97 maar? je houdt je pc goed up to date.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef Boterbartje het volgende:
Windows update; er zijn 97 updates
_____!1!!!
Ja dat is pc die ik net opnieuw heb geinstalleerd hoor. Ik heb zelf nu 1 optionele update staan, voor de rest is hij prima up to date, goede virusscanner, alles klopt, alles werkt en hij is supersnelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
97 maar? je houdt je pc goed up to date.
laatst nog, melding "windows heeft veel updates. klik ok als u uw computer een week kunt missen."
windows updates
pics van je computer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is pc die ik net opnieuw heb geinstalleerd hoor. Ik heb zelf nu 1 optionele update staan, voor de rest is hij prima up to date, goede virusscanner, alles klopt, alles werkt en hij is supersnel
Ik ben uitermate blij met mijn bazencomputer
Ja klopt, maar kun je uitstellen. Uiteindelijk heeft hij het gewoon nodig, aard van het beestje. Maar iig fijn dat hij up to date wordt gehoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind dat vervelend bij windows, dat je soms meldingen krijgt van over 2 uur wordt ie automatisch opnieuw opgestart.
ja, windows updates is wel het slechtst doordachte onderdeel van dat hele schijtos.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind dat vervelend bij windows, dat je soms meldingen krijgt van over 2 uur wordt ie automatisch opnieuw opgestart.
beter jatten ze de update logica die apple gebruikt. werkt veel fijner.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar kun je uitstellen. Uiteindelijk heeft hij het gewoon nodig, aard van het beestje. Maar iig fijn dat hij up to date wordt gehoudenSupport heb je echt jaren, dat vind ik goeie zaak van ms
Beter gebruiken ze niets van Apple dan blijft er tenminste 1 fatsoenlijk OS overquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter jatten ze de update logica die apple gebruikt. werkt veel fijner.
half windows is al gejat van apple.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter gebruiken ze niets van Apple dan blijft er tenminste 1 fatsoenlijk OS over
Oke, ik ben het daar niet mee eens maar Mac en Macbooks etc zijn goede producten, ik wil niet gaan bashen want het werkt wat dat betreft primaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
half windows is al gejat van apple.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat mag ik graag zien, een deel geïnspireerd door apple's vormgeving
ronde hoeken - apple als eerste - aluminium look - apple als eerste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meen je dit?
Elke laptop klapt dicht, bevat een toetsenbord en een scherm he?
het is geen arrogantie. we zijn gewoon beter dan de restquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ik nu een nieuwe halen, zou het sowieso deze worden
[..]
Oke, ik ben het daar niet mee eens maar Mac en Macbooks etc zijn goede producten, ik wil niet gaan bashen want het werkt wat dat betreft prima
Waar ik wel een schijt hekel aan heb is dat hele Apple imago, de te hoge prijzen en de arrogantie van de fanboys
bh's en dan kunnen we om pics vragen en dan reageert ze aangebrand om ze vervolgens toch weer te pm-enquote:
Wat is dit nou weer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ronde hoeken - apple als eerste - aluminium look - apple als eerste.
have fun met je wanna-be-apple-dell though
vormgeving is gewoon vet gejat van macbook pro serie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?![]()
Ik weet dat je zo'n fanboy bent die met een grote harde piemel achter alles met een appel aanloopt maar dit slaat nergens op
Dit is net zoiets als omdat mercedes de eerste autoproducent was; alle auto's merecedes wannabe's zijn
Ik krijg toch een grijns op m'n gezicht. Ik zou pas schrikken als iemand met het volle verstand zoiets zou zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is geen arrogantie. we zijn gewoon beter dan de rest
microsoft loopt nergens voor. ze innoveren ook fucking weinig zo overall genomen. zeker niet als je het afzet tegen hun r&d budgetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik krijg toch een grijns op m'n gezicht. Ik zou pas schrikken als iemand met het volle verstand zoiets zou zeggen
Echt niets mis met Apple maar je kunt Windows echt niet zwart gaan maken, want al loop Apple misschien voor met ronde hoekjes en alu behuizing; Windows/ microsoft loopt op heel veel fronten voor op Apple dus ga alsjeblieft niet doen alsof Apple het beste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |