Ja windows loopt sowieso voor.quote:
stop eens met het schelden van ziektes windows fan boy?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja windows loopt sowieso voor.
Installeer maar eens windows 7 en OS x op hetzelfde systeem. Win7 heeft snellere boottime en sneller uitpakken, al met al windows is gewoon sneller.
Mac is een degelijk systeem, beschermt ecosysteem, mooie design, mooie apparatuur eromheen zoals iPods en pads en alles maar als jij zo nodig hier loopt te pronken met wij zijn beter, kijk mij een arrogante zak zijn. Dan zeg ik jou: haal je kop uit je reet kankeridioot, kijk naar de feiten dan zie je dat vergeleken met windows het pure kanker is
ow gaan we scheldenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja windows loopt sowieso voor.
Installeer maar eens windows 7 en OS x op hetzelfde systeem. Win7 heeft snellere boottime en sneller uitpakken, al met al windows is gewoon sneller.
Mac is een degelijk systeem, beschermt ecosysteem, mooie design, mooie apparatuur eromheen zoals iPods en pads en alles maar als jij zo nodig hier loopt te pronken met wij zijn beter, kijk mij een arrogante zak zijn. Dan zeg ik jou: haal je kop uit je reet kankeridioot, kijk naar de feiten dan zie je dat vergeleken met windows het pure kanker is
nou ja dat zijn we natuurlijk ook enzo, maar dat had ik vandaag al eens gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ja wat jij zit met je kop in je reet, valt me nog mee dat je het las ipv dat je iets galde over 'We zijn de beste kijk mij arrogant zijn '
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja dat zijn we natuurlijk ook enzo, maar dat had ik vandaag al eens gezegd.
mijn psychiater zei dak hoogbegaafd ben en zij kan het weten want ze heeft dat onderzochtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God laagbegaafde kneus ben je ook
ah. ik weet niet eigenlijk. ze is wel lekker dat vonk belangrijker om te weten voor ik d'r aannamquote:
Terecht dat je een psychiater hebt welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn psychiater zei dak hoogbegaafd ben en zij kan het weten want ze heeft dat onderzocht
quote:
Nou ik heb geen begeleider/psychiater/psycholoog en ook niet nodig dus daar zit je foutquote:
je hebt geen begeleider? omg dat dit zomaar kan in nederlandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terecht dat je een psychiater hebt wel
[..]
[..]
Nou ik heb geen begeleider/psychiater/psycholoog en ook niet nodig dus daar zit je fout
bb gaat welk elke dag met het busje naar school, geen ov goed teken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt geen begeleider? omg dat dit zomaar kan in nederland
hey pimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |