Hier, een pixel: .quote:
quote:
quote:
Nee, helaas, een waar-TTquote:
Eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik blijf vinden dat ze de battles van Angela over moeten doen... die waren tè slecht.
Verrek! We zijn te vroeg en ze waren te laat begonnen... Er klopt iets niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
WTF 22:22 en we zijn klaar
NOG een wonder
Waar zijn die 5 minutenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
WTF 22:22 en we zijn klaar
NOG een wonder
Gelukkig geen Ansj meer in de gewone Voicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik blijf vinden dat ze de battles van Angela over moeten doen... die waren tè slecht.
Ik kan bijna niet meer zitten, thank god voor de 5 minutenquote:
quote:
Trust!quote:
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch afquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
BIJNA zou ik Marco gaan twittertweepen, wat een avond![]()
Gewoon doen! Doe eens gekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
BIJNA zou ik Marco gaan twittertweepen, wat een avond![]()
Ik zal hem straks voor je painten op drawsomethingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch af
Jij zou clutchen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar ik raad het toch af
Als ik niet weet wat het is kan ik het ook niet radenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal hem straks voor je painten op drawsomething
Ik heb Marco niet op Twittertquote:
Dan teken ik Marco voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat het is kan ik het ook niet raden
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
dat helpt niet echt als het woord golfcart is
Dus @borsato gevolgd door de tekst die ik kwijt wil? [/Twittern00b]quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
@borsato
Kan je ook doen zonder dat je hem volgt
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus @borsato gevolgd door de tekst die ik kwijt wil? [/Twittern00b]
Eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was de leukste battleronde tot nu toe. Zat eigenlijk geen battle bij die ik slecht vond.
Wat is de # afkorting voor Voh kids?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef roos94 het volgende:
Wat is de uitslagv?? Zijn vajen en melissa door??
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Team Angela:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
• Fabiënne (13)
• Lieke (12)
Team Nick & Simon:
• Channah (10)
• Dave (14)
Team Marco:
• Melissa (14)
• Vajèn (13)
Missende topics komen nog. Dat die plaatjes allemaal andere maten hebben ligt aan de foto's zelf
#thevoicekidsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de # afkorting voor Voh kids?
Ik heb hem alleen gister snel ff live gehoord toen hij hem zong tijdens dat 538gedoequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor Benny, die nieuwe single van Chris Hordijk staat in de iTunes lijst, heb jij hem toevallig geluisterd al? Zo ja, is het wat?
Thanks! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen gister snel ff live gehoord toen hij hem zong tijdens dat 538gedoe. Klonk op zich neit verkeerd.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef roos94 het volgende:
Jaaas vajen n melissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik vind haar mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja, precies... geen poliep op te vinden. Maar goed, dat komt met de jaren wel enzo..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze nog beter dan Fabienne, en ze heeft een veel meer naturel uiterlijk.
VanVelzen is er niet bij omdat zijn vriendinnetje in die tijd een babytje uit moest poepen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:50 schreef AhmedJaret het volgende:
wtf doet homeboy yes-r in de jury en waar is die dwerg vanvelg ofzo?
haha serieus? pics, dat kan toch nooit goedkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
VanVelzen is er niet bij omdat zijn vriendinnetje in die tijd een babytje uit moest poepen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
haha serieus? pics, dat kan toch nooit goedkomen
wordt het een mini, is niet echt goed te zienquote:
quote:RTL 4 opent inschrijving tweede Voice Kids
Geplaatst op maandag 19 maart 2012 om 10:45
RTL 4 heeft de inschrijving geopend voor het tweede seizoen van The Voice Kids. De zender is op zoek naar zangtalenten tussen 6 en 14 jaar. Dat blijkt uit een kandidatenoproep. The Voice Kids is momenteel voor het eerst te zien en trekt elke vrijdagavond ongeveer 2,5 miljoen kijkers. Grote broer The Voice of Holland keert in september terug voor een derde serie afleveringen, en eind januari 2013 zou er dan ruimte zijn voor het tweede seizoen van The Voice Kids, waarin een studiebeurs de jackpot is.
Hoewel coach Angela Groothuizen in het komende seizoen van The Voice of Holland wordt vervangen door Trijntje Oosterhuis, heeft producent John de Mol al laten doorschemeren dat hij haar wel graag wil behouden voor The Voice Kids.
Vooralsnog wordt eerst naar jeugdige zangtalenten gezocht. “Is het ook jouw grote droom om op het podium van The Voice Kids de coaches te overtuigen van jouw zangtalent? Heb jij een dijk van een stem en ben jij tussen de 6 en 14 jaar? Dan heb jij het misschien wel in je om The Voice Kids te winnen!“, luidt de oproep. Bron
Dit klinkt best logischquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wil John graag al in de zomer opnemen, dan komen er misschien meer kinderen in de vakantie?
Ergens, heel diep van binnen, moet ik je hierover wel gelijk gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Starlie het volgende:
Net even het e.e.a. van vrijdag teruggekeken... Zaten wel goede bij, talent van die kids is soms nog groter dan bij de volwassenen!
Maar die Vajen... ja oke ze kan zingen maar verder vind ik het maar een eng, te perfect kind... Ze is zo perfect dat ze bijna duivels overkomt!
En dat jaquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik krijg er ook van die Dakota Fanning-vibes bij. Brrrr
Ja klopt!! Kon niet op haar naam komen!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ik krijg er ook van die Dakota Fanning-vibes bij. Brrrr
Ergens is September denk ik? Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En weer komt onze gewone Zeh Voissssssssss dan weer?
Gurl, work on your walk!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
En had ik al gevraagd wat ik nu op Donderdagavond moet doen?
Echtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:26 schreef roos85 het volgende:
Aaaah wat leuk, de kids gaan met hun coach zingen! Ze zingen ook nog een solo.
uiteindelijk gaat per team 1 kindje door voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |