Wat dan, babydoekjes?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef theSummoner het volgende:
Hebben ze geen betere manier om de baan droog te maken dan handdoeken???
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het lijkt me juist de beste en snelste manier.
De uso doet het ook met handdoekjesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?
Het ziet er natuurlijk erg knullig uit, maar als het net zo effectief is als een bambino of hoe die dingen ook heten maakt het niks uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Er moet voor zo'n groot & professioneel toernooi toch een betere manier zijn zou je zeggen?
Dit gaat razendsnel. Een paar ballenkinderen met wat handdoeken hebben zo die lijnen droog. Ant het gaat in dit geval wel alleen om de lijnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[NOOBVRAAG-ALERT:]quote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit gaat razendsnel. Een paar ballenkinderen met wat handdoeken hebben zo die lijnen droog. Ant het gaat in dit geval wel alleen om de lijnen.
Bij een grote regenbui waarbij de hele baan nat is worden van die machines ingezet.
Volgens mij wel want die zijn geverfd en hebben niet de structuur die de rest van de baan heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[NOOBVRAAG-ALERT:]
Worden de lijnen eerder glad dan?
With happy end???quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
Free massage of wat hoor ik allemaal voor onzin
Staan er Thaise vrouwen bij je voor de deur ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
Free massage of wat hoor ik allemaal voor onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef Szura het volgende:
Je kan toch wel zien dat Isner gegroeid isHet gaat bij hem inderdaad niet alleen maar om zijn service.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel want die zijn geverfd en hebben niet de structuur die de rest van de baan heeft.
Dat de lijnen geverfd zijn en niet de structuur hebben van de baan?quote:
Dat is wat Mr Clutch met je doet..quote:
Duidelijk. Maar dat was het erge niet. Deze bal had Isner gewoon moeten wegleggen en niet laten aan.quote:
Snookertopic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |