Hier, een pixel: .quote:
quote:
quote:
Nee, helaas, een waar-TTquote:
Eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik blijf vinden dat ze de battles van Angela over moeten doen... die waren tè slecht.
Verrek! We zijn te vroeg en ze waren te laat begonnen... Er klopt iets niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
WTF 22:22 en we zijn klaar
NOG een wonder
Waar zijn die 5 minutenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
WTF 22:22 en we zijn klaar
NOG een wonder
Gelukkig geen Ansj meer in de gewone Voicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik blijf vinden dat ze de battles van Angela over moeten doen... die waren tè slecht.
Ik kan bijna niet meer zitten, thank god voor de 5 minutenquote:
quote:
Trust!quote:
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch afquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
BIJNA zou ik Marco gaan twittertweepen, wat een avond![]()
Gewoon doen! Doe eens gekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
BIJNA zou ik Marco gaan twittertweepen, wat een avond![]()
Ik zal hem straks voor je painten op drawsomethingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch af
Jij zou clutchen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch af
Als ik niet weet wat het is kan ik het ook niet radenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal hem straks voor je painten op drawsomething
Ik heb Marco niet op Twittertquote:
Dan teken ik Marco voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat het is kan ik het ook niet raden
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
dat helpt niet echt als het woord golfcart is
Dus @borsato gevolgd door de tekst die ik kwijt wil? [/Twittern00b]quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
@borsato
Kan je ook doen zonder dat je hem volgt
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus @borsato gevolgd door de tekst die ik kwijt wil? [/Twittern00b]
Eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was de leukste battleronde tot nu toe. Zat eigenlijk geen battle bij die ik slecht vond.
Wat is de # afkorting voor Voh kids?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef roos94 het volgende:
Wat is de uitslagv?? Zijn vajen en melissa door??
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Team Angela:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
• Fabiënne (13)
• Lieke (12)
Team Nick & Simon:
• Channah (10)
• Dave (14)
Team Marco:
• Melissa (14)
• Vajèn (13)
Missende topics komen nog. Dat die plaatjes allemaal andere maten hebben ligt aan de foto's zelf
#thevoicekidsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de # afkorting voor Voh kids?
Ik heb hem alleen gister snel ff live gehoord toen hij hem zong tijdens dat 538gedoequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor Benny, die nieuwe single van Chris Hordijk staat in de iTunes lijst, heb jij hem toevallig geluisterd al? Zo ja, is het wat?
Thanks! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen gister snel ff live gehoord toen hij hem zong tijdens dat 538gedoe. Klonk op zich neit verkeerd.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef roos94 het volgende:
Jaaas vajen n melissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik vind haar mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja, precies... geen poliep op te vinden. Maar goed, dat komt met de jaren wel enzo..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze nog beter dan Fabienne, en ze heeft een veel meer naturel uiterlijk.
VanVelzen is er niet bij omdat zijn vriendinnetje in die tijd een babytje uit moest poepen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:50 schreef AhmedJaret het volgende:
wtf doet homeboy yes-r in de jury en waar is die dwerg vanvelg ofzo?
haha serieus? pics, dat kan toch nooit goedkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
VanVelzen is er niet bij omdat zijn vriendinnetje in die tijd een babytje uit moest poepen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
haha serieus? pics, dat kan toch nooit goedkomen
wordt het een mini, is niet echt goed te zienquote:
quote:RTL 4 opent inschrijving tweede Voice Kids
Geplaatst op maandag 19 maart 2012 om 10:45
RTL 4 heeft de inschrijving geopend voor het tweede seizoen van The Voice Kids. De zender is op zoek naar zangtalenten tussen 6 en 14 jaar. Dat blijkt uit een kandidatenoproep. The Voice Kids is momenteel voor het eerst te zien en trekt elke vrijdagavond ongeveer 2,5 miljoen kijkers. Grote broer The Voice of Holland keert in september terug voor een derde serie afleveringen, en eind januari 2013 zou er dan ruimte zijn voor het tweede seizoen van The Voice Kids, waarin een studiebeurs de jackpot is.
Hoewel coach Angela Groothuizen in het komende seizoen van The Voice of Holland wordt vervangen door Trijntje Oosterhuis, heeft producent John de Mol al laten doorschemeren dat hij haar wel graag wil behouden voor The Voice Kids.
Vooralsnog wordt eerst naar jeugdige zangtalenten gezocht. “Is het ook jouw grote droom om op het podium van The Voice Kids de coaches te overtuigen van jouw zangtalent? Heb jij een dijk van een stem en ben jij tussen de 6 en 14 jaar? Dan heb jij het misschien wel in je om The Voice Kids te winnen!“, luidt de oproep. Bron
Dit klinkt best logischquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wil John graag al in de zomer opnemen, dan komen er misschien meer kinderen in de vakantie?
Ergens, heel diep van binnen, moet ik je hierover wel gelijk gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Starlie het volgende:
Net even het e.e.a. van vrijdag teruggekeken... Zaten wel goede bij, talent van die kids is soms nog groter dan bij de volwassenen!
Maar die Vajen... ja oke ze kan zingen maar verder vind ik het maar een eng, te perfect kind... Ze is zo perfect dat ze bijna duivels overkomt!
En dat jaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik krijg er ook van die Dakota Fanning-vibes bij. Brrrr
Ja klopt!! Kon niet op haar naam komen!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik krijg er ook van die Dakota Fanning-vibes bij. Brrrr
Ergens is September denk ik? Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En weer komt onze gewone Zeh Voissssssssss dan weer?
Gurl, work on your walk!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En had ik al gevraagd wat ik nu op Donderdagavond moet doen?
Echtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:26 schreef roos85 het volgende:
Aaaah wat leuk, de kids gaan met hun coach zingen! Ze zingen ook nog een solo.
uiteindelijk gaat per team 1 kindje door voor de titel.
Oh yeah!quote:
Dat staat er toch ook?quote:
Kleine baaschjestwitter:nickensimontwit twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 16:57:58Een middagje samen met Dave & Channah.. Zij hebben nergens last van maar ik heb al zenuwen voor as vrijdag! SK http://t.co/WI2aZ6wr reageer retweet
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Starlie het volgende:
Net even het e.e.a. van vrijdag teruggekeken... Zaten wel goede bij, talent van die kids is soms nog groter dan bij de volwassenen!
Maar die Vajen... ja oke ze kan zingen maar verder vind ik het maar een eng, te perfect kind... Ze is zo perfect dat ze bijna duivels overkomt!
Bijna Bennyquote:
Dan houdt ik voor niks mijn vrijdagavonden vrij? Ach, een herhaling is het allemaal ook niet, dan moet je je afsluiten van de buitenwereld om niet van tevoren te weten wie er gaat winnen.quote:
Gabbi is een schatje!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Channah is natuurlijk een schatje. Lieke is goed en leuk zonder een breezah te zijn, maar die andere meiden zijn eigenlijk allemaal veel te mooi voor hun leeftijd, ik voel mezelf een enorme smeerlap dat ik naar dit programma kijk.
Ja, eergisteren, voor Sesamstraat, daarna moeten de kids naar bed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zag gisteren al foto's van publiek in de studio op Facebook verschijnen. Zal het al zijn opgenomen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, eergisteren, voor Sesamstraat, daarna moeten de kids naar bed.
bronquote:Second Screen show Voice Kids
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Danny de Munk en Ralph Mackenbach zijn de studiogasten in de nieuwe Second Screen show die vanavond tegelijk met de finale van The Voice Kids wordt uitgezonden. In een pre-show vanaf 20.00 uur en tijdens de reclameblokken laten zij hun licht schijnen over de jonge talentjes.
l
Het interactieve programma dat via prive.nl en via Hyves te bekijken is op laptops, tablets en de nieuwste ’dubbele’ tv-schermen laat veel ruimte voor twitteraars en meestemmen over de kansen van de finalisten. In grafieken wordt bijgehouden wie aan kop ligt en met wie bijvoorbeeld de meeste mensen bevriend zouden willen zijn. We bellen ook met Henny Huisman, Monique Smit, Nicolette van Dam en Jacques d’Ancona over hun visie.
Onder de kijkers die de hele avond meediscussiëren via onze sites wordt een super-de-luxe verblijf in Disneyland Parijs verloot. Drie dagen en twee nachten in het Disneyland Hotel, ontbijt en diner en toegang tot het park voor vier personen. Kijk en reageer vanavond tussen 20.00 en 22.20 uur. Tussen 22.20 en 22.30 uur maken we bekend wie op reis gaat naar Disneyland.
”quote:Grote finale ’The Voice Kids’ op stapel
door Colette Boegman en Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De kandidaten en de coaches van de eerste editie van The Voice Kids maken zich op voor de zinderende eindstrijd van vanavond.
„Ze kunnen alle zes zingen”, vindt Marco Borsato. „Als coaches hebben we ons dan ook vooral gericht op de mentale steun. Hoewel ze de onderlinge concurrentie niet echt voelen, blijft het natuurlijk heel spannend.”Marco, die de finaleshow ingaat met Vajèn en Melissa, had eigenlijk gedacht dat hij met twee jongens de eindstreep zou halen. „Melissa had zichzelf vorige week overstegen. Haar onzekerheid zit haar vaak in de weg. Zendé was bij de battles ontzettend ziek en presteerde daardoor veel minder. Daardoor was voor mij de uitkomst ook verrassend.”
„Ik ben blij met mijn twee fantastische zangeressen”, vervolgt de coach. „Maar ik zal ook de talenten die het niet hebben gehaald, blijven volgen. Ik zie bijvoorbeeld voor Bram, Maurits en Zendé ook grote kansen. Bram heeft een geweldige persoonlijkheid, Maurits zong steengoed tijdens de battles en Zendé is ongelooflijk muzikaal.”
Marco: „The Voice Kids heeft me op een heel positieve manier verrast. Aanvankelijk dacht ik dat ik voorzichtig moest zijn bij het jureren omdat je toch met kinderen te maken hebt. Maar ik heb gemerkt dat, als je eerlijk bent, ze daar heel veel mee kunnen. Kinderen zijn heerlijk puur en onbevangen. Ze houden er niet van om betutteld te worden. Daarbij reageren ze goed op aanwijzingen.
Das waar, al denk ik niet dat die op een second screenshow zitten te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachtMaar de kinderen vinden hem natuurlijk geweldig.
Ik vind het wel opvallend dat Danny de Munck erbij zit, oke hij is Nederlands kindsterretje bij uitstek..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar, al denk ik niet dat die op een second screenshow zitten te wachten
Daar heb je wel een punt idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat Danny de Munck erbij zit, oke hij is Nederlands kindsterretje bij uitstek..
Maar erg pro Dave..
Wrm niequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:10 schreef roos85 het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond kan mee posten, maar iig alvast veel kijkplezier
Efteling speelt het wel slimtwitter:Efteling twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:28:34Krijg jij niet genoeg van de stem van @VajenB? Koop de cd van de musical Droomvlucht en luister naar Vajèn http://t.co/galNlKiP reageer retweet
1 Melissaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is jullie top 2 (of 3) voor vanavond?
Sowieso mogen ze naar Disneyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden deze laatste kandidaten ook zoiets als een My First Sony krijgen?
Vajen speelt samen met 3 andere meisjes de rol van Lila volgens de website.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef iBenny het volgende:
Efteling speelt het wel slimtwitter:Efteling twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:28:34Krijg jij niet genoeg van de stem van @VajenB? Koop de cd van de musical Droomvlucht en luister naar Vajèn http://t.co/galNlKiP reageer retweet
.
Wie of wat speelde Vajen eigenlijk?
Aha, dankjewelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vajen speelt samen met 3 andere meisjes de rol van Lila volgens de website.
"…vertelt over de betoverende reis van het meisje Lila, naar de Elfenwereld. Een sprookjesachtig avontuur, waar dromen werkelijkheid worden".
ben vnv bij mijn moeder, had even wat steun nodig aangezien de moeder van een vriendin vannacht/vanochtend is overledenquote:
1. Vajenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is jullie top 2 (of 3) voor vanavond?
Ahhhquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben vnv bij mijn moeder, had even wat steun nodig aangezien de moeder van een vriendin vannacht/vanochtend is overleden
Och, heel veel sterkte roos voor jou en natuurlijk ook voor je moeder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben vnv bij mijn moeder, had even wat steun nodig aangezien de moeder van een vriendin vannacht/vanochtend is overleden
Ohw, dat is wel iets minderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goed plan, die koffie, m'n ogen zijn net dichtvallende luikenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
bijna
oooohhhhh ik ben zo zenuwachtig
begint het nou eerder?
ik ga nog maar even een kopje koffie pakken en straks mijn telefoon uitzetten
geen digitale videorecorder?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, ik weet niet of ik het eerste uur kan kijken, ik zit na een aantal uur nog op de bezorging van verhuisdozen te wachten, en die komen tussen nu en 9 uur
Noooquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, ik weet niet of ik het eerste uur kan kijken, ik zit na een aantal uur nog op de bezorging van verhuisdozen te wachten, en die komen tussen nu en 9 uur
Nee helaas... dat zou ook nooit gebruikt worden hier op zoiets uitzonderlijks als vanavond naquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
geen digitale videorecorder?
Gewoon kijken, als de bel gaat pauzeren en bij het eerste reclameblok loop je al weer bij.
En dan te bedenken dat ik vanaf 12:30 al met prachtig weer binnen zit, anders zou ik de bel niet horen.quote:
Altijd handig die brede levertijdenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vanaf 12:30 al met prachtig weer binnen zit, anders zou ik de bel niet horen.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef iBenny het volgende:
Duetspoilertje...lol serieus, willen ze ook weer eens in de spotlight komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja, erger kan fabienne toch niet worden
Het is livequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
is het zometeen nou live of is het al opgenomen?
(winnaar graag in spoilertags)
Volgens mij is het gewoon live, we moeten toch smsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
is het zometeen nou live of is het al opgenomen?
(winnaar graag in spoilertags)
Bij de tussenstand is het toch altijd nek-aan-nek, dus blijf vooral sms'en, want 1 stem kan het verschil maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon live, we moeten toch smsen
Waarschijnlijk dus alleen voor genodigden. Binnenkort Voice Kids in Concert, daar mag wel publiek bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar mijn timeline op Twitter hebben ze echt alle ex-kandidaten van diverse talentenjachten uitgenodigd om in het publiek te komen zitten. Verklaard ook waarom er geen kaarten voor de finale gekocht konden worden.
Uhuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus alleen voor genodigden. Binnenkort Voice Kids in Concert, daar mag wel publiek bij.
inderdaad, stel dat door jouw niet gegeven stem, jouw favoriet niet wint.....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bij de tussenstand is het toch altijd nek-aan-nek, dus blijf vooral sms'en, want 1 stem kan het verschil maken.
twitter:borsato twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 20:18:48Werd net geïnterviewd door Sterreporter @Braminthehouse en wat deed ie het goed! http://t.co/ihKBNGBb reageer retweet
Jada is de zoon van Marcotwitter:borsato twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 20:24:17Er kwam trouwens nog een zeer bekwame journaliste langs! Voor Nickelodeon werd ik geïnterviewd door mijn eigen Jada :-) http://t.co/2tuW1SMW reageer retweet
Ik heb ook een zak patatje speciaal? dacht ik. Ik zag ze liggen en heb ze maar meegenomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
Hier zijn het M&M's, Patatje Joppie Ribbelschips en baco die de tafel vullen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op tijd.Afspraak naar morgen verplaatst
Ff warme choco maken
Wacht... geen Voice UK morgen dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op tijd.Afspraak naar morgen verplaatst
Ff warme choco maken
Ohw ja, dat is de Croky tegenhanger van de Lays' Joppie chipsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook een zak patatje speciaal? dacht ik. Ik zag ze liggen en heb ze maar meegenomen.
Oh, misschien dat ik dat ook wil kijken jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
Hier zijn het M&M's, Patatje Joppie Ribbelschips en baco die de tafel vullen
Nog geen condoompjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer M&M's, die Dorito's bevuilden mijn toetsenbord teveel.
Welke van de dozen?quote:
Ejjjjjjjjquote:
Is dat die met die donkere grote ogen? Die vind ik wel treffend als dochter van Janine/Ludoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die miep bij GTST die ook in een van die Carry Slee films heeft gespeeld
dacht het wel, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die met die donkere grote ogen? Die vind ik wel treffend als dochter van Janine/Ludo
Ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die miep bij GTST die ook in een van die Carry Slee films heeft gespeeld
Oeh ik zag vandaag een voorstukje van de kampers, wanneer begint het weer?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
En ik heb m'n strakke broek inmiddels uit [/D.]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de nieuwe Ben & Jerry's appeltaartsmaak om de vreugde te vergroten. En komkommer met filet americain
Let's go
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de nieuwe Ben & Jerry's appeltaartsmaak om de vreugde te vergroten. En komkommer met filet americain
Let's go
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Kinderen voor kinderen is wel goed geworden he!
Kuttekst.quote:
Ik heb zo wawawawa...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wilde net typen, dit is net kinderen voor kinderen.
Ik heb mute aan, dus geen idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Het geluid is niet helemaal oke, of ligt dat aan mij?
Ze doen Edith Piaf nooit.quote:
quote:
Omdat hij de nieuwe Danny de Munk is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef roos94 het volgende:
Waarom krijgt dave altijd nederlandse liedjes? beetje nep
The Looks...of Holland!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]Nieuwe versie van The Voice, geen geluid, alleen kijken hoe ze eruit zien.
Ik zie Wendy, ik vind het niets. Mute uit, beeld op zwart.quote:
Waarom iets anders doen dan waar je goed in bentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:43 schreef roos94 het volgende:
ze geven dave alleen maar nl'se nummers omdat ie geen engels kan zingenwat een artiest
Nope, is een anderequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit het pakje van Wendy, Benny? Waar je het over had?
Dan laten we het Sillie Meijs presenteren!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuw concept verzonnen! Snel John bellen.
Was bij de volwassen Voice ook, Lenny bijvoorbeeld... ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom iets anders doen dan waar je goed in bent
Ja want dat programma van haar is een flop.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laten we het Sillie Meijs presenteren!
dit ja, er is iets geks aan de handquote:
Hmm, Kelly heeft veel betere nummers, en wat een plastic laag op d'r bakkes... Is het een recent nummer?quote:
Die zit wel lekker op dezelfde hoogte qua kinderen, allemaal op 1 lijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laten we het Sillie Meijs presenteren!
Gelkkig heeft dit wat meer klasse, zo'n grote knot, vind ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Eerst die lelijke strakke paardenstaart en nu dit weer
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
Angela heeft in de tuin gewerkt vandaag, vogelnestje is blijven hangen
De wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer naar Nick & Simon kijken na het Lucky TV filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |