jup, dit geeft hij geen tweede keer afquote:
Djokovic kan geen tiebreaks meer spelen sinds midden 2008. Zelfs vorig jaar was dat best wel dramatisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Weer zo'n return en weer trapt Djoko erin..hoe dom speelt hij vandaag in die tiebreaks
Het enige is, hij ziet er heel jong uit maar volgens mij is hij al best oud. Kan het zijn dat hij progeria heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Vind Isner wel echt leukSympathiek figuur, leuke speler etc
[...]
Zoals bijvoorbeeld voor thuispubliek op gravel....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Vind Isner wel echt leukSympathiek figuur, leuke speler etc
Ik denk dat hij in de finale het meeste kans maakt tegen Rafa. Fed is wel de ultieme service-kanon killer...
Niet zo dominant als vorig jaar, maar betekent niet dat ie niet gewoon 1 kan blijven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Maar dit gaat niet het jaar worden van Djoko. Hij mocht de AO nog winnen door puur mentale kracht, maar ik denk dat het nu een beetje over is...
Ja, dat moet het wel zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het enige is, hij ziet er heel jong uit maar volgens mij is hij al best oud. Kan het zijn dat hij progeria heeft?
Ik wil net zeggen, dat ie nu niet 40 potten op rij wint betekent niet dat ie niks meer gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niet zo dominant als vorig jaar, maar betekent niet dat ie niet gewoon 1 kan blijven.
Ohja, pff....dat zie ik maar als een incidentquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld voor thuispubliek op gravel....
Ja, ik ben toch geen arts.quote:
Nouja, ik bedoel meer van, hij zit weer gewoon in het niveau van 2 jaar terug. Ben benieuwd of hij echt die #1 kan behouden hoor. Maar we gaan het zien. Ik denk dat Rafa het weer terugpakt dit jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, dat ie nu niet 40 potten op rij wint betekent niet dat ie niks meer gaat winnen.
Is Nadal zijn Djokovic-angst kwijt denk je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer van, hij zit weer gewoon in het niveau van 2 jaar terug. Ben benieuwd of hij echt die #1 kan behouden hoor. Maar we gaan het zien. Ik denk dat Rafa het weer terugpakt dit jaar
Waarom zou 'ie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is Nadal zijn Djokovic-angst kwijt denk je?
Vanwege de AO finale? Zou ik denken. En het feit dat Djoko toch minder onoverwinnelijk overkomt. Ik denk dat het voornaamste probleem zit in fitheid. De hele AO zag ie eruit alsof ie elk moment kon opgeven, en ook nu vind ik hem er niet fit uitzien. Volgens mij heeft hij wat fysieke malheur. Dat had ie natuurlijk aan het einde van vorig jaar ook al een beetje. De AO is ie gewoon doorheen getrapt puur op wilskracht, maar daar had ie er natuurlijk tegen Murray uit moeten liggen.quote:
Ik denk een 6-4 7-6 voor Rafa, waarbij Fed met 5-0 voorstond in de 2e set.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAAA!!!!! Kick-ass time!
Hoeveel games pakt Fed vandaag? 5? Ik hoop dat hij meer tegenstand kan bieden dan normaal.
Precies, dat vroeg ik me ook af.quote:
Minder - maar wat vinden jullie van mijn sms-boom-idee (zie mijn vorige post)?quote:
twitter:BNPPARIBASOPEN twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 22:34:58Matches are currently postponed and will resume pending weather conditions. Stand by. http://t.co/OATm50WL reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |