Dus nu heb je een luchtbuks voor dik 200 euro en je kan er niet mee?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze vinden het geen "fijn idee" om een luchtbuks in huis te hebben liggen
En ze willen niet dat ik in de tuin ga schieten omdat ik iemand in zn oog kan schieten
En wat mag je dan uberhaupt met dat ding?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En ze willen niet dat ik in de tuin ga schieten omdat ik iemand in zn oog kan schieten
hey spouwertquote:
Ja nu demonteren en dan wachten tot ik ergens kan schietenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dus nu heb je een luchtbuks voor dik 200 euro en je kan er niet mee?
Van mijn ouders mag ik hem uit elkaar schroeven en in de berging leggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat mag je dan uberhaupt met dat ding?
Oh boy, wat een plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag ik hem uit elkaar schroeven en in de berging leggen
Nog mee bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de pc van die 82-jarige?
ipadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Eerst xp erop gezet, deed key niet, toen zo'n patch gedaan werkte ook niet. Xp was ook in het engels dus ik balen. Toch maar vista erop gezet ook al zit de pc net op minimum specs. Toen die service packs erop, updates, outlook (dus heel office) en nu ben ik msn proberen erop te krijgen. Maarja hij start eigenlijk niet meer op nu
Ok hij start weer op, maarja beetje langzaam alles. Maar zo'n ouwe is toch niet rap dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Eerst xp erop gezet, deed key niet, toen zo'n patch gedaan werkte ook niet. Xp was ook in het engels dus ik balen. Toch maar vista erop gezet ook al zit de pc net op minimum specs. Toen die service packs erop, updates, outlook (dus heel office) en nu ben ik msn proberen erop te krijgen. Maarja hij start eigenlijk niet meer op nu
Helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog mee bezig
Niet zo makkelijk te betalen voor een vrouwtje met standaard aow he?quote:
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk afquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal niet meer?. Hoezo dat dan?
of je stopt de stekker erinquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk af
Haha herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het alweer, was m'n eigen schuld.. stroom er perongeluk af
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alsof ouders luisteren naar logische argumentenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.
Ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ouders luisteren naar logische argumenten.
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.
Ook nuttig; hobby/ontspanning.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |