Hhahahahahaahah, ik heb altijd in Federer geloofd. Eat that bitchesquote:Op zondag 18 maart 2012 11:08 schreef dutch_schaefer het volgende:
Rogur is amazink! Roger is tha best, no? He plays great, no? I'm just a simple worker, no?
H2H Federer 10 - 18 Nadalquote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef danieldepaniel het volgende:
[..]
Hhahahahahaahah, ik heb altijd in Federer geloofd. Eat that bitches
Ach er is nog hoop, Fed is nog jong en Nadal is al oud. Djoko is ook van 7-16 teruggekomen tot 14-16quote:
Daarom heet het ook wel een verrassingquote:Op zondag 18 maart 2012 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja precies..maar ik zie dus echt niemand uberhaupt een kans maken op een verrassing
Je hebt verrassingen en wonderen. Een verrassing zou ik vinden als Ferrer een masters wint of de top 4 verslaat, een wonder als iemand buiten de top 5 iets wint.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom heet het ook wel een verrassing
Dus vanavond kan er een wonder geschiedenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt verrassingen en wonderen. Een verrassing zou ik vinden als Ferrer een masters wint of de top 4 verslaat, een wonder als iemand buiten de top 5 iets wint.
Zo'n finaleplaats als van Isner nu, is wel een soort wonder ja. Als ie dit ook nog wint...dan...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus vanavond kan er een wonder geschieden
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
19.00 vrouwenfinale tussen Azarenka en Sharapova, daarna (zal wel rond 21.00 zijn) Federer-Isner.
Thanksquote:
Thanksquote:Op zondag 18 maart 2012 13:31 schreef tennisboy het volgende:
Rond 21.00.
Om 19.00 eerst de vrouwenfinale, daarna gelijk Federer- Isner
Een nummer 11 van de wereld die de finale haalt van een master is toch geen wonder. Zo groot is het verschil nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo'n finaleplaats als van Isner nu, is wel een soort wonder ja. Als ie dit ook nog wint...dan...
Mwoh, ik vind Isner toch wel een vrij beperkte tennisserquote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een nummer 11 van de wereld die de finale haalt van een master is toch geen wonder. Zo groot is het verschil nu ook weer niet.
Het laatste jaar is ie wel sterk verbeterd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind Isner toch wel een vrij beperkte tennisser.
Vrij beperktquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
In vergelijking met de top 4 he (die je normaal wel in een Masters finale verwacht).quote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrij beperktde 10e beste tennisser ter wereld die vannacht de nummer 8 kan worden. Of alles buiten de top-7 is vrij beperkt of we hebben een nieuw idioom nodig.
Heb je hem tegen Djokovic gezien? Wat vind je dan beperkt aan hem?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij had gewoon een goede tactiek tegen Djoko, maar zo bijzonder was het niet. Gewoon alles hameren wat minder diep op zijn forehand komt..Djoko speelde daar perfect op in met die zwakke service op key points icm die zwakke backhandjes waar hij omheen kon lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem tegen Djokovic gezien? Wat vind je dan beperkt aan hem?
Mjah, hij is niet zo veelzijdig inderdaad, maar in de dingen die hij kan doet hij niet onder voor die top 4.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef luckass het volgende:
[..]
In vergelijking met de top 4 he (die je normaal wel in een Masters finale verwacht).
De service bedoel je dan alleen neem ik aan..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, hij is niet zo veelzijdig inderdaad, maar in de dingen die hij kan doet hij niet onder voor die top 4.
Dat is toch juist een voordeel voor Federer? Als hij ooit nog eens die nummer-1 positie terug wil pakken, is dit wel de kans, juist doordat hij zoveel punten heeft gescoord aan het eind van 2011.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Morthill het volgende:
Nadal heeft tot Parijs enorm veel punten te verdedigen en uiteraard Djokovic ook. Dat geldt net iets minder voor Federer, maar die heeft hetzelfde in het naseizoen. Dus er kan van alles gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |