vrouwen hebben gewoon een slechter ruimtelijk inzicht dan mannen. fact.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:09 schreef Anne het volgende:
Ik ga wijs mijn mond houden over de vrouwonvriendelijke posts in dit topic.
FIXED!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwen hebben over het algemeen gewoon een slechter ruimtelijk inzicht dan de meeste mannen mannen. fact.
Ik vind alles nog heel erg netjes en vriendelijk uitgedrukt hoor. Het is bijna complimenteus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:09 schreef Anne het volgende:
Ik ga wijs mijn mond houden over de vrouwonvriendelijke posts in dit topic.
Ah.. nu opeens met opletten en vooruit denken ipv. met 5 a 6000 toeren wegracen .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
links staan en ervoor gaan heeft niets met grote of kleine piemels te maken, maar gewoon, net als al het andere verkeer, met opletten en vooruit denken.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
maar koppeling op laten komen en doortrappen naar 5000/6000 rpm. Zo heb ik hem voor menig BMW/Mercedes/Audi getrapt met de AX.
Niet iedereen die een keer z'n gaspedaal diep intrapt komt meteen in een greppel terecht of rijdt meteen iemand dood. Het zal je door sommige acties die mensen maken op de weg enorm verbazen, maar er zijn genoeg mensen die niet meteen het macht over het stuur verliezen als ze in minder dan 17 seconden op de 100 zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:31 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ah.. nu opeens met opletten en vooruit denken ipv. met 5 a 6000 toeren wegracen .
[..]
Je mist het hele punt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 03:12 schreef Len93 het volgende:
[..]
Niet iedereen die een keer z'n gaspedaal diep intrapt komt meteen in een greppel terecht of rijdt meteen iemand dood. Het zal je door sommige acties die mensen maken op de weg enorm verbazen, maar er zijn genoeg mensen die niet meteen het macht over het stuur verliezen als ze in minder dan 17 seconden op de 100 zitten.
Juist! zo geldt het ook voor 2 baans, dat ze dan even iets meer gas geven ipv je klemrijden...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef RangeRover het volgende:
Eén van de meest vervelende dingen in het verkeer die me toch wel vaak gebeurd:
Stel, je rijdt op de snelweg. Op baan A (meest rechter) rij jij met 120 km/h en iets voor je rijdt een vrachtwagen met 100 km/h. Op baan B (middelste baan) rijdt een andere automobilist in zeg, een VW Golf, met 122 km/h. Baan C (linker baan) is leeg.
Wat zou ik doen als ik in die golf zit? Uiteraard ga ik even naar baan C, die is leeg en dan hoeft de persoon op baan A niet op de rem voor de vrachtwagen. Maar het gebeurt me zo ontzettend vaak dat de persoon in de Golf gewoon zit te slapen en me met een sukkelgangetje van 2 km/h verschil komt inhalen. Ga dan gewoon even naar links en geef elkaar de ruimte. Hoef ik de auto niet van de cruisecontrol af te halen.
lekker bijzonder dan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, ook van rijstrook wisselen geldt als een bijzondere verrichting.
sommige automobilisten weten er een waar avontuur van te maken.quote:
De meesten weten dat nu wel, al proberen sommige het nog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:42 schreef Geerd het volgende:
Al die lease autootjes bmw audi die denken sneller te zijn dan je motor.
Toeren maken scheelt een keer schakelen, dus je bent sneller. En als ik in zijn 2 80 rijdt, gaat ie daarna keurig door naar zijn 5. Verder is een stoplichtsprint, zoals ik al zei, vooral vooruit denken. Ik sta al in zijn 1, ik heb mijn poot al tegen het gaspedaal en sta licht op de handrem. Als ik gas geef en de koppeling al laat opkomen trek ik hem door de handrem heen, maar dit voorkomt net het rollen. Ik ben gewoon een slag sneller, mede doordat ik focus op het stoplicht en zodra deze groen wordt direct gas kan geven. Ik hoef geen rem los te laten en mijn voet op het gas te zetten, ik hoef niet nog eens te kijken in welke versnelling mijn auto nou eigenlijk staat en ik hoef niet te wachten op mensen voor mij, omdat ik zelf vooraan sta.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:31 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ah.. nu opeens met opletten en vooruit denken ipv. met 5 a 6000 toeren wegracen .
[..]
Welk punt? Dat ik als ik links sta wel zorg dat ik de ander die rechts sta niet hinder met verplicht invoegen en dat jij waarschijnlijk voornamelijk mensen tegen komt die dit niet kunnen nu dus iedereen een sjonnie vindt?quote:
Een motorscooter rijden is het toppunt van frustratiequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:01 schreef BertV het volgende:
[..]
De meesten weten dat nu wel, al proberen sommige het nog.
De optimale frustratie bereik je bij deze groep met een motorscooter.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:19 schreef Lithia het volgende:
Mensen die niet kunnen ritsen en dan een plaatsje eisen op het laatste moment.
Verplicht ritsen = doordrukken bij dichttrappers. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:26 schreef CasB het volgende:
Vrouwen zijn ook kampioen gaatjes dichtrijden, of het niet gunnen van een plaatsje bij het ritsen. Echt al heel vaak meegemaakt dat er een mooi gaatje is, wil je gaan invoegen, wordt het gat dichtgereden. Kijk je wat er achter het stuur zit...een vrouw...
Soms gooien ze het gat al dicht als er iemand naast ze rijdt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Verplicht ritsen = doordrukken bij dichttrappers. Dat snap je toch zelf ook wel?
Over het algemeen komt daar toch op neer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maak er dan ook "de meeste vrouwen" van, flapdrol.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Over het algemeen komt daar toch op neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |