Nee, maar toch is het sneu voor de persoon die voor pedo wordt uitgemaakt. Al weet ik het verhaal niet. Hey! Waarom zo laat pas een slotje?quote:
Volgens mij zijn de kinderen sowieso sportiever dan de volwassenen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat die 2 andere meiden ook zo sportief zijn
quote:
Marco Borsato he.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef merry77 het volgende:
wauw, dat is onverwacht.
Vind dit een VEEL betere aflevering dan alle anderen.
Goede up tempo nummers afgewisseld met een langzaam nummer.
Goede indeling van groepen. Heel veel steengoede aan elkaar gewaagde battles.
Het beste uit elkaar halen.
Dat is waar het om gaat.
Soort reactie van haar, doet ze ook bij de RTL-baas.quote:
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meidenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef merry77 het volgende:
wauw, dat is onverwacht.
Vind dit een VEEL betere aflevering dan alle anderen.
Goede up tempo nummers afgewisseld met een langzaam nummer.
Goede indeling van groepen. Heel veel steengoede aan elkaar gewaagde battles.
Het beste uit elkaar halen.
Dat is waar het om gaat.
Misschien ook wel omdat er nog geen spanning bij zit, geen carriere die ze ambiëren, al willen ze wel, maar ze zijn toch nog te jong... Maar ook bij die 3 goeie meisjes eerder vanavond, zo leuk en lief voor elkaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kinderen sowieso sportiever dan de volwassenen.
Zo goed waren die meiden ook weer nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meiden
Dat is jou mening, meningen wisselen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meiden
St Patrick's Dayquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa met een baard en hoed
Leprecaurn spelling klopt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam niet op die naam. een dingeschaum ofzo
Dat zijn ze allemaal. Over het paard getild door de ouders uit het gooi, die al hoorden dat het een talent was toen het in de baarmoeder zat. Tenminste, dat hoorde we vorige week van zo'n moederquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dat liedje van Melissa van net, was dat iets van afgelopen jaar?
leprechaunquote:
Leprechaun ofzoietsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh Bennyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu weten we het wel met je gezeur op Zende.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
als er verplicht een jongentje door moet zie ik liever deze dan Zende
CLiffhangerquote:
Uit Hannah Montana the Moviequote:
Ik vind het echt zulke typische ballads van deze tijd, 1 pot nat...quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
Melissa en Vajen zijn echt by far de best uit Marco's groep
Het zegt me niets, maar dat doet de leeftijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zulke typische ballads van deze tijd, 1 pot nat...
Het Twilighttijdperkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zulke typische ballads van deze tijd, 1 pot nat...
Datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ook goed hoor. Heel zuiver. Al ben ik geen fan van de stem, een beetje te pieperig of zo.
Wat dan, he,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Honeymooner het volgende:
Ow echt hee, als die stomme Zende doorgaat..
Dat ja... Melissa heeft volgens mij zelf nog niet door hoe goed ze eigenlijk isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Vajen heeft als voordeel dat ze al zoveel durft, die gaat gewoon helemaal als zichzelf. Melissa is wat onzekerder.
Andersom is lastiger, je pakt meteen botten.quote:
Ahhh, rijp voor 50+quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, maar dat doet de leeftijd.
Je schat jezelf te hoog inquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
De zangles zou bij mij zorgen dat Babette nooit meer kan horen.
Dat zal wel zo gedrilld zijn, ze heeft al in best veel musicals gespeeld..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Exactly. Die uitdrukking ofzo ik weet niet. Net alsof ze het zichzelf zo heeft aangeleerd.
Nee, ramen aan diggelen, en haar oren ookquote:
dat dusquote:
Wat was er bij Sumera?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Als Zendé doorgaat krijgen we dan net zo'n gedoe als bij Sumera?
Nog lager dan generatie Nix.quote:
En ik ken Twilight niet eens.quote:
+1quote:
Dat was ook zo'n aandachtspiepkontquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ging -toen nog- het X Factorforum kapot
Dan moet ie het juist kennenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, generatiekloof, maar Benny is ook nog heel jong
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is dus zeker dat er een tweede seizoen komt, welke dame hier wil samen met mij ons dochtertje maken, zodat zij kan meedoen aan het volgende seizoen?
Een terechte doeiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Als Zendé doorgaat krijgen we dan net zo'n gedoe als bij Sumera?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef FokNederland het volgende:
Karina, je hebt bijna 100.000 posts.
Doe je netjes Karina in zoveel jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef FokNederland het volgende:
Karina, je hebt bijna 100.000 posts.
Piepen inderdaad, zingen kon het niet. Maar heel ejaculerend FOK! was aan het huilenquote:
Ja dat wel, in 11 jaar valt het nog wel mee, al kreeg ik van Arcee laatst een lijstje... de laatste 2 jaar was een spurtje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je netjes Karina in zoveel jaar
Nou jij hebt ook een hoog postgemiddelde, hoe doen jullie dat toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je netjes Karina in zoveel jaar
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Pheno het volgende:
Maar heel ejaculerend FOK! was aan het huilen
Welkom bij de groepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, in 11 jaar valt het nog wel mee, al kreeg ik van Arcee laatst een lijstje... de laatste 2 jaar was een spurtje.
Team Jake of Team Edward?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Val ik met 26 jaar nog onder puberende jeugd dus?
2 avonden per week 3 uur in TAL hangen, tikt lekker door. na 2,5 jaar al zo'n hoeveelheidquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nou jij hebt ook een hoog postgemiddelde, hoe doen jullie dat toch?
typen, op invoeren klikken, en dat heel vaak herhalenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nou jij hebt ook een hoog postgemiddelde, hoe doen jullie dat toch?
Dat was echt geniaal jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Piepen inderdaad, zingen kon het niet. Maar heel ejaculerend FOK! was aan het huilen
En ik haatte haar, dus was opgeluchtquote:
Als je iets positiefs over twilight te melden hebt wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Val ik met 26 jaar nog onder puberende jeugd dus?
Ook een kind, wel woeptiedoe.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets positiefs over twilight te melden hebt wel ja
Dat soort dingen hebben ze nooit hier bij de kleine AHquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb babykleur M&M's. Een zak vol babyblauwe, je had ook roze
!
nu is ze 21quote:
Ik kenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken woeptiedoe niet. Generatiekloof!
Is dat die paas-zak van M&M's?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Ja, nog steeds een kind in mijn ogenquote:
Mag ik niet etenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Nope, volgens mij wel dezelfde kleur, maar dit is een kleinere zak. Maar special shit, dus die móest ik hebbenquote:
en hij is kleinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
Applaus, deze moet winnen, want hij is ziek.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef FokNederland het volgende:
Yes-R, steunt weer zijn kleurgenoot.
Ik denk dat Wendy dat over hun heen aait.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben allemaal Leprechauns over die kleren uitgewreven!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
Applaus, deze moet winnen, want hij is ziek.
quote:
kleurgenootquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef FokNederland het volgende:
Godverdomme, ik proestte cola over mijn toetsenbord heen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef FokNederland het volgende:
over 8 jaar is hij al aan een overdosis overledenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
Over een jaar of 10 is Zende denk ik een onwijze player die een heel harem aan chickies heeft
Google maar eens.. jeetje dat lijf...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]ik moet zeggen dat zijn lichaam de keuze wel moeilijker maakt
Wendyquote:
Louisequote:
Lijkt me sterk voor zo'n lelijk kindquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef MissJ het volgende:
Over een jaar of 10 is Zende denk ik een onwijze player die een heel harem aan chickies heeft
I knowquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Google maar eens.. jeetje dat lijf...
Joh, zoveel lelijke players.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk voor zo'n lelijk kind
erg he, bij mij ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
I knowhet kwijl loopt uit mijn mond tijdens die films kijken
Misschien zitten ze wel op FOK!, waar leren ze anders te FOK!en.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ze zitten gewoon te fokken met Marco,.,. lol
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Bram heeft een cutie factorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
Bram is de chipmunk van deze talentenjacht. gefeliciteerd ouwe!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Das dan weer mijn type nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
erg he, bij mij ook
Trouwens die acteur die Jasper speelt, die is IRL ook erg
Wendy staat op haar teen.quote:
Schattigheid, zo te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
spannend hoor *not* kiezen ze voor kwaliteit of schattigheid
quote:
he, gast, ga naar het TOR-netwerk, doeiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:19 schreef vraagjesman123 het volgende:
louise heeft wel een sexy ster legging ow srry hoor
Je bent niet ouder dan 16 hoop ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:19 schreef vraagjesman123 het volgende:
louise heeft wel een sexy ster legging ow srry hoor
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef Cher- het volgende:
Nee, denk dat Zende niet doorgaat omdat Marco met hem begintmaar Melissa en Vajen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |