Oh ik dacht al, waarom reageert Jack niet op mijn smsjes?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet zijn telefoon uitzetten.
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef padlarf het volgende:
12 jaar in Nederland en nog steeds zo'n kutaccent
Ja zo kunnen we Friesland ook goedpraten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.
Waarschijnlijk de meest verfrissende.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft Humberto ook een mening over.
Nee. Alleen die kuttelefoon steeds stoort mequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
Is ned 3 bij jullie ook slecht? Veel storing
Ik zeg toch nergens dat ik het erg vind? Hoe kom je daar ineens bij? Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.
Topbeeld voor deze topshow!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
Is ned 3 bij jullie ook slecht? Veel storing
Wel met 150k meer op de teller, maar ja dat zie je van buiten toch niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Marokkanen hebben wel vaak mooiere auto's dan Polen.
Zwarte Golfjes vs. Grijze Omega's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Marokkanen hebben wel vaak mooiere auto's dan Polen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Lekker, zie je je vader neuken in een film
Nogal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Deze jakhals is toch wel zo ontzettend ruk.
Dat vind ik nog een understatement...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Deze jakhals is toch wel zo ontzettend ruk.
Dat is Jortquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef whitetiger300 het volgende:
Wie is die vrouw met dat gigantische voorhoofd ?
Merel van leeuwen, ze wordt zaterdag veertigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef whitetiger300 het volgende:
Wie is die vrouw met dat gigantische voorhoofd ?
Genoegen nemen met de Spitsquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
Voor een gratis krantje in de bus was de Spits al prima genoeg.
De lat ligt niet hoog bij jou.quote:
Ik bedoelde Marcia. Miste even wat ze verder doet, behalve Marcia heten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Merel van leeuwen, ze wordt zaterdag veertig
Wel een mooi formaat voor mijn kattenbakquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is wel hele beroerde lectuur idd.
Die kopieren het rechtstreeks van ANP.quote:
Ik gebruik tekeningen van spinnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef whitetiger300 het volgende:
Ik betaal de rekeningen ook met ideeën
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik gebruik tekeningen van spinnen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
En wat voor de katquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Ik ga echt niet betalen voor iets digitaals, wil dan gewoon een fysieke kant hebben.
werkt dat goed?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je bent 12?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Waarom moet ik elke keer giechelen als iemand komen zegt
Nu al?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn hoofd waarschijnlijk wel ja
Zijn Birdy sletje is na één cover al genomineerd voor beste nieuwkomer bij de 3fm awardsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Volgens Giel, dan moet het wel goed zijn...
Ach die inteelt bende neem ik toch niet serieusquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn Birdy sletje is na één cover al genomineerd voor beste nieuwkomer bij de 3fm awards
Nee wie wel, maar dit is wel een extreme vorm van zelfliefdequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:06 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ach die inteelt bende neem ik toch niet serieus
Onmogelijk, want Oasis is al de bestequote:
Ja, en ze is lief (eufemisme voor lelijk).quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef alors het volgende:
Ellen is wel een pittige huisvrouw geworden.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef whitetiger300 het volgende:
Letterlijk had gelopen.....in haar hoofd
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef whitetiger300 het volgende:
En die ogen vol ongeloof.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
dat bellen naar huis toen, legendarisch
Ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef whitetiger300 het volgende:
Fietsenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.
Dan vraag ik mij af wat hij onder figuurlijk lopen verstaat.
quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet meer dat ze zo een accent had.
Heeft ze pas 3 maandenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet meer dat ze zo een accent had.
Maar of het wat toevoegt, kun je het net zo goed in elk topic gaan postenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
PSV staat achter, mag hier wel zonder spoiler.
Lijkt mij ook...als we dan toch mensen schrappen om politieke redenen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef groenen het volgende:
Armstrong moet er ook wel snel uit, heeft voornamelijk zaken verpest in de wielersport.
En Michels vindt voetbal oorlog, ook niet helemaal politiek correct.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook...als we dan toch mensen schrappen om politieke redenen.
AryanMehr?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef AryaMehr het volgende:
Idioot, Fisscher eruit halen. En dat op basis van politieke redenen.
franse borstimplantaten..quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Hmmm, volgens mij had ik de Lucky niet door.
Muhammed Ali slaat mensen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En Michels vindt voetbal oorlog, ook niet helemaal politiek correct.
De beste gratis krant wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
De Pers mijn favoriete krantje in de trein, en dan willen ze nu iets digitaals gaan doen
![]()
Mijn idee: ik wil best betalen voor een papieren krantje in de trein
Wat een onzinquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef groenen het volgende:
Armstrong moet er ook wel snel uit, heeft voornamelijk zaken verpest in de wielersport.
zeker wel, een hele generatie die maar één race per jaar echt wilde fietsen. Gelukkig is dat nu weer een beetje weg aan eht trekkenquote:
Daarmee heeft hij toch niet meteen vooral een heleboel zaken in de wielersport verpest? Hij heeft juist gezorgd voor een professionalisering in de wielersport. En natuurlijk heeft dat ook negatieve kanten, maar het is echt onzin om te stellen dat hij voornamelijk zaken heeft verpest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker wel, een hele generatie die maar één race per jaar echt wilde fietsen. Gelukkig is dat nu weer een beetje weg aan eht trekken
Paul heeft er wel een handje van indiscrete, persoonlijke vragen te stellen, hopelijk stelt hij er eentje aan Matthijs die er vervolgens geen antwoord op wil geven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Specularium het volgende:
Paul de Leeuw is tafelheer vanavond.
Ik verwacht scherpe vragen met zijn unieke talent.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Specularium het volgende:
Paul de Leeuw is tafelheer vanavond.
Ik verwacht scherpe vragen met zijn unieke talent.
Mijn God, wat ben jij grappig!!!1!1!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, wat heeft Humberto Tan in een paar maanden tijd een oude kop gekregen.
Bedankt, maar het was geen grap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben jij grappig!!!1!1!![]()
![]()
![]()
Komt door pberends.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]![]()
Waarom kijk jij zo sip @Specularium
Wanneer komt De Mol zijn volgende topper promoten in DWDD?quote:Geen 'magisch miljoen' voor finale The Winner Is
John de Mol heeft niet kunnen scoren met de finale van The Winner Is. De slotuitzending van de talentenjacht, waarin Bryan B. uiteindelijk met een platencontract en een miljoen euro aan de haal ging, werd door slechts 691.000 mensen bekeken.
Daarmee trok de finale minder kijkers dan John de Mol vooraf had gehoopt. "Ik hoop toch op die magische miljoen plus", zei John de Mol donderdag in RTL Boulevard over de kijkcijfers. "Ik heb het idee dat het nu toch echt leeft in Nederland."
Ook sprak De Mol over 'een uniek tv-moment'. "Er wordt om een ongelofelijk geldbedrag gestreden." De uitslag van de SBS 6-show, die later op de avond op de buis kwam, trok met 981 duizend kijkers wel bijna een miljoen toeschouwers.
The Winner Is ging eind januari van start met 1,1 miljoen kijkers. John de Mol had uitgesproken minstens een miljoen kijkers te willen halen. De weken erna haakten de kijkers echter af en schommelden de kijkcijfers rond de helft daarvan.
quote:- Thijs Niemantsverdriet en Felix Rottenberg zijn te gast. Zal de nieuwe partijleider van de PvdA Diederik Samsom de verwachtingen waar gaan maken?
- De themaweek 'De Zwarte Lijst' van Radio 6 is er weer. Aan tafel: Sylvana Simons, Oscar Harris, Eddie Conard, Franky Douglas en Eddy Veldman.
- De Week Draait Door: Erben Wennemars over sporters en de sociale media, Maxim Hartman over zijn programma 'Omroep Maxim' en Pieter Derks sluit de week af met stand-up comedy.
Tafelheer is Paul de Leeuw, hij neemt ook de muziek voor zijn rekening. Ook weer een aflevering van Je Mist Meer Dan Je Ziet.
tuurlijk wel, de tour werd saaiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarmee heeft hij toch niet meteen vooral een heleboel zaken in de wielersport verpest? Hij heeft juist gezorgd voor een professionalisering in de wielersport. En natuurlijk heeft dat ook negatieve kanten, maar het is echt onzin om te stellen dat hij voornamelijk zaken heeft verpest.
Heel Hilversum weet dat dat waar is, dergelijke verhalen komen niet zo maar. En zijn vrouw wilde niet voor niets een huis in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren kwam ik een voormalig klasgenootje tegen, zij heeft gelopen of iets dergelijks bij DWDD en de geruchten over de versierder Matthijs zijn waarhij heeft een hele kudde vrouwen die hij met veelal succes najaagt
Wat een baas
Haha een vriendin van mij ook manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren kwam ik een voormalig klasgenootje tegen, zij heeft gelopen of iets dergelijks bij DWDD en de geruchten over de versierder Matthijs zijn waarhij heeft een hele kudde vrouwen die hij met veelal succes najaagt
Wat een baas
Pauw heeft er zelf over vertelt op tv.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens haar niet want getrouwd, de verhalen over Jeroen Pauw kloppen ook al
Er zijn ook Fokker die posten over hun enorme succes met de ene meid na de andere, daar heb ik ook mijn twijfels bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pauw heeft er zelf over vertelt op tv.
Nog meer open deuren
en natuurlijk pics van dat klasgenootje
Als je het zo bekijkt maken alle grote sporters die ver boven de rest uitsteken een sport saai. Dus Sven Kramer verpest het allround schaatsen ook..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk wel, de tour werd saai
Eric Heiden moet er trouwens op zeker in, hij kwam met echte vernieuwende traininsmethodes
Een kudde nog welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een baas
wel de classic heh, en dan niet die nieuwe grote dingen want die smaken naar verleipte slagroomquote:
Zo hoort het volgens Paul ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matthijs zit iig weer tot z'n nek in Paul's reet.
achter de schermen mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
Volgend seizoen gaat Paul iets to-taaaaaaaaaaal anders doen op tv..
Zou gek zijn als de bitterballen opeens goed waren hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
yup, PRECIES hetzelfde verhaal als vanochtend bij Giel
Care... ik luister niet naar Giel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
yup, PRECIES hetzelfde verhaal als vanochtend bij Giel
Om dezelfde reden dat die andere 200,000 BNers er ook nooit zitten. Je kunt ze niet allemaal uitnodigen als tafelheer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zit die andere nicht, Kwalbert er eigenlijk nooit?
Nou zoveel prominente BN'ers zijn er ook weer niet, ook zie je bij DWDD vaak dezelfde koppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ie andere 200,000 BNers er ook nooit zitten. Je kunt ze niet allemaal uitnodigen als tafelheer.
Haardjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom scheert hij nooit die paar haardjes van zijn voorhoofd?
Hij heeft hetzelfde kapsel als Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om geen Gabber te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Over ouwe lullen gesproken: wat ziet Oscar Harris eruit...
Waarom dan scheren?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig voor 's winters, zo'n vuurtje op je voorhoofd.
Ik hoopte even dat hij een beroerte had.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef claus_johann het volgende:
Zag je hoe Paul keek toen Felix over zijn fouten begon
Is toch mooi mannelijk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die haren in zijn nek, ik houd daar niet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |