De camera staat ook stil. De achtergrond beweegt gewoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de cameraman de camera even stil houden?
Is dat sarcastischquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
27 juni is ie jarig, voor de VI fan is dat de ultieme datum om aanwezig te zijn.
alhoewel Emile schelvis jarig is op 8 juni, en zoals iedereen weet is dat ook een eersteklas feestbeest.
Juist niet, dan lokt ie weer van die "wat denk je zelf" reacties uit. Genee weet precies wat Van Hanegem gaat zeggen als ie wéér met die standaardvraag "wedstrijdjes gekeken?" komt. Net als de doorgewinterde kijker overigens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef eentwee het volgende:
Wel goed dat Genee daar ook gewoon wat van zegt. Van Hanegem
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef eentwee het volgende:
Wel goed dat Genee daar ook gewoon wat van zegt. Van Hanegem
Bij VI praat ie amper, en bij Sport1 de grote meneer uithangenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een janksnollen weer hier om Willem![]()
Ben benieuwd of Gijpie wat te vertellen heeft over de scheidsrechter van UDI-AZ. Was dramatisch man
Die reacties geeft-ie ook op andere vragen. Of geen reactie, of verongelijkt doen en "is dat zo gek?" zeggen op elke neutrale vraag. Als-ie iets wil zeggen begint-ie ergens midden in het verhaal en dan zijn nog 5 vragen nodig om het begin en eind eruit te trekken. Het is gewoon een irritante en vermoeiende vent met een iq van 30 en Genee helpt de mythe door te prikken die rond hem hangt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist niet, dan lokt ie weer van die "wat denk je zelf" reacties uit. Genee weet precies wat Van Hanegem gaat zeggen als ie wéér met die standaardvraag "wedstrijdjes gekeken?" komt. Net als de doorgewinterde kijker overigens.
Als ik dat bekende riedeltje wil zien zet ik wel een oude aflevering met Willem op.
Scheveningen is slechts een Haagse wijk, geen zelfstandige plaats...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met "zijn huiswerk doen" bedoelt JD eigenlijk "googlen op Wilfred Genee bingo".
Wel een mooi sfeertje inderdaad, het publiek is iets losser dan in de studio.
Mocht ik klaar zijn met mijn studie verplichtingen zou ik best wel een avondje daar heen willen, ook al is het onwijs ver weg in Den Haag slesj Scheveningen.
Zo ongeveer , jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die reacties geeft-ie ook op andere vragen. Of geen reactie, of verongelijkt doen en "is dat zo gek?" zeggen op elke neutrale vraag. Als-ie iets wil zeggen begint-ie ergens midden in het verhaal en dan zijn nog 5 vragen nodig om het begin en eind eruit te trekken. Het is gewoon een irritante en vermoeiende vent met een iq van 30 en Genee helpt de mythe door te prikken die rond hem hangt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:00 schreef tech4u het volgende:
Ik hoop dat Genee weer eens een keer over Utrecht begint bij v. Hangegem
En dat gat in het hek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:00 schreef tech4u het volgende:
Waarom, ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:00 schreef tech4u het volgende:
Volgens mij is Genee geinstrueerd niet te trollenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:00 schreef tech4u het volgende:
- AZ vs Valenciaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:46 schreef Oliver23 het volgende:
Waar zullen ze het over hebben vanavond????
- Relletje tussen van Persie en Krul
- FC Twente en PSV uit de Europa League
- Sneijder misschien naar AC Milan
We zullen wel weer zien
Je kunt veel over Willem zeggen, maar het is nooit saai als hij erbij isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef Einthovuh het volgende:
Oh van Hanegem zit er vanavond?Gaat weer een saaie uitzending worden met die norse chagrijn
Die kerel ziet elke vraag als een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kunt veel over Willem zeggen, maar het is nooit saai als hij erbij is
En dus wordt het een saaie uitzending?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die kerel ziet elke vraag als een persoonlijke aanval.
Daar ga ik wel van uit ja. Maar ik laat me graag verrassen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dus wordt het een saaie uitzending?
Je redenatie klopt niet. Als hij alle vragen ziet als een persoonlijke aanval wordt het toch juist niet saai? Je kunt het best vervelend vinden, maar saai is het niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit ja. Maar ik laat me graag verrassen.
Liever Boskamp, Kraaij of Schelveccio inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef Einthovuh het volgende:
Oh van Hanegem zit er vanavond?Gaat weer een saaie uitzending worden met die norse chagrijn
Ik snap niet dat hij met zijn pessimistische houding überhaupt aan tafel aanschuift bij VI. Hij zit er echt alsof hij er geen zin in heeft en ja dat vind ik uiterst storend om naar te moeten kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je redenatie klopt niet. Als hij alle vragen ziet als een persoonlijke aanval wordt het toch juist niet saai? Je kunt het best vervelend vinden, maar saai is het niet.
Ja oke, maar uiterst storend is nog iets anders dan saai.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij met zijn pessimistische houding überhaupt aan tafel aanschuift bij VI. Hij zit er echt alsof hij er geen zin in heeft en ja dat vind ik uiterst storend om naar te moeten kijken
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Stiggie het volgende:
O... Willemgelijk stuk minder zin in VI
Normaal doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanavond kijken, is toch prima man. Broekie uit, bankie liggen. Willempie d'r bij, laat gaan joh. Volslagen idoot natuurlijk, maar die Derksen is toch ook een hartstikke leuk ventje. En Geneetje. Geneetje is Geneetje. Heerlijk joh.
Nee, geen van beiden. Het liefst Schelvis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die Willem niet kunnen waarderen
Zeker 90 minuten lang ADHD geschreeuw en gekoek nodig.
Als voetballer. Niet als anaylistquote:
Duidelijke taal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:36 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als de mr. bigstar in dit topic. Maar je bent gewoon een dorpsidioot!
jij hebt geen levenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben weg dus moet dalijk weer de MP4 downloaden
Moet meer thuis blijven. Een leven hebben
Ook last van ja, die sociale verplichten op vrijdagavond én VI zijn geen goede combi inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben weg dus moet dalijk weer de MP4 downloaden
Moet meer thuis blijven. Een leven hebben
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Stiggie het volgende:
O... Willemgelijk stuk minder zin in VI
Was dat nou een roeispaan of een geweer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:24 schreef Elusive het volgende:
Willem, wat een kunstenaar![]()
[ afbeelding ]
geweerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat nou een roeispaan of een geweer?
Nog nie eens man, 10%, lekker etteren voor de rest. Alleen die linksback was goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
PSV in goede doen.. kom nou Valencia speelde op 45%
Was het iets?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Iedereen is nog aan het bijkomen van het programma Hi Ha Hondelul.
Nee, lijkt niet zo zuiver als normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik de enige die het geluid raar vind klinken?
Ja, dat zei die inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zei Genee nou : Theo van de hoer?
jongen moet gij een paar stompe van willy en rene hebben ofwa?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Achterlijk natuurlijk van die broertjes Van de Kerkhof. Snap ook niet waarom ze denken recht van spreken te hebben.
Tja, waarom mag Johan Derksen dan wat zeggen, die heeft helemaal niet op niveau gespeeld, de rest nog welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Achterlijk natuurlijk van die broertjes Van de Kerkhof. Snap ook niet waarom ze denken recht van spreken te hebben.
quote:
quote:
gijp zei net albaquote:
Deze uitspraak neem ik met een kilootje zout.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Willem een saaie man, niks voor de TV.
Van der vaart en Sneijderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zou er dan aan de hand zijn tussen Krul en Van Persie?
En Nederlanders onderling ruzie kan ik met niet herinneren haha
Hij vroeg Krul hoeveel hij verdient.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zou er dan aan de hand zijn tussen Krul en Van Persie?
En Nederlanders onderling ruzie kan ik me niet herinneren haha
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij vroeg Krul hoeveel hij verdient.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
RvP voelt zijn plek in Oranje wegglippen.. Krul zei "Huntelaar schiet Shalke straks langs Twente en dan mag jij op de bank Rooooooooobin"
En toen.. he mad!
Walcott is geen 3e rangs fransoos.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verschrikkelijke man die Persie. Bakt er geen reet van. Ja hij blinkt uit bij Arsenal. Lijkt me ook niet zo moeilijk als je in een team vol derderangs fransozen van 17 jaar speelt.
Die hadden in het verleden ook "ruzie" bij Ajaxquote:
Kluivert : 'Niet zeggen.'quote:
Yolanthe wilde blijven winkelen in de modehoofdstad van de wereldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Wesley in Italie/bij Inter bleef, ik had verwacht dat hij wel weg zou gaan, veel prijzen gepakt, Eto'o en andere weg, gerommel met trainer etc.. goed WK..
Hoezo dan? Maar ik had het eigenlijk over Nederlanders onderling in een internationale wedstrijd die ook nog eens allebei voor Oranje spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die hadden in het verleden ook "ruzie" bij Ajax
Yo wil blijven shoppen in milaan..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Wesley in Italie/bij Inter bleef, ik had verwacht dat hij wel weg zou gaan, veel prijzen gepakt, Eto'o en andere weg, gerommel met trainer etc.. goed WK..
Tja ik zou ook twee keer nadenken om Milaan in te ruilen voor engeland of rusland.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Met andere woorden, klootzak Van Persie op de bank en baas Huntelaar in de basis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
Huntelaar in deze vorm op de bank zetten dan heb je lepra in je hoofd.
Zelfde geldt voor RVP, maar die faalt altijd in Oranje.
Deze man.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Met andere woorden, klootzak Van Persie op de bank en baas Huntelaar in de basis.
Maar lijkt me dan wel moeilijk om in de zwaarste competitie ter wereld zo goed te spelen als je alleen maar van de 3e rangs spelers om je heen hebt. De beste man van het team zijn is één ding, topscorer van de competitie is weer iets heel anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verschrikkelijke man die Persie. Bakt er geen reet van. Ja hij blinkt uit bij Arsenal. Lijkt me ook niet zo moeilijk als je in een team vol derderangs fransozen van 17 jaar speelt.
Nee dat was Ruudquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kluivert was de laatste echte superspits van Oranje
Als 't aan mij zou liggen wel. Of een systeem bedenken waarbij ze beide kunnen spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Met andere woorden, klootzak Van Persie op de bank en baas Huntelaar in de basis.
Sowiesoquote:
Chelsea- Barcelona is leukerquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja idd! Kutvoetbal
We willen stripclubs en nasiblokken
Ik mis de reden dat hij niet de laatste beste spits was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ook een goede maar teveel alleen gericht op goals
Zou 'm graag achter me hebben op zondagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef tech4u het volgende:
Sneijder is sowieso een matige nummer 10.
Laten we hopen van niet...da's niet goed voor mijn traumaverwerkingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Bayern - Real.. Dan scoort Robben ook zo 1tje tegen casillas.
PSV erquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik mis de reden dat hij niet de laatste beste spits was.
Deze?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet...da's niet goed voor mijn traumaverwerking
Da's cheatenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we niet stiekem gewoon met 12 man spelen? Dat Huntelaar na 1 minuut stiekem het veld oprent of zo....
...............Huntelaar & Van Persie
Robben ..............Sneijder...................Kuyt
............De Jong ........... Van Bommel
Pieters........Mathijsen........Heitinga....... Van der Wiel
.......................Stekelenburg
Oke das waarquote:
Banquote:
De aanblik van de verdediging doet me veel verdrietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we niet stiekem gewoon met 12 man spelen? Dat Huntelaar na 1 minuut stiekem het veld oprent of zo....
...............Huntelaar & Van Persie
Robben ..............Sneijder...................Kuyt
............De Jong ........... Van Bommel
Pieters........Mathijsen........Heitinga....... Van der Wiel
.......................Stekelenburg
huntelaar trekt een onzichtbaar pak aanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of.. of... of... we bellen Makaay op! Niemand ziet das Phantom.
Bazenfilmquote:
Typisch Nederlands dit, de beste speler thuis willen laten omdat je niet weet hoe je hem moet gebruiken. Altijd maar vasthouden ana het systeem ipv gebruik te maken van de individuele klasse van topspelers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Thuis laten die Persie. Als je hem op de bank zet is meneer namelijk in zijn eer aangetast en gaat hij als een kleuter om zich heen lopen slaan. Je kunt die prutser moeilijk in de basis zetten en nog een eindtoernooi aan laten modderen. Het lijkt onze lieve heer wel die jongen. Als je niet presteert moet je er gewoon naast staan.
Een speler met die kwaliteiten is niet alleen maar afhankelijk van het "systeem". Die moet op elke positie en wat voor rol dan ook voorin uitblinken. VP doet dat structureel niet. Dan maar thuisblijven als je er geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dit, de beste speler thuis willen laten omdat je niet weet hoe je hem moet gebruiken. Altijd maar vasthouden ana het systeem ipv gebruik te maken van de individuele klasse van topspelers.
Willem is kritisch tegen Gijp, das ook wel eens nodigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Willem gaat niet lekker om met Gijp. Zonde.˛
Neh, dan wordt het te druk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze moeten er de volgende keer een stoeltje bijzetten voor Boskamp. Alle toppers bij elkaar.
Boskamp die Willem een koek geeft, pricelessquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze moeten er de volgende keer een stoeltje bijzetten voor Boskamp. Alle toppers bij elkaar.
ahh joh rot op man, het is toch niet te geloven deze gozer, he?quote:
laat toch gaan joh he , is toch lache man, he johan .. Mooi manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
!
ahh joh rot op man, het is toch niet te geloven deze gozer, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |