ik heb altijd in Federer geloofd. Eat that bitchesquote:Op zondag 18 maart 2012 11:08 schreef dutch_schaefer het volgende:
Rogur is amazink! Roger is tha best, no? He plays great, no? I'm just a simple worker, no?
H2H Federer 10 - 18 Nadalquote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef danieldepaniel het volgende:
[..]
Hhahahahahaahah, ik heb altijd in Federer geloofd. Eat that bitches
Ach er is nog hoop, Fed is nog jong en Nadal is al oud. Djoko is ook van 7-16 teruggekomen tot 14-16quote:
Daarom heet het ook wel een verrassingquote:Op zondag 18 maart 2012 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja precies..maar ik zie dus echt niemand uberhaupt een kans maken op een verrassing
Je hebt verrassingen en wonderen. Een verrassing zou ik vinden als Ferrer een masters wint of de top 4 verslaat, een wonder als iemand buiten de top 5 iets wint.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom heet het ook wel een verrassing
Dus vanavond kan er een wonder geschiedenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt verrassingen en wonderen. Een verrassing zou ik vinden als Ferrer een masters wint of de top 4 verslaat, een wonder als iemand buiten de top 5 iets wint.
Zo'n finaleplaats als van Isner nu, is wel een soort wonder ja. Als ie dit ook nog wint...dan...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus vanavond kan er een wonder geschieden
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
19.00 vrouwenfinale tussen Azarenka en Sharapova, daarna (zal wel rond 21.00 zijn) Federer-Isner.
Thanksquote:
Thanksquote:Op zondag 18 maart 2012 13:31 schreef tennisboy het volgende:
Rond 21.00.
Om 19.00 eerst de vrouwenfinale, daarna gelijk Federer- Isner
Een nummer 11 van de wereld die de finale haalt van een master is toch geen wonder. Zo groot is het verschil nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo'n finaleplaats als van Isner nu, is wel een soort wonder ja. Als ie dit ook nog wint...dan...
Mwoh, ik vind Isner toch wel een vrij beperkte tennisserquote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een nummer 11 van de wereld die de finale haalt van een master is toch geen wonder. Zo groot is het verschil nu ook weer niet.
Het laatste jaar is ie wel sterk verbeterd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind Isner toch wel een vrij beperkte tennisser.
Vrij beperktquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
In vergelijking met de top 4 he (die je normaal wel in een Masters finale verwacht).quote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrij beperktde 10e beste tennisser ter wereld die vannacht de nummer 8 kan worden. Of alles buiten de top-7 is vrij beperkt of we hebben een nieuw idioom nodig.
Heb je hem tegen Djokovic gezien? Wat vind je dan beperkt aan hem?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij had gewoon een goede tactiek tegen Djoko, maar zo bijzonder was het niet. Gewoon alles hameren wat minder diep op zijn forehand komt..Djoko speelde daar perfect op in met die zwakke service op key points icm die zwakke backhandjes waar hij omheen kon lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem tegen Djokovic gezien? Wat vind je dan beperkt aan hem?
Mjah, hij is niet zo veelzijdig inderdaad, maar in de dingen die hij kan doet hij niet onder voor die top 4.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef luckass het volgende:
[..]
In vergelijking met de top 4 he (die je normaal wel in een Masters finale verwacht).
De service bedoel je dan alleen neem ik aan..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, hij is niet zo veelzijdig inderdaad, maar in de dingen die hij kan doet hij niet onder voor die top 4.
Dat is toch juist een voordeel voor Federer? Als hij ooit nog eens die nummer-1 positie terug wil pakken, is dit wel de kans, juist doordat hij zoveel punten heeft gescoord aan het eind van 2011.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:
Nadal heeft tot Parijs enorm veel punten te verdedigen en uiteraard Djokovic ook. Dat geldt net iets minder voor Federer, maar die heeft hetzelfde in het naseizoen. Dus er kan van alles gebeuren.
Ik vraag me af wat hij zou willen winnen als hij kon kiezen, Wimbledon of Alympisch goud. Ik snap dat hij dat Olympisch goud nog niet heeft, maar het is toch 'gewoon' een best-of-threetoernooi. Plus hij heeft al een hele tijd meer geen GS gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef danieldepaniel het volgende:
Geloof mij nou; hij doet er nu ALLES aan om in vorm te komen voor dat olympisch goud wat ie nog niet heeft. Hij is weer gemotiveerd, ik bedoel; ECHT gemotiveerd omdat hij toch alles al had en nu ligt er een serieuze uitdaging voor hem op de loer.
Nee, Aza moet eerst even Maria ownen. Wat ze al weer doet. Mijn god wat is Vika de tour aan het domnierenquote:
oo Sport1 zal wel de rechten niet hebben bij de vrouwen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, Aza moet eerst even Maria ownen. Wat ze al weer doet. Mijn god wat is Vika de tour aan het domnieren
Is gewoon op Eurosport. Zal niet al te lang meer duren.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
oo Sport1 zal wel de rechten niet hebben bij de vrouwen dan.
Het gaat al lang goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef truedestiny het volgende:
Vind het wel raar dat zij opeens alles wint. Kan niet lang goed gaan lijkt mij.
Zoals de Williams-zusjes het niet lang konden doen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef truedestiny het volgende:
Vind het wel raar dat zij opeens alles wint. Kan niet lang goed gaan lijkt mij.
Ja maar Azarenka is een vrouw dat ligt veel gevoeliger.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zoals de Williams-zusjes het niet lang konden doen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja maar Azarenka is een vrouw dat ligt veel gevoeliger.
[..]
[..]
Waarom een makkie? Die service van Isner is vooralsnog niet makkelijk terug te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef Norrage het volgende:
Zou toch een makkie moeten zijn voor Fed dit....
Federer is erg goed tegen servicekanonnen (ik vind die DC wedstrijd niet echt tellen). En Isner is het hele toernooi eigenlijk helemaal niet sterk, Djoko kon gewoon totaal niet met hem omgaan. Wat hij met geen enkel servicekanon kan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom een makkie? Die service van Isner is vooralsnog niet makkelijk terug te krijgen.
Dat was een hele rare baan, en Fed neemt DC nooit serieus. Hij speelde zo slecht en ongeinteresseerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef BobW het volgende:
Waarom telt de Davis Cup wedstrijd niet echt mee?
Wat is er raar aan indoor gravel? Is Madrid ook geen indoor gravel?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was een hele rare baan, en Fed neemt DC nooit serieus. Hij speelde zo slecht en ongeinteresseerd.
Volgens mij zijn er in een wedstrijd zelden zo veel rare stuits geweest als die pot. Die baan was zo waanzinnig slecht.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat is er raar aan indoor gravel? Is Madrid ook geen indoor gravel?
Daar heeft Isner dan ook last van zou je moeten zeggenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in een wedstrijd zelden zo veel rare stuits geweest als die pot. Die baan was zo waanzinnig slecht.
Nou, hij hoeft alleen maar zijn servicegames te winnenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daar heeft Isner dan ook last van zou je moeten zeggen.
Federer dan toch ook? Is toch niet een van de mindere serveerders in de tour.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, hij hoeft alleen maar zijn servicegames te winnenDaar heb je geen last van rare stuits.
Er is toch een verschil tussen beide spelers. Fed moet het echt veel van de rally hebben dan Isner. Maar goed, mijn punt is, die pot tel ik niet mee. Fed neemt al die DC wedstrijden gewoon niet serieus, was gewoon een demo-potje voor hem. In Australie deed ie ook niet serieus, kom op, daar velroor ie bijna van Hewitt en vanquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer dan toch ook? Is toch niet een van de mindere serveerders in de tour.
Ik vind dat toch best een kwalijke zaak.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen beide spelers. Fed moet het echt veel van de rally hebben dan Isner. Maar goed, mijn punt is, die pot tel ik niet mee. Fed neemt al die DC wedstrijden gewoon niet serieus, was gewoon een demo-potje voor hem. In Australie deed ie ook niet serieus, kom op, daar velroor ie bijna van Hewitt en van![]()
Tomic
Rotterdam erop.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Norrage het volgende:
Echt ze moeten Indian Wells echt van de 1000 toernooien lijst af halen, en het ergens spelen waar niet altijd wind is...
Het lijkt me juist de beste en snelste manier.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef theSummoner het volgende:
Hebben ze geen betere manier om de baan droog te maken dan handdoeken???
Wat dan, babydoekjes?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef theSummoner het volgende:
Hebben ze geen betere manier om de baan droog te maken dan handdoeken???
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het lijkt me juist de beste en snelste manier.
De uso doet het ook met handdoekjesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?
Het ziet er natuurlijk erg knullig uit, maar als het net zo effectief is als een bambino of hoe die dingen ook heten maakt het niks uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?
Dit gaat razendsnel. Een paar ballenkinderen met wat handdoeken hebben zo die lijnen droog. Ant het gaat in dit geval wel alleen om de lijnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[NOOBVRAAG-ALERT:]quote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit gaat razendsnel. Een paar ballenkinderen met wat handdoeken hebben zo die lijnen droog. Ant het gaat in dit geval wel alleen om de lijnen.
Bij een grote regenbui waarbij de hele baan nat is worden van die machines ingezet.
Volgens mij wel want die zijn geverfd en hebben niet de structuur die de rest van de baan heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[NOOBVRAAG-ALERT:]
Worden de lijnen eerder glad dan?
With happy end???quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
Free massage of wat hoor ik allemaal voor onzin
Staan er Thaise vrouwen bij je voor de deur ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
Free massage of wat hoor ik allemaal voor onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef Szura het volgende:
Je kan toch wel zien dat Isner gegroeid isHet gaat bij hem inderdaad niet alleen maar om zijn service.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel want die zijn geverfd en hebben niet de structuur die de rest van de baan heeft.
Dat de lijnen geverfd zijn en niet de structuur hebben van de baan?quote:
Dat is wat Mr Clutch met je doet..quote:
Duidelijk. Maar dat was het erge niet. Deze bal had Isner gewoon moeten wegleggen en niet laten aan.quote:
Snookertopic?quote:
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar dat was het erge niet. Deze bal had Isner gewoon moeten wegleggen en niet laten aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |