Ik vraag me af wat hij zou willen winnen als hij kon kiezen, Wimbledon of Alympisch goud. Ik snap dat hij dat Olympisch goud nog niet heeft, maar het is toch 'gewoon' een best-of-threetoernooi. Plus hij heeft al een hele tijd meer geen GS gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef danieldepaniel het volgende:
Geloof mij nou; hij doet er nu ALLES aan om in vorm te komen voor dat olympisch goud wat ie nog niet heeft. Hij is weer gemotiveerd, ik bedoel; ECHT gemotiveerd omdat hij toch alles al had en nu ligt er een serieuze uitdaging voor hem op de loer.
Nee, Aza moet eerst even Maria ownen. Wat ze al weer doet. Mijn god wat is Vika de tour aan het domnierenquote:
oo Sport1 zal wel de rechten niet hebben bij de vrouwen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, Aza moet eerst even Maria ownen. Wat ze al weer doet. Mijn god wat is Vika de tour aan het domnieren
Is gewoon op Eurosport. Zal niet al te lang meer duren.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
oo Sport1 zal wel de rechten niet hebben bij de vrouwen dan.
Het gaat al lang goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef truedestiny het volgende:
Vind het wel raar dat zij opeens alles wint. Kan niet lang goed gaan lijkt mij.
Zoals de Williams-zusjes het niet lang konden doen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef truedestiny het volgende:
Vind het wel raar dat zij opeens alles wint. Kan niet lang goed gaan lijkt mij.
Ja maar Azarenka is een vrouw dat ligt veel gevoeliger.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zoals de Williams-zusjes het niet lang konden doen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja maar Azarenka is een vrouw dat ligt veel gevoeliger.
[..]
[..]
Waarom een makkie? Die service van Isner is vooralsnog niet makkelijk terug te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef Norrage het volgende:
Zou toch een makkie moeten zijn voor Fed dit....
Federer is erg goed tegen servicekanonnen (ik vind die DC wedstrijd niet echt tellen). En Isner is het hele toernooi eigenlijk helemaal niet sterk, Djoko kon gewoon totaal niet met hem omgaan. Wat hij met geen enkel servicekanon kan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom een makkie? Die service van Isner is vooralsnog niet makkelijk terug te krijgen.
Dat was een hele rare baan, en Fed neemt DC nooit serieus. Hij speelde zo slecht en ongeinteresseerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef BobW het volgende:
Waarom telt de Davis Cup wedstrijd niet echt mee?
Wat is er raar aan indoor gravel? Is Madrid ook geen indoor gravel?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was een hele rare baan, en Fed neemt DC nooit serieus. Hij speelde zo slecht en ongeinteresseerd.
Volgens mij zijn er in een wedstrijd zelden zo veel rare stuits geweest als die pot. Die baan was zo waanzinnig slecht.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat is er raar aan indoor gravel? Is Madrid ook geen indoor gravel?
Daar heeft Isner dan ook last van zou je moeten zeggenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in een wedstrijd zelden zo veel rare stuits geweest als die pot. Die baan was zo waanzinnig slecht.
Nou, hij hoeft alleen maar zijn servicegames te winnenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daar heeft Isner dan ook last van zou je moeten zeggen.
Federer dan toch ook? Is toch niet een van de mindere serveerders in de tour.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, hij hoeft alleen maar zijn servicegames te winnenDaar heb je geen last van rare stuits.
Er is toch een verschil tussen beide spelers. Fed moet het echt veel van de rally hebben dan Isner. Maar goed, mijn punt is, die pot tel ik niet mee. Fed neemt al die DC wedstrijden gewoon niet serieus, was gewoon een demo-potje voor hem. In Australie deed ie ook niet serieus, kom op, daar velroor ie bijna van Hewitt en vanquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Federer dan toch ook? Is toch niet een van de mindere serveerders in de tour.
Ik vind dat toch best een kwalijke zaak.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen beide spelers. Fed moet het echt veel van de rally hebben dan Isner. Maar goed, mijn punt is, die pot tel ik niet mee. Fed neemt al die DC wedstrijden gewoon niet serieus, was gewoon een demo-potje voor hem. In Australie deed ie ook niet serieus, kom op, daar velroor ie bijna van Hewitt en van![]()
Tomic
Rotterdam erop.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Norrage het volgende:
Echt ze moeten Indian Wells echt van de 1000 toernooien lijst af halen, en het ergens spelen waar niet altijd wind is...
Het lijkt me juist de beste en snelste manier.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef theSummoner het volgende:
Hebben ze geen betere manier om de baan droog te maken dan handdoeken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |