SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Wees altijd aardig tegen de keizer.
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen.
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
En het vervolg:
[UDOWU MEET] Amsterdam 23maartOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Er zeggen alleen mensen af die misschien kwamenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er komen wel steeds minder mensen op die meet, he?
Ja, dan heb je toch afzeggers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zeggen alleen mensen af die misschien kwamendus maakt niet uit. Wel erg jammer dat Monopoly niet kan.
Zo zou ik eerder de mensen noemen die zichzelf op de 'zeker weten' lijst zetten en dan vlak voor de meet afzeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch afzeggers?
Meh.. afzeggers zijn afzeggers. Die misschien-lijst vind ik ook een beetje slap, maar goed, ik hou nu verder m'n mond erover.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo zou ik eerder de mensen noemen die zichzelf op de 'zeker weten' lijst zetten en dan vlak voor de meet afzeggen
Ik heb me nooit aangemeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]je meldt je zelf af zonder geldige reden.
Vind ik persoonlijk beter dan jezelf op de misschien-lijst zetten.quote:
weet jij heul nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook? Je hebt toch niks te doen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Oceanview het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat zijn oorlel transparant is.
toch wel katoen of wol he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:52 schreef Boterbartje het volgende:
DV wees trots op mij, ik heb een trui onder de 50 euro gekocht
Ja tochquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goejzo. ik haat plastieke truien
97 maar? je houdt je pc goed up to date.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef Boterbartje het volgende:
Windows update; er zijn 97 updates
_____!1!!!
Ja dat is pc die ik net opnieuw heb geinstalleerd hoor. Ik heb zelf nu 1 optionele update staan, voor de rest is hij prima up to date, goede virusscanner, alles klopt, alles werkt en hij is supersnelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
97 maar? je houdt je pc goed up to date.
laatst nog, melding "windows heeft veel updates. klik ok als u uw computer een week kunt missen."
windows updates
pics van je computer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is pc die ik net opnieuw heb geinstalleerd hoor. Ik heb zelf nu 1 optionele update staan, voor de rest is hij prima up to date, goede virusscanner, alles klopt, alles werkt en hij is supersnel
Ik ben uitermate blij met mijn bazencomputer
Ja klopt, maar kun je uitstellen. Uiteindelijk heeft hij het gewoon nodig, aard van het beestje. Maar iig fijn dat hij up to date wordt gehoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind dat vervelend bij windows, dat je soms meldingen krijgt van over 2 uur wordt ie automatisch opnieuw opgestart.
ja, windows updates is wel het slechtst doordachte onderdeel van dat hele schijtos.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind dat vervelend bij windows, dat je soms meldingen krijgt van over 2 uur wordt ie automatisch opnieuw opgestart.
beter jatten ze de update logica die apple gebruikt. werkt veel fijner.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar kun je uitstellen. Uiteindelijk heeft hij het gewoon nodig, aard van het beestje. Maar iig fijn dat hij up to date wordt gehoudenSupport heb je echt jaren, dat vind ik goeie zaak van ms
Beter gebruiken ze niets van Apple dan blijft er tenminste 1 fatsoenlijk OS overquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter jatten ze de update logica die apple gebruikt. werkt veel fijner.
half windows is al gejat van apple.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter gebruiken ze niets van Apple dan blijft er tenminste 1 fatsoenlijk OS over
Oke, ik ben het daar niet mee eens maar Mac en Macbooks etc zijn goede producten, ik wil niet gaan bashen want het werkt wat dat betreft primaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
half windows is al gejat van apple.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat mag ik graag zien, een deel geïnspireerd door apple's vormgeving
ronde hoeken - apple als eerste - aluminium look - apple als eerste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meen je dit?
Elke laptop klapt dicht, bevat een toetsenbord en een scherm he?
het is geen arrogantie. we zijn gewoon beter dan de restquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ik nu een nieuwe halen, zou het sowieso deze worden
[..]
Oke, ik ben het daar niet mee eens maar Mac en Macbooks etc zijn goede producten, ik wil niet gaan bashen want het werkt wat dat betreft prima
Waar ik wel een schijt hekel aan heb is dat hele Apple imago, de te hoge prijzen en de arrogantie van de fanboys
bh's en dan kunnen we om pics vragen en dan reageert ze aangebrand om ze vervolgens toch weer te pm-enquote:
Wat is dit nou weer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ronde hoeken - apple als eerste - aluminium look - apple als eerste.
have fun met je wanna-be-apple-dell though
vormgeving is gewoon vet gejat van macbook pro serie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?![]()
Ik weet dat je zo'n fanboy bent die met een grote harde piemel achter alles met een appel aanloopt maar dit slaat nergens op
Dit is net zoiets als omdat mercedes de eerste autoproducent was; alle auto's merecedes wannabe's zijn
Ik krijg toch een grijns op m'n gezicht. Ik zou pas schrikken als iemand met het volle verstand zoiets zou zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is geen arrogantie. we zijn gewoon beter dan de rest
microsoft loopt nergens voor. ze innoveren ook fucking weinig zo overall genomen. zeker niet als je het afzet tegen hun r&d budgetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik krijg toch een grijns op m'n gezicht. Ik zou pas schrikken als iemand met het volle verstand zoiets zou zeggen
Echt niets mis met Apple maar je kunt Windows echt niet zwart gaan maken, want al loop Apple misschien voor met ronde hoekjes en alu behuizing; Windows/ microsoft loopt op heel veel fronten voor op Apple dus ga alsjeblieft niet doen alsof Apple het beste is
microsoft is voor arme sloebers die niet beter kunnen betalenquote:
3000 euro betalen voor de nieuwste Ipad waar de enige verandering de verandering van 2 naar 3 is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft is voor arme sloebers die niet beter kunnen betalen
eigenlijk heb ik medelijden met alle windows gebruikers
Haal je kop uit je reet dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft loopt nergens voor. ze innoveren ook fucking weinig zo overall genomen. zeker niet als je het afzet tegen hun r&d budget
je begrijpt niet wat innovatie is denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haal je kop uit je reet dan.
Ik snap niets van jou; echt je hoeft echt niet alleen maar apple te prijzen omdat je er zelf zo op geilt. Niemand kraakt hier apple af, appel levert prima producten.
Microsoft innoveert juist hartstikke veel: Windows 8, revolutionair product
Om de zoveel tijd volledig nieuw office pakket
Windows Phone 7 en Phone 8 zit al in de pijpleiding
Updates
Nazorg voor alle voorgaande versies
Bedrijfsleven, servers, alles
En voor echte research en development moet je maar eens filmpjes gaan kijken;
dingen besturen met bewegingen (waar ze met kinect al een stap namen) touchscreen met 1ms inputlag, virtual reality, bla bla bla, allemaal dingen waar MS mee bezig is.
En Apple brengt elk jaar een mooie iPod/ iPad en spul uit, die zijn helemaal perfect natuurlijk maar als je kijkt naar aanbod, kwaliteit/prijs verhouding etc, specs, wat ze zelf ontwikkeld hebben etc. Ga niet klagen of R&D van MS
Ik heb nu een perfect werkende laptop, waarom zou ik een duurdere mac overwegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft is voor arme sloebers die niet beter kunnen betalen
eigenlijk heb ik medelijden met alle windows gebruikers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt innovatie is elk jaar een iets betere processor ergens indrukken, een veel betere scherm (dit wel retina noemen anders is het niet hip) vervolgens bij een 4dubbeling van pixel een verdubbeling van gpu doen zodat rendering langzamer is dan vorige model, vervolgens mooie reclamecampagne eromheen en tadaam: geld vangen want die fanboys zitten al klaar met een stijve piemel voor de nieuwe overpiced speeltjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begrijpt niet wat innovatie is denk ik.
Neh is minderen, die komt echt 1x in zoveel tijd heel eventjes langs ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
komt coban hier nog wel eens eigenlijk?
microsoft faalt best wel op innovatie gebied ja. apple is beter in innoveren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt innovatie is elk jaar een iets betere processor ergens indrukken, een veel betere scherm (dit wel retina noemen anders is het niet hip) vervolgens bij een 4dubbeling van pixel een verdubbeling van gpu doen zodat rendering langzamer is dan vorige model, vervolgens mooie reclamecampagne eromheen en tadaam: geld vangen want die fanboys zitten al klaar met een stijve piemel voor de nieuwe overpiced speeltjes.
Dat is innoveren
MS faalt denk ik bijzonder dan
ow zondequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh is minderen, die komt echt 1x in zoveel tijd heel eventjes langs ofzo
Hey jijquote:
Oh, ik dacht dat we het hadden over innovatie en niet marketing skills.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haha een microsoft tablet. ja sloeg die aan? ik kan hem me niet herinneren namelijk.
innovatie wordt niet gedefinieerd aan de hand van het wel of niet anaal ingebracht worden door fanboys die op aangevreten appels geilenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haha een microsoft tablet. ja sloeg die aan? ik kan hem me niet herinneren namelijk.
Innovation is the creation of better or more effective products, processes, services, technologies, or ideas that are accepted by markets, governments, and society. Innovation differs from invention in that innovation refers to the use of a new idea or method, whereas invention refers more directly to the creation of the idea or method itself.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het hadden over innovatie en niet marketing skills.
ha, die waren grappig. ik heb nog zo'n groene onverwoestbare ehm e-mate ofzo. ranzig zijn tijd vooruit maar een totale flop.quote:
Ja windows loopt sowieso voor.quote:
stop eens met het schelden van ziektes windows fan boy?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja windows loopt sowieso voor.
Installeer maar eens windows 7 en OS x op hetzelfde systeem. Win7 heeft snellere boottime en sneller uitpakken, al met al windows is gewoon sneller.
Mac is een degelijk systeem, beschermt ecosysteem, mooie design, mooie apparatuur eromheen zoals iPods en pads en alles maar als jij zo nodig hier loopt te pronken met wij zijn beter, kijk mij een arrogante zak zijn. Dan zeg ik jou: haal je kop uit je reet kankeridioot, kijk naar de feiten dan zie je dat vergeleken met windows het pure kanker is
ow gaan we scheldenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja windows loopt sowieso voor.
Installeer maar eens windows 7 en OS x op hetzelfde systeem. Win7 heeft snellere boottime en sneller uitpakken, al met al windows is gewoon sneller.
Mac is een degelijk systeem, beschermt ecosysteem, mooie design, mooie apparatuur eromheen zoals iPods en pads en alles maar als jij zo nodig hier loopt te pronken met wij zijn beter, kijk mij een arrogante zak zijn. Dan zeg ik jou: haal je kop uit je reet kankeridioot, kijk naar de feiten dan zie je dat vergeleken met windows het pure kanker is
nou ja dat zijn we natuurlijk ook enzo, maar dat had ik vandaag al eens gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ja wat jij zit met je kop in je reet, valt me nog mee dat je het las ipv dat je iets galde over 'We zijn de beste kijk mij arrogant zijn '
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja dat zijn we natuurlijk ook enzo, maar dat had ik vandaag al eens gezegd.
mijn psychiater zei dak hoogbegaafd ben en zij kan het weten want ze heeft dat onderzochtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God laagbegaafde kneus ben je ook
ah. ik weet niet eigenlijk. ze is wel lekker dat vonk belangrijker om te weten voor ik d'r aannamquote:
Terecht dat je een psychiater hebt welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn psychiater zei dak hoogbegaafd ben en zij kan het weten want ze heeft dat onderzocht
quote:
Nou ik heb geen begeleider/psychiater/psycholoog en ook niet nodig dus daar zit je foutquote:
je hebt geen begeleider? omg dat dit zomaar kan in nederlandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terecht dat je een psychiater hebt wel
[..]
[..]
Nou ik heb geen begeleider/psychiater/psycholoog en ook niet nodig dus daar zit je fout
bb gaat welk elke dag met het busje naar school, geen ov goed teken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt geen begeleider? omg dat dit zomaar kan in nederland
hey pimquote:
Ja dv is aan het shoppen en monks is geld aan het verdienen denk ik, dan krijg je zulke taferelenquote:
DV loopt nu een beetje lekker te doen in grunnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dv is aan het shoppen en monks is geld aan het verdienen denk ik, dan krijg je zulke taferelen
Jeetjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DV loopt nu een beetje lekker te doen in grunn
HOELANG BARCA?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
En twee paar nieuwe schoenen gekocht ennn een citytrip naar Barcelona. Ik ben een gelukkige vrouw
citytrip, wtfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
En twee paar nieuwe schoenen gekocht ennn een citytrip naar Barcelona. Ik ben een gelukkige vrouw
Adidas en allstars sorry niet heel hip/vrouwelijk enzoquote:
4 dagen niet voor niets citytrip en nee man gewoon vlirgtickets en simpel hotelletjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOELANG BARCA?
en hoezo gekocht? toch niet zo'n pakketreis ofzo?
hmm?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
waarom geen vrouwen schoenen kopen flips? dacht dat je wel voorbij die mannen fase was?
flips gaat met bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat kost die citytrip en moet hoeveel man ga je.
Ja sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
waarom geen vrouwen schoenen kopen flips? dacht dat je wel voorbij die mannen fase was?
Haiquote:
400 euro en met mn mamaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat kost die citytrip en moet hoeveel man ga je.
niks tegen een vrouw op sneakersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorryBinnenkort wel een paar pumps an het kopen
[..]
Hai
[..]
400 euro en met mn mama
Oke eigenlijk ben ik vrijwilliger bij een uitje voor bejaarden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
flips gaat met bejaardentehuis.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke eigenlijk ben ik vrijwilliger bij een uitje voor bejaarden.
da wist ik toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke eigenlijk ben ik vrijwilliger bij een uitje voor bejaarden.
400 pp of in totaal?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorryBinnenkort wel een paar pumps an het kopen
[..]
Hai
[..]
400 euro en met mn mama
nyc zou ik doen wel. Tenminste ik vond nyc mooier dan berlijn. Maar berlijn ook gave stap hoor bohquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga ook met mijn moeder op vakantie deze zomerz flips, berlin of new york wij doubten nog,
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee gingquote:
Ja srryquote:
Per persoon. Nog al last minutequote:
ook als ik nog geen 60 ben..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee ging
[..]
Ja srry
[..]
Per persoon. Nog al last minute
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga ook met mijn moeder op vakantie deze zomerz flips, berlin of new york wij doubten nog,
Als ik 60 was op reis met jou naar barca, dan zou ik jou gewoon doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee ging
[..]
Ja srry
[..]
Per persoon. Nog al last minute
Ik wil met de herfst ofzo wel naar londonquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?
Ik wilde eigenlijk Londen maar Londen is op dit moment erg duur en druk door Olympische Spelen dus dat komt nog wel.
gewoon lang weekend jwt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?
Ik wilde eigenlijk Londen maar Londen is op dit moment erg duur en druk door Olympische Spelen dus dat komt nog wel.
Over anderhalve weekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook als ik nog geen 60 ben..
wanneer ga je?
Als je ghb in mijn jus d'orange heb gedaan zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik 60 was op reis met jou naar barca, dan zou ik jou gewoon doenstiekem
Dat is mijn idee nu ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil met de herfst ofzo wel naar london
Nicequote:
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
al ies van school gehoord flips? ne zeker?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga der ook weer vandoor, mag lekker naar huis
quote:
Dag doeiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga der ook weer vandoor, mag lekker naar huis
Waarom?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
BB ik moet mijn buks gaan demonteren van mijn ouders
Ze vinden het geen "fijn idee" om een luchtbuks in huis te hebben liggenquote:
Dus nu heb je een luchtbuks voor dik 200 euro en je kan er niet mee?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze vinden het geen "fijn idee" om een luchtbuks in huis te hebben liggen
En ze willen niet dat ik in de tuin ga schieten omdat ik iemand in zn oog kan schieten
En wat mag je dan uberhaupt met dat ding?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En ze willen niet dat ik in de tuin ga schieten omdat ik iemand in zn oog kan schieten
hey spouwertquote:
Ja nu demonteren en dan wachten tot ik ergens kan schietenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dus nu heb je een luchtbuks voor dik 200 euro en je kan er niet mee?
Van mijn ouders mag ik hem uit elkaar schroeven en in de berging leggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat mag je dan uberhaupt met dat ding?
Oh boy, wat een plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag ik hem uit elkaar schroeven en in de berging leggen
Nog mee bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de pc van die 82-jarige?
ipadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Eerst xp erop gezet, deed key niet, toen zo'n patch gedaan werkte ook niet. Xp was ook in het engels dus ik balen. Toch maar vista erop gezet ook al zit de pc net op minimum specs. Toen die service packs erop, updates, outlook (dus heel office) en nu ben ik msn proberen erop te krijgen. Maarja hij start eigenlijk niet meer op nu
Ok hij start weer op, maarja beetje langzaam alles. Maar zo'n ouwe is toch niet rap dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Eerst xp erop gezet, deed key niet, toen zo'n patch gedaan werkte ook niet. Xp was ook in het engels dus ik balen. Toch maar vista erop gezet ook al zit de pc net op minimum specs. Toen die service packs erop, updates, outlook (dus heel office) en nu ben ik msn proberen erop te krijgen. Maarja hij start eigenlijk niet meer op nu
Helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Niet zo makkelijk te betalen voor een vrouwtje met standaard aow he?quote:
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk afquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal niet meer?. Hoezo dat dan?
of je stopt de stekker erinquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk af
Haha herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk af
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alsof ouders luisteren naar logische argumentenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.
Ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ouders luisteren naar logische argumenten.
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.
Ook nuttig; hobby/ontspanning.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.
Groot gelijk heb je. Sowieso: hobby's en tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.
Struikel niet over de drempel als je het huis uitstapt!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zo weer autorijden, pas op bomen!!
ons oprit is zowat een drempel omdat het nog opnieuw gestraat moet worden hier; want nieuwbouwwijk. Gaat echt zo van bonk bonk bonkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Struikel niet over de drempel als je het huis uitstapt!
Ik heb al hun argumenten weerlegd en alsnog mag het niet. "We willen het gewoon niet, punt"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Sowieso: hobby's en tijdverdrijf.
Zoals?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etcquote:
Het huis uit en dan wapens verzamelen en als ze er een probleem mee hebben gewoon zeggen "/care"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb al hun argumenten weerlegd en alsnog mag het niet. "We willen het gewoon niet, punt"
Tis gewoon waar je eigen interesses liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.
Veel keuze welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etc
en die liggen alleen maar bij schieten? tristantriest dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis gewoon waar je eigen interesses liggen.
Boogschieten is minder gevaarlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etc
het moet dus schieten zijn, iets anders is er niet. boehoehoehoe 1st world problemsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Boogschieten is minder gevaarlijk?
Dammen schaken saai
Fitness doe ik al
Tennis veel kans op blessures
Zwemmen slecht voor huid/haar
Volleybal, ik ben geen homo.
Hockey, nog veel gevaarlijker
Etc.
Kon dat maar. Als ik op kamer ga heb ik geen ruimte, nu welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het huis uit en dan wapens verzamelen en als ze er een probleem mee hebben gewoon zeggen "/care"
Ik heb genoeg andere hobbies maar ik wil afwisselen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het moet dus schieten zijn, iets anders is er niet. boehoehoehoe 1st world problems
koop stiekem. komt het uit dan hopen dat ze zich bedenken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kon dat maar. Als ik op kamer ga heb ik geen ruimte, nu wel
spinnen pootjes trekken, katten ontleden, dit dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg andere hobbies maar ik wil afwisselen.
geef wat aan mij, ik kan het prima gebruiken momenteelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg mijn portemonnee niet dicht, er zit teveel geld in.![]()
#FirstWorldProblems.
Ik heb hem al gekochtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop stiekem. komt het uit dan hopen dat ze zich bedenken.
ow dat had ik ff gemist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht
Nu mag ik hem uit elkaar gaan schroeven en opbergen
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en die liggen alleen maar bij schieten? tristantriest dan.
Een keukenmes is dodelijker dan een luchtbuksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dat had ik ff gemist.
ik zeg 2 dingen; kijk naar mensen die een gun hadden. tristan, monkyyy... enough said mkay.
je hebt kut argumenten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Een keukenmes is dodelijker dan een luchtbuks
het is een feitquote:
Zweetteefquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg het is net alsof ik zweefteef wordt met dit icoontje
nouja je bent al een kutuser dus wat mij betreft ben je net haar jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja het komt je spelling ook niet ten goedequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja je bent al een kutuser dus wat mij betreft ben je net haar ja
Elvis Presley.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dat had ik ff gemist.
ik zeg 2 dingen; kijk naar mensen die een gun hadden. tristan, monkyyy... enough said mkay.
/care, ga je troostig fappen op je macbookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ok nu heb je me oprecht gekwetst
en wat is er daarvan geworden vraag ik jequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Elvis Presley.
[ afbeelding ]
Me gusta.
Veel kijk plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga naar de film, die met dat jongetje op eht station ofzo, dus doei
have fun.]\\\\quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Every womans fantasy, een legende, miljardair etc.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en wat is er daarvan geworden vraag ik je
Monkyyy heeft een datequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Every womans fantasy, een legende, miljardair etc.
daar wil ik op vakantiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:31 schreef Dientje12 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)gl=nl&sqi=2&t=h&z=11
Hier op dit eilandje in hawaii wonen 140 mensen.
Buitenstaanders mogen daar niet komen, tenzij een uitnodiging
Wat een fantastisch leven zullen die mensen hebben
Hugo toch? Goeie film is dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik ook, ik ga iedereen doden op dat eilandje nihau, en dan mag ik hem claimen.quote:
strak plan. saampies doen? gaat sneller dan. ieder half eiland.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga iedereen doden op dat eilandje nihau, en dan mag ik hem claimen.
Want als je iedereen doodt dan is het van jou..
Zo denk ik dan
Is cool,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
strak plan. saampies doen? gaat sneller dan. ieder half eiland.
ja. kidnappen we monkyyy en aapje ok?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is cool,
Daar woont het robinson familie he
Wie is aapje?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. kidnappen we monkyyy en aapje ok?
Hier doet die het wel, maarja apple hequote:
mijne wordt fktwkgs2012quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een plek om serialkiller te worden.
Mijn nickname word slingeraapje
Wacht maar, ik word nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nadat ik mijn daden heb gedaan wordt het zo hardcore als adolf hitler.
wanneer is hunt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
BB binnekort weer iBood hunt, misschien verkopen ze wel iPads, ik heb die al een paar keer voorbij zien komen
OMG IK WIL GRAAG IETS KOPEN WA TIK HELEMAAL NIET NODIG HEB HAHAHAquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan vandaag zijn dan morgen zijn, in ieder geval binnen een paar dagen
er mag niemand komen zonder uitnodiging. wie gaat het ontdekkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
Je zal wel wereldberoemd worden als je dat doet, niemand heeft het ooit gedaan in geschiedenis..
Huh, ben jij dat naast mij?!quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OMG IK WIL GRAAG IETS KOPEN WA TIK HELEMAAL NIET NODIG HEB HAHAHA
JIJ BOEF!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben ergens mee akkoord gegaan, maar heb de terms of agreement niet doorgelezen
2equote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Welke heb je? Eerste versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |