Zo duidelijker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Eerst stond er een hek half op de stoep. Dit vond de buurman niet leuk-> burenstemming-> hek wordt verder in de steeg geplaatst. Eiser boos.
Het huis is minder waar of zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef Maanvis het volgende:
What the fuck is het probleem, kan iemand mij dat uitleggen?
Waarom???quote:
Volgens mij komt het daar op neer inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus dat hek 3 meter terug maakt zijn huis een ton minder waard?
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Die kerel is echt zo'n figuur die de bal leksteekt als iemand hem over de heg of schutting schiet.
jajaajajquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Die kerel is echt zo'n figuur die de bal leksteekt als iemand hem over de heg of schutting schiet.
Echt zo aso dus, alles voor de centjes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Rabobankquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Scooters!
Nu nog Marokkanen, PVV, alles.
die gemeenteapen ookquote:
denkt hij welquote:
Hij denkt van wel blijkbaar.quote:
het hekje staat te ver, of te dichtbij of zoiets.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:34 schreef rene90 het volgende:
En ik vat nog steeds niet waarom het nu 100.000 euro's minder waard is
Hoort er bij.quote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef matthijst het volgende:
Die ouwe zemelaar gaat zo roepen dat de Duitsers nu weer door de steeg komen
Nouja, wereldoorlog en afsluitende hekjes, ligt bij bejaarden wel wat gevoelig denk ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef themole het volgende:
Bejaarden kunnen met elkaar echt een nieuwe wereldoorlog beginnen.
[img]http://http://29.media.tumblr.com/tumblr_lzxk44aNQB1r104fio2_250.jpg[/img]quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Veadige het volgende:
Die Jetske... wel mooi, maar niet bijzonder knap.
Maar ik vind haar geil.
Om de één of andere reden heeft iets geils over zich.
Er zullen wel nooit filmpjes opduiken van "de berijdende rechter".... daar heeft ze te kleine mempjes voor.
Frisse meid, dat wel.
zelfs onder senioren worden standaarden gemachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De oudere senioren. Zijn er ook jonge senioren dan?
Die weten het ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef Maanvis het volgende:
NCRV leg toch eens wat beter uit wat het probleem nou is...
Het huis word minder waard, wel een ton, waarom tsjaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef Maanvis het volgende:
NCRV leg toch eens wat beter uit wat het probleem nou is...
meer een h&m hoedjequote:
of duurde zo lang dat de accu leeg isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef 2cv het volgende:
Hmz, alarmlichten van Frankie's auto zijn plotseling uit. Vast niet de hele scene in 1 keer opgenomen
Mempjes?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef Veadige het volgende:
Die Jetske... wel mooi, maar niet bijzonder knap.
Maar ik vind haar geil.
Om de één of andere reden heeft ze iets geils over zich.
Er zullen wel nooit filmpjes opduiken van "de berijdende rechter".... daar heeft ze te kleine mempjes voor.
Frisse meid, dat wel.
Ze zijn aan het zeuren om het zeuren. Dat is voor sommige mensen een dagvulling.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef Specularium het volgende:
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk.
De auto reed gewoon, dan laadt (als het goed is) de dynamo de accu op. Daarbij zou de motor dan uitgevallen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
of duurde zo lang dat de accu leeg is
benzine opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
De auto reed gewoon, dan laadt (als het goed is) de dynamo de accu op. Daarbij zou de motor dan uitgevallen zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef 2cv het volgende:
Hmz, alarmlichten van Frankie's auto zijn plotseling uit. Vast niet de hele scene in 1 keer opgenomen
Das een beetje het idee van alarmlichten, die knipperenquote:
ze knipperde nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
[..]
Das een beetje het idee van alarmlichten, die knipperen
Door dat hek kom je niet zo makkelijk heen als in rolstoel zit of slecht ter been bent, maarja dan moesten ze maar omlopen volgens die zeikers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Serieus, wtf is het probleem, dat dat hek wat los ligt 3meter 38 is verplaatst?
uit hun moederquote:
Alarmlichten nokken er pas mee als de accu leeg is, ze uitgezet worden of er iets kaduuk is in het electrisch circuit.quote:
ook zonde van de zendtijd, ze hadden beter een burenruzie kunne uitzendenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
Vroeger kon ik ontspannen naar dit programma kijken; een beetje gekeuvel over een boom of een hekje. Met dat panel erbij zit ik me steeds te ergeren
Nee, het punt waar het volgens mij juist om gaat is dat zijn huis nu 100.000 euro minder waard is om één of andere niet genoemde reden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Door dat hek kom je niet zo makkelijk heen als in rolstoel zit of slecht ter been bent, maarja dan moesten ze maar omlopen volgens die zeikers.
enjoy the clubquote:
Ja met dit hek ja. Maar dat vorige hek was dus niet handig, maar ja daardoor konden geen fietsers en scooters, dus toen was het huis opeens een ton meer waardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, het punt waar het volgens mij juist om gaat is dat zijn huis nu 100.000 euro minder waard is om één of andere niet genoemde reden.
Inderdaad, die bejaarden moeten niet zeuren dus. Rolstoelers kunnen erlangs, man kan z'n auto daar keren, twee vliegen in een klap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Door dat hek kom je niet zo makkelijk heen als in rolstoel zit of slecht ter been bent, maarja dan moesten ze maar omlopen volgens die zeikers.
hij is ook een Koningquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
1987, die heeft ondertussen 3 recessies overleefd
Ik vind dat die 'kneusjes' er best wel serieus over nadenken. Ze denken niet na in de trant van wat de wet is, maar wat redelijk is gezien de omstandigheden. En soms geven ze ook nieuwe inzichten. Ik kan mij er echt niet aan ergeren hoor.quote:
leuk, maar dat is meer iets voor Debat op 2, niet over burenruziegemeentetvquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vind dat die 'kneusjes' er best wel serieus over nadenken. Ze denken niet na in de trant van wat de wet is, maar wat redelijk is gezien de omstandigheden. En soms geven ze ook nieuwe inzichten. Ik kan mij er echt niet aan ergeren hoor.
Daar kan je wel heen om te vergeten. Het hekje vergeten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef Specularium het volgende:
Het vreemdelingenlegioen.
Hoe komt ie daar nu op?
Precies ja. Ik zit helemaal niet te wachten op allerlei overwegingen. De rechter zegt op het eind maar wie er gelijk heeft en tot die tijd vechten de twee kampen het maar uit!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ook zonde van de zendtijd, ze hadden beter een burenruzie kunne uitzenden
en die mensen houden wel ambtenaren bezigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef alors het volgende:
Allejezus wat een zuur stel!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb een beetje medelijden van sneuheid.
onzichtbare carportquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Die palen staan in de weg VOOR WAT!!!!!!!!!!!
Ja tuurlijk, wij mogen toch ook allemaal onze auto's midden op straat zetten? erfdienstbaarheid FTW!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef rene90 het volgende:
Die ouwe mag toch bijna niet meer rijden. Maar mag je met dat recht wat die man heeft dan elk moment daar een auto hebben staan in die steeg?
morgen en overhoring!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Ah de buren hebben dezelfde erfdienstbaarheid. Niet dat ik het nu wel snap...
Misschien willen ze een praalgraf kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:47 schreef matthijst het volgende:
Waar maken ze zich druk om?
Ze zijn zo te zien allebei bijna dood....
Dus die 100.000 gaat dan naar een of ander dierenasiel.
STEVE STEVE STEVE!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
wanneer gaan ze nou met stoelen gooien.
o wacht, dat was jerry springer.
nicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Het hek in de oude situatie: http://maps.google.nl/map(...)p=12,299.57,,0,16.57
ik geef het op, ik ga voor een onvoldoendequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet ik het nog even nakijken op UG
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Specularium het volgende:
Mij maken ze het altijd lastig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Dat bord staat ook wel erg in het midden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Of hij heeft gewonnen en ze hebben het al verplaatstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, die ontploft!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:50 schreef Coos het volgende:
Leuk deze! Nu hoop ik dat die ouwe ongelijk krijgt.
belg heeft een belgenoplossingquote:
Het begint een beetje te dagen alleen dat laden en lossen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan kun je de auto dus niet meer keren.
Dan gaat die vrouw in het napraatje weer over zijn hart zeuren.quote:
pittig kort kapselvrouwtjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef matthijst het volgende:
Die blonde van de gemeente zit erbij alsof ze gaat janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |