SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Wees altijd aardig tegen de keizer.
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen.
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
En het vervolg:
[UDOWU MEET] Amsterdam 23maartOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Er zeggen alleen mensen af die misschien kwamenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er komen wel steeds minder mensen op die meet, he?
Ja, dan heb je toch afzeggers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zeggen alleen mensen af die misschien kwamendus maakt niet uit. Wel erg jammer dat Monopoly niet kan.
Zo zou ik eerder de mensen noemen die zichzelf op de 'zeker weten' lijst zetten en dan vlak voor de meet afzeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch afzeggers?
Meh.. afzeggers zijn afzeggers. Die misschien-lijst vind ik ook een beetje slap, maar goed, ik hou nu verder m'n mond erover.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo zou ik eerder de mensen noemen die zichzelf op de 'zeker weten' lijst zetten en dan vlak voor de meet afzeggen
Ik heb me nooit aangemeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]je meldt je zelf af zonder geldige reden.
Vind ik persoonlijk beter dan jezelf op de misschien-lijst zetten.quote:
weet jij heul nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook? Je hebt toch niks te doen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Oceanview het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat zijn oorlel transparant is.
toch wel katoen of wol he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:52 schreef Boterbartje het volgende:
DV wees trots op mij, ik heb een trui onder de 50 euro gekocht
Ja tochquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goejzo. ik haat plastieke truien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |