3000 euro betalen voor de nieuwste Ipad waar de enige verandering de verandering van 2 naar 3 is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft is voor arme sloebers die niet beter kunnen betalen
eigenlijk heb ik medelijden met alle windows gebruikers
Haal je kop uit je reet dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft loopt nergens voor. ze innoveren ook fucking weinig zo overall genomen. zeker niet als je het afzet tegen hun r&d budget
je begrijpt niet wat innovatie is denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haal je kop uit je reet dan.
Ik snap niets van jou; echt je hoeft echt niet alleen maar apple te prijzen omdat je er zelf zo op geilt. Niemand kraakt hier apple af, appel levert prima producten.
Microsoft innoveert juist hartstikke veel: Windows 8, revolutionair product
Om de zoveel tijd volledig nieuw office pakket
Windows Phone 7 en Phone 8 zit al in de pijpleiding
Updates
Nazorg voor alle voorgaande versies
Bedrijfsleven, servers, alles
En voor echte research en development moet je maar eens filmpjes gaan kijken;
dingen besturen met bewegingen (waar ze met kinect al een stap namen) touchscreen met 1ms inputlag, virtual reality, bla bla bla, allemaal dingen waar MS mee bezig is.
En Apple brengt elk jaar een mooie iPod/ iPad en spul uit, die zijn helemaal perfect natuurlijk maar als je kijkt naar aanbod, kwaliteit/prijs verhouding etc, specs, wat ze zelf ontwikkeld hebben etc. Ga niet klagen of R&D van MS
Ik heb nu een perfect werkende laptop, waarom zou ik een duurdere mac overwegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft is voor arme sloebers die niet beter kunnen betalen
eigenlijk heb ik medelijden met alle windows gebruikers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt innovatie is elk jaar een iets betere processor ergens indrukken, een veel betere scherm (dit wel retina noemen anders is het niet hip) vervolgens bij een 4dubbeling van pixel een verdubbeling van gpu doen zodat rendering langzamer is dan vorige model, vervolgens mooie reclamecampagne eromheen en tadaam: geld vangen want die fanboys zitten al klaar met een stijve piemel voor de nieuwe overpiced speeltjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begrijpt niet wat innovatie is denk ik.
Neh is minderen, die komt echt 1x in zoveel tijd heel eventjes langs ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
komt coban hier nog wel eens eigenlijk?
microsoft faalt best wel op innovatie gebied ja. apple is beter in innoveren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt innovatie is elk jaar een iets betere processor ergens indrukken, een veel betere scherm (dit wel retina noemen anders is het niet hip) vervolgens bij een 4dubbeling van pixel een verdubbeling van gpu doen zodat rendering langzamer is dan vorige model, vervolgens mooie reclamecampagne eromheen en tadaam: geld vangen want die fanboys zitten al klaar met een stijve piemel voor de nieuwe overpiced speeltjes.
Dat is innoveren
MS faalt denk ik bijzonder dan
ow zondequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh is minderen, die komt echt 1x in zoveel tijd heel eventjes langs ofzo
Hey jijquote:
Oh, ik dacht dat we het hadden over innovatie en niet marketing skills.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haha een microsoft tablet. ja sloeg die aan? ik kan hem me niet herinneren namelijk.
innovatie wordt niet gedefinieerd aan de hand van het wel of niet anaal ingebracht worden door fanboys die op aangevreten appels geilenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haha een microsoft tablet. ja sloeg die aan? ik kan hem me niet herinneren namelijk.
Innovation is the creation of better or more effective products, processes, services, technologies, or ideas that are accepted by markets, governments, and society. Innovation differs from invention in that innovation refers to the use of a new idea or method, whereas invention refers more directly to the creation of the idea or method itself.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het hadden over innovatie en niet marketing skills.
ha, die waren grappig. ik heb nog zo'n groene onverwoestbare ehm e-mate ofzo. ranzig zijn tijd vooruit maar een totale flop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |