Nee, maar toch is het sneu voor de persoon die voor pedo wordt uitgemaakt. Al weet ik het verhaal niet. Hey! Waarom zo laat pas een slotje?quote:
Volgens mij zijn de kinderen sowieso sportiever dan de volwassenen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat die 2 andere meiden ook zo sportief zijn
quote:
Marco Borsato he.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef merry77 het volgende:
wauw, dat is onverwacht.
Vind dit een VEEL betere aflevering dan alle anderen.
Goede up tempo nummers afgewisseld met een langzaam nummer.
Goede indeling van groepen. Heel veel steengoede aan elkaar gewaagde battles.
Het beste uit elkaar halen.
Dat is waar het om gaat.
Soort reactie van haar, doet ze ook bij de RTL-baas.quote:
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meidenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef merry77 het volgende:
wauw, dat is onverwacht.
Vind dit een VEEL betere aflevering dan alle anderen.
Goede up tempo nummers afgewisseld met een langzaam nummer.
Goede indeling van groepen. Heel veel steengoede aan elkaar gewaagde battles.
Het beste uit elkaar halen.
Dat is waar het om gaat.
Misschien ook wel omdat er nog geen spanning bij zit, geen carriere die ze ambiëren, al willen ze wel, maar ze zijn toch nog te jong... Maar ook bij die 3 goeie meisjes eerder vanavond, zo leuk en lief voor elkaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kinderen sowieso sportiever dan de volwassenen.
Zo goed waren die meiden ook weer nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meiden
Dat is jou mening, meningen wisselen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan hadden ze Zende in een jongensbattle moeten zetten, het valt nu een beetje te veel op dat hij, niet bij stem, toch wint van twee veel betere meiden
St Patrick's Dayquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa met een baard en hoed
Leprecaurn spelling klopt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam niet op die naam. een dingeschaum ofzo
Dat zijn ze allemaal. Over het paard getild door de ouders uit het gooi, die al hoorden dat het een talent was toen het in de baarmoeder zat. Tenminste, dat hoorde we vorige week van zo'n moederquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dat liedje van Melissa van net, was dat iets van afgelopen jaar?
leprechaunquote:
Leprechaun ofzoietsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh Bennyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu weten we het wel met je gezeur op Zende.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
als er verplicht een jongentje door moet zie ik liever deze dan Zende
CLiffhangerquote:
Uit Hannah Montana the Moviequote:
Ik vind het echt zulke typische ballads van deze tijd, 1 pot nat...quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
Melissa en Vajen zijn echt by far de best uit Marco's groep
Het zegt me niets, maar dat doet de leeftijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zulke typische ballads van deze tijd, 1 pot nat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |