nyc zou ik doen wel. Tenminste ik vond nyc mooier dan berlijn. Maar berlijn ook gave stap hoor bohquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga ook met mijn moeder op vakantie deze zomerz flips, berlin of new york wij doubten nog,
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee gingquote:
Ja srryquote:
Per persoon. Nog al last minutequote:
ook als ik nog geen 60 ben..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee ging
[..]
Ja srry
[..]
Per persoon. Nog al last minute
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga ook met mijn moeder op vakantie deze zomerz flips, berlin of new york wij doubten nog,
Als ik 60 was op reis met jou naar barca, dan zou ik jou gewoon doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je jaar of 60 was zou je maar wat blij zijn als een jong meisje mee ging
[..]
Ja srry
[..]
Per persoon. Nog al last minute
Ik wil met de herfst ofzo wel naar londonquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?
Ik wilde eigenlijk Londen maar Londen is op dit moment erg duur en druk door Olympische Spelen dus dat komt nog wel.
gewoon lang weekend jwt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastige keuze inderdaad! Hoelang zouden jullie dan gaan?
Ik wilde eigenlijk Londen maar Londen is op dit moment erg duur en druk door Olympische Spelen dus dat komt nog wel.
Over anderhalve weekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook als ik nog geen 60 ben..
wanneer ga je?
Als je ghb in mijn jus d'orange heb gedaan zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik 60 was op reis met jou naar barca, dan zou ik jou gewoon doenstiekem
Dat is mijn idee nu ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil met de herfst ofzo wel naar london
Nicequote:
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
al ies van school gehoord flips? ne zeker?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga der ook weer vandoor, mag lekker naar huis
quote:
Dag doeiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga der ook weer vandoor, mag lekker naar huis
Waarom?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
BB ik moet mijn buks gaan demonteren van mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |