Groot gelijk heb je. Sowieso: hobby's en tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
autorijden heeft een nuttige functie. luchtbuks in je tuin leegschieten niet.
Struikel niet over de drempel als je het huis uitstapt!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zo weer autorijden, pas op bomen!!
ons oprit is zowat een drempel omdat het nog opnieuw gestraat moet worden hier; want nieuwbouwwijk. Gaat echt zo van bonk bonk bonkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Struikel niet over de drempel als je het huis uitstapt!
Ik heb al hun argumenten weerlegd en alsnog mag het niet. "We willen het gewoon niet, punt"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat je niet wil dat ze gaan autorijden, je kunt zomaar tegen een boom terecht komen.
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Sowieso: hobby's en tijdverdrijf.
Zoals?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etcquote:
Het huis uit en dan wapens verzamelen en als ze er een probleem mee hebben gewoon zeggen "/care"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb al hun argumenten weerlegd en alsnog mag het niet. "We willen het gewoon niet, punt"
Tis gewoon waar je eigen interesses liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
genoeg andere hobby's. schieten is voor amateurs.
Veel keuze welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etc
en die liggen alleen maar bij schieten? tristantriest dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis gewoon waar je eigen interesses liggen.
Boogschieten is minder gevaarlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
boogschieten? dammen, schaken, fitness, tennis, zwemmen, volleybal, hockey, fotografie, verven, lezen, bioscopen, treintjes sparen, etc etc
het moet dus schieten zijn, iets anders is er niet. boehoehoehoe 1st world problemsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Boogschieten is minder gevaarlijk?
Dammen schaken saai
Fitness doe ik al
Tennis veel kans op blessures
Zwemmen slecht voor huid/haar
Volleybal, ik ben geen homo.
Hockey, nog veel gevaarlijker
Etc.
Kon dat maar. Als ik op kamer ga heb ik geen ruimte, nu welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het huis uit en dan wapens verzamelen en als ze er een probleem mee hebben gewoon zeggen "/care"
Ik heb genoeg andere hobbies maar ik wil afwisselen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het moet dus schieten zijn, iets anders is er niet. boehoehoehoe 1st world problems
koop stiekem. komt het uit dan hopen dat ze zich bedenken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kon dat maar. Als ik op kamer ga heb ik geen ruimte, nu wel
spinnen pootjes trekken, katten ontleden, dit dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg andere hobbies maar ik wil afwisselen.
geef wat aan mij, ik kan het prima gebruiken momenteelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg mijn portemonnee niet dicht, er zit teveel geld in.![]()
#FirstWorldProblems.
Ik heb hem al gekochtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop stiekem. komt het uit dan hopen dat ze zich bedenken.
ow dat had ik ff gemist.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht
Nu mag ik hem uit elkaar gaan schroeven en opbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |