Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Ik weet niet eens wie je bent, dat is nog het mooiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die mag wel in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijkquote:
Ik word soms moe van die Regenjasquote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.
[..]
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijk.
Soms?! Ik kijk met het geluid uit en ondertitels aan en dan nog wil ik mijn ogen uitsteken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hageneesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Haters gonna hate. Hoe kan je nou op zo'n geniale man haten jongens?
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben amsterdammer en ik haat 'm .quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hagenees
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
Ga jij daar over?
It is doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Zo nep als AZ in de CL volgend jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als de interesse van topclubs in Toornstra.
Hij ken d'r nix an doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend sl echt.
Man, dat stukje vorige week met Clasie en zijn pa, hoeveel meer ongemakkelijkheid wil je in 1 shot hebben?...quote:
Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Man, dat stukje vorige week met Clasie en zijn pa, hoeveel meer ongemakkelijkheid wil je in 1 shot hebben?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.
De oude afleveringen met Jaap stam zijn mij nog steeds zeer dierbaar. Dennis Bier - die onzin. Dit is een oude, vale afdruk daarvan - met soms zo zijn momenten.De oude afleveringen met Jaap waren geweldig, vooral toen ze een nieuw oranje-lied zochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGEquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik Oprah zeg, wat zeggen jullie dan?
Lijkt me een tof mensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Opera bedoel je? Topbrowser.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGE
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.
Geen Poulsen is een verbetering.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ajax wordt nog 3e, ze hadden gewoon 2e moeten worden dit jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
.
Door Club brugge ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugquote:
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Ik zal je helpen: AA Gentquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooierquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?
In 1995 kampioen worden was echt kut iddquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooier
Aah ok, ik dacht dacht hij de uitschakeling van Ajax in de eerste groepsfase CL bedoelde.. Dat was toch Club?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die had Smoofie al in de zin van Club Brugge maar die fout vergaf ik hem.
Glad we agreequote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 1995 kampioen worden was echt kut idd.
Nou ja... zou kunnen maar daar ging ik voor het gemak niet van uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dacht hij de uitschakeling van Ajax in de eerste groepsfase CL bedoelde.. Dat was toch Club?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... zou kunnen maar daar ging ik voor het gemak niet van uit
quote:
WAt denk jequote:
We discussiëren niet, we zijn het chronisch oneens.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Konijn, jij vond het toch niks al die Feijenoord-Ajax discussies?
Fredje @ Nieuwsuur, blijft mooi.
Ik vind het wel leuk hoor maar niet als ik mij dagelijks moet verantwoorden voor letterlijk dezelfde dingen als gister en eergister en... dan gaat de lol er toch wel een beetje vanafquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Konijn, jij vond het toch niks al die Feijenoord-Ajax discussies?
Fredje @ Nieuwsuur, blijft mooi.
De titel in 1999 zal sowieso mooier zijn geweest na al die jaren van Ajax dominantie dus wat dat betreft zijn we het eens ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We discussiëren niet, we zijn het chronisch oneens.
Al hun kampioenschappen zijn dan mooier.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor maar niet als ik mij dagelijks moet verantwoorden voor letterlijk dezelfde dingen als gister en eergister en... dan gaat de lol er toch wel een beetje vanaf
[..]
De titel in 1999 zal sowieso mooier zijn geweest na al die jaren van Ajax dominantie dus wat dat betreft zijn we het eens ja.
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120312_226 Nieuwebericht niet goed gevolgd zie ik waardoor mijn eerdere post niet van toepassing is.quote:
Ik ben het toch nog gaan nazoeken... Ik heb inderdaad in mijn hele leven maar 3 kampioenschappen van Feyenoord meegemaakt. En die van 84 niet eens echt bewust...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al hun kampioenschappen zijn dan mooier.
1974, 1984, 1993, 1999
De laatste 4x/
Niet zo erg, ik ben nog jong, ik heb er maar 7 meegemaakt, 6 bewust.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het toch nog gaan nazoeken... Ik heb inderdaad in mijn hele leven maar 3 kampioenschappen van Feyenoord meegemaakt. En die van 84 niet eens echt bewust...
Ik dan toch nog 8 maar wel minder bewust.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo erg, ik ben nog jong, ik heb er maar 7 meegemaakt, 6 bewust.
Ik heb wel een ambulance voorbij zien razen, maar hier heb je om de haverklap sirenes...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120312_226 Nieuwebericht niet goed gevolgd zie ik waardoor mijn eerdere post niet van toepassing is.
Krul en PvR scholden elkaar uit in het Nederlands, de scheids snapte er niks van en moest nadat hij af floot PvR's handje vasthouden als een soort babysitter.quote:
Denken dat Cocu evengoed is als de Boerquote:Phillip Cocu wordt de nieuwe hoofdcoach van PSV. Pieters leek niet te rekenen op een schokeffect: "Dat blijft altijd afwachten." Desondanks heeft Pieters vertrouwen: "We hebben een heel vervelende week gehad, maar het is nog niet gespeeld. Zolang het mogelijk is, is het mogelijk, dat zag je afgelopen jaar wel aan Ajax.”
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denken dat Cocu evengoed is als de Boerwat een arrogantie.
als hij dat had gedaan met familie van mij had ik 'm allang laten killen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Robert M. verdient toch gewoon de doodstraf?
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeurquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
als hij dat had gedaan met familie van mij had ik 'm allang laten killen.
Last en kosten... Levert niks op voor de samenleving.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeur
Ik ben pro doodstraf, maar dan wel executie by bullet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar soms vind ik een uitzondering wel kunnen.
[..]
Last en kosten... Levert niks op voor de samenleving.
Iemand ongewenst filmen vindt je wel kunnen maar zodra je eigen privacy in gevaar komt schreeuw je moord en brand...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
Ik voel me in mijn veiligheid aangetast als totaalgekkies als De_Kromme geneigd zijn mijn privé te verkennen en dreigen dit te openbaren. Daar vind ik niets grappig aan.
stenigenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah, pro-doodstraf, ligt er maar net aan waar je de grens legt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pro doodstraf, maar dan wel executie by bullet.
Ik vind het best.quote:
Als Erwin Koeman echt naar fc eindhoven gaat is het helemaal vreemd. Had hem dan het seizoen bij psv laten afmaken..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom Faber is gehaald had dan iemand met ervaring ernaast gezet?
Sowieso mag daar wel eens wat aan gedaan worden, al die ouders die hun kind de hele week bij het kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang of opa en oma dumpen. Als je geen tijd hebt voor kinderen heb je daar tegenwoordig gewoon middeltjes voorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeur
Zijn hele leven langquote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Muto het volgende:
Isoleercelletje in. Elke dag water en een cracker en dat heel zijn leven lang. Gewoon helemaal dood laten gaan van eenzaamheid.
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.quote:
Koeman zit bij dezelfde zaakwaarnemer als Fred, zal wel een afspraak zijn dat hij niet direct instapt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Als Erwin Koeman echt naar fc eindhoven gaat is het helemaal vreemd. Had hem dan het seizoen bij psv laten afmaken..
Dat is dan nog wel een andere kwestie ook al ben ik het hier ook mee eens maar de ouders van die opvang lieten hun 1 jarige kind logeren bij een alleenstaande 50+er. Wat de fuck moeten 1 jarige baby's uberhaupt met een logeerpartijtje buiten het feit om dat papa en mama een rustig avondje hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso mag daar wel eens wat aan gedaan worden, al die ouders die hun kind de hele week bij het kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang of opa en oma dumpen. Als je geen tijd hebt voor kinderen heb je daar tegenwoordig gewoon middeltjes voor
Nederland onderschattenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.
Levenslang is in Nederland ook echt levenslang hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.
ja welke dusquote:
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteertquote:
Inderdaad, nooit zal ik mijn kids zo bij iemand achterlaten, dan maar geen avondje uit eten...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een andere kwestie ook al ben ik het hier ook mee eens maar de ouders van die opvang lieten hun 1 jarige kind logeren bij een alleenstaande 50+er. Wat de fuck moeten 1 jarige baby's uberhaupt met een logeerpartijtje buiten het feit om dat papa en mama een rustig avondje hebben
En dan krijgen ze uitjes. TBS voor iemand die toch nooit vrij gaat komen is nutteloos. Dan is een isoleercel veel goedkoper. Steek in zulke mensen geen tijd, tis toch kansloos.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland onderschatten.
Levenslang = levenslang in Nederland.
Vaak krijgen mensen 20 jaar + tbs. Zitten ze hun hele leven in TBS.
Levenslang is levenslang in Nederland. Als 1 van de weinige landen zelfs.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan toch ook alleen als iemand tbs heeft?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteert
Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben
Nee, je kan ook levenslang zonder TBS krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Kan toch ook alleen als iemand tbs heeft?
Vind het veelste soft hier in Nederland man.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteert
Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben
Eigenlijk gek dat zoveel mensen hun meest dierbaarste bezit bij wereldvreemde achterlaten..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit zal ik mijn kids zo bij iemand achterlaten, dan maar geen avondje uit eten...
Ze hebben in Guantamo vast nog wel een vacature voor jouquote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het veelste soft hier in Nederland man.
Ja ga maar lekker een weekje op verlof![]()
Gewoon opsluiten en hard straffen. stroomstoten etc.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben in Guantamo vast nog wel een vacature voor jou
Dat zal de reintegratie in de samenleving vast wel bevorderen ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het veelste soft hier in Nederland man.
Ja ga maar lekker een weekje op verlof![]()
Gewoon opsluiten en hard straffen. stroomstoten etc.
Daarom snapte ik het verhaal van dat Engels meisje in Portugal ook niet. Hoe kan je een peuter alleen achterlaten?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat zoveel mensen hun meest dierbaarste bezit bij wereldvreemde achterlaten..
In de praktijk wordt de hoogste straf zelden opgelegd las ik laatst ergens..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Levenslang is levenslang in Nederland. Als 1 van de weinige landen zelfs.
In Nederland ligt de strafmaat ook het hoogst van West Europa. Itt wat Henk en Ingrid je willen doen geloven.
Omdat vrijwel elke oppositie partij er goedkoop mee wil en kan scoren en Nederlanders het over het algemeen als zoete koek slikken om maar weer wat te zeiken te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal de reintegratie in de samenleving vast wel bevorderen ja.
Het is aangetoond dat zo'n TBS traject prima werkt. Waarom dat veranderen op basis van onderbuikgevoelens
En terecht. Zolang deze maar wel wordt opgelegd als dit nodig is.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
In de praktijk wordt de hoogste straf zelden opgelegd las ik laatst ergens..
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederlandquote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
Vind ik er meer dan verwacht.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland
Dat is toch ook logisch?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch?
Wel zijn er in Nederland ook heel veel longstayers die wss. nooit meer vrijkomen. Zitten zelfs gevallen tussen van mensen die 10-12 jaar kregen en er inmiddels zo'n 30 jaar zitten.
Ze wegen dus echt wel zeer streng af of je wel of niet de maatschappij weer in kan. Er is zelfs behoorlijk wat kritiek van experts dat dat te strikt is.
Maar hey, een TBS'er op verlof die een misdaad begaat is natuurlijk extreem makkelijk scoren. Werkt bijna net zo goed als hooligans.
Haast overal staat ook bij dat het een onherroepelijke veroordeling betreft. Bij die gast vd bende van venlo staat dat ook maar die zag laatst nog kans om opnieuw te gaan procederen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland
Alleen slechte verhalen hebben nieuwswaarde.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenMaarja, komt natuurlijk vooral door de PVV.
Volgens mij willen er bij een troonswissel ook nog wel eens onherroepelijke straffen omgezet worden naar een tijdelijke van 30 jaar of iets dergelijks. Maar ik weet niet of dat in NL ook gebruikelijk was.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Haast overal staat ook bij dat het een onherroepelijke veroordeling betreft. Bij die gast vd bende van venlo staat dat ook maar die zag laatst nog kans om opnieuw te gaan procederen.
Hij wilde dat het bewijsmateriaal opnieuw op dna werd onderzocht. Gelukkig was het OM dit materiaal kwijtgeraakt waardoor zijn plan in het water viel![]()
Dit geeft echter wel aan dat 'onherroepelijk' een ruim begrip is..
Zo gaat dat idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen slechte verhalen hebben nieuwswaarde.
Dat is net zo makkelijk scoren jegens de PVV elke oppositie partij zal proberen met zo'n verhaal te scoren. Aan de andere kant kan je ze ook moeilijk ongelijk geven.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenMaarja, komt natuurlijk vooral door de PVV.
Het kost uiteindelijk veel meer geld (en schade) als je dat soort gasten America style zonder enige vorm van therapie of begeleiding in de gevangenis weer terug laat keren in de maatschappij. Het is alleen zo jammer dat dat er niet in gaat bij Henk en Ingrid.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
TBS is prima, aangetoond dat het in veel gevallen resultaat boekt. Kost wel veel teveel geld.
Een week geleden wel iemand vrijgelaten hier in DH, 15jarig meisje na uitgaan neergestoken binnen paar dagen. :/
Dat was inderdaad weer een voorbeeld hoe het extreem fout kan gaan... Eigenlijk is er ook gewoon geen goede oplossing.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
TBS is prima, aangetoond dat het in veel gevallen resultaat boekt. Kost wel veel teveel geld.
Een week geleden wel iemand vrijgelaten hier in DH, 15jarig meisje na uitgaan neergestoken binnen paar dagen. :/
Je vraagt momenteel aan Smoofie of hij zijn orgasme hier in woorden wil beschrijven?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe anders even fappen in een sok en post het hier.
Zit al op mn toetsenbord..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe anders even fappen in een sok en post het hier.
Dat ze daar DM voor gebruiken...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vraagt momenteel aan Smoofie of hij zijn orgasme hier in woorden wil beschrijven?
Gewooon net als vroeger, hout dumpen, paal in de grond slaan. Gozer erop vast maken, om wat inkomsten te genereren, rotte fruit verkopen. Gooien op die aap, benzine pakken en dan aansteken. Zend het live uit en je hebt nog wat extra geld ook die je aan de slachtoffers kan gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Zit nog in mijn proefperiode bij de KKK heb jij je pak al binnen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewooon net als vroeger, hout dumpen, paal in de grond slaan. Gozer erop vast maken, om wat inkomsten te genereren, rotte fruit verkopen. Gooien op die aap, benzine pakken en dan aansteken. Zend het live uit en je hebt nog wat extra geld ook die je aan de slachtoffers kan geven
Ongeveer 20% van de ex tbs'er wordt later weer veroordeeld voor een gevangenisstraf van minimaal een half jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik moet nog solliciteren, ik ben nog bezig om te solliciteren voor de fanclub van Fredje Rutten. Kan niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit nog in mijn proefperiode bij de KKK heb jij je pak al binnen dan?
Wel als een lekker wijf me kietelt..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook een leuke straf zou zijn:
Gozer vastbinden en dan kietelen. Ik zou het iig niet overleven
True, sneu gelul van die mensen die in de middeleeuwen zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
http://nos.nl/video/35083(...)brit-beoordelen.html
![]()
Waar slaat dit op? Als iemand dat zelf wil, laat ze dan gewoon.
Dan te bedenken dat 10% van de Nederlandse bevolking sterft door middel van euthanasie en bejaarden worden opgeruimd omdat ze teveel kosten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, sneu gelul van die mensen die in de middeleeuwen zijn blijven hangen.
Dit ook. Ik zou mijn dochter nooit alleen laten fietsen op die leeftijd. Uitgaan wacht ze ook maar mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Snap sowieso niet wat een 15 jarig meisje alleen op straat doet in de nacht.
http://wodc.nl/onderzoeksdatabase/w00182-recidive-na-de-tbs.aspxquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit ook. Ik zou mijn dochter nooit alleen laten fietsen op die leeftijd. Uitgaan wacht ze ook maar mee.
Blijft verschrikkelijk zoiets natuurlijk. En 20% van TBSers wordt weer veroordeeld, bron? Dacht dat dat percentage een stuk lager lag.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slapenmaar wens je alsnog een succesvolle 6 uur toe.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Boeiend, slowchat is slowchat, we komen hier altijd vrouwen te kort.
Heb jij als pubertje Jari Litmanen gekust?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu zou ik eigenlijk de foto moeten zoeken dat ik als pubertje Jari Litmanen kuste, maar geen zin
Meh, rond kwart over 4 ofzo. Denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij als pubertje Jari Litmanen gekust?
Heldin
[..]
Meh, rond kwart over 4 ofzo. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk me blij kijken dan.![]()
quote:
Vetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]We gingen altijd op vakantie naar Domburg in zeeland. En dan waren de ajaxtrainingskampen in Zoutelande een uur fietsen ofzo. En de kaartsjes kosten 2,50 gulden en dan gingen we meestal 2x.
Het was in de topjaren van Ajax blind, beide de boertjes, kluifert, davids, biogarde (nu ik dat schrijf klinkt het wat gek maar dacht echt dat hij zo heette) overmars.... etc.
En ik weet niet hoe het nu is maar er was weinig beveiliging enzo. Jeugdherinneringen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
VetIn die tijd begon ik zelf juist net voetbal te volgen. Ik weet nog dat ik dat jaar zo baalde omdat, ik geloof de wedstrijd om de wereldbeker, smiddags gespeeld werd en ik naar school moest van m'n ouders
Zoiets doe je je kinderen gewoon niet aan.
Ik heb geen idee hoe het nu zit eigenlijk qua beveiliging, ga zelf nooit naar trainingen, en topjaren hebben we al tijden niet gehadKosten zijn er niet meer, maar 2 gulden 50 is een euro, dus dat is ook niks.
Bogarde, Biogarde is die KLB mod![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dus. Gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk me blij kijken dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door ajacied4lf op 13-03-2012 06:52:05 ]★★★
Ik ga weer lekker filmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Op voor weer een fijne dag op het werk vandaag.
Hij is alweer weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vertel, zo te zien is jouw clubbie PSV? Blij dat Rutten opgestapt is?
Geen idee...cache van je browser clearen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef De_kromme het volgende:
Happel, MyAT update niet meer op mobiel. Jij als IT-nerd weet vast wel wat ik daaraan moet doen?
Wat voor mobiel heb je? Bij mijn BB werkte een battery-pull.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef De_kromme het volgende:
Morgen.
Happel, MyAT update niet meer op mobiel. Jij als IT-nerd weet vast wel wat ik daaraan moet doen?
Dafuq did I just read?quote:Ik val niet perse op oudere jongens. Eerst wel maar ik probeer mezelf dat af te leren aangezien het een keer mis is gegaan. En daarbij kan ik met een jongen van mij leeftijd lekker gek doen en zijn oudere jongens wat serieuzer. En oja de pijp mobiel is dat 2 jongens elk een been pakken van de 3e jongen en hem dan ronddragen om hem gepijpt te laten worden. Best grappig..totdat ze op mij afkomen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
Waarom zijn meisjes van 14 hier al mee bezig nowadays.
Zit je weer op het Tina forum ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
quote:Winnaar Drogba-clinic geeft prijs aan Fernando Torres
Didier Drogba keek vreemd op bij het veilingbal van een liefdadigheidsstichting die zijn naam draagt. De hoogste bieder van een trainingsclinic van de Chelsea-spits besloot deze niet voor zichzelf te houden maar door te geven aan Drogba's collega Fernando Torres.
Tijdens het gala van de Didier Drogba Foundation werd een kleine driehonderdduizend euro opgehaald. Het gros door veilingen van voetbalattributen die de Ivoriaanse aanvaller bij elkaar had verzameld. Een van de dingen die werd geveild was een clinic van Drogba zelf. Een man bood achttienduizend euro en mocht zijn prijs ophalen op het podium waar de spits hem opwachtte.
De man kreeg de volle zaal - met onder anderen Frank Lampard, Djibril Cissé, Ashley Cole en John Terry - aan het lachen door te melden dat hij de clinic wilde schenken aan Fernando Torres. Drogba vertrok geen spier en verklaarde te bekijken wat hij kon doen. De Spaanse aanvaller was overigens niet aanwezig op het gala.
Torres werd door Chelsea in januari 2011 voor 58 miljoen euro overgenomen van Liverpool. De Spanjaard stond bekend als een veelscorende spits, maar maakte tot dusver slechts drie competitietreffers.
Torres staat op het punt om zijn improductiviteit met een niet prettige mijlpaal te illustreren. Als hij de eerstkomende negen actieve minuten niet scoort, is hij 24 uur aaneengesloten zonder goal voor de Londenaren.
Grootste miskoop ooit. Dat had ik ze al kunnen vertellen voor ze 58 miljoen neertelden. Die gast kan gewoon nietsquote:
In deze duistere dagen voor Chelsea brengt hij de supporters tenminste een beetje aan het lachen met zijn wekelijkse missers voor open doel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grootste miskoop ooit. Dat had ik ze al kunnen vertellen voor ze 58 miljoen neertelden. Die gast kan gewoon niets
Blijft wel een bazenactie natuurlijk van die bieder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grootste miskoop ooit. Dat had ik ze al kunnen vertellen voor ze 58 miljoen neertelden. Die gast kan gewoon niets
Komt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk.quote:
Dit is toch niet echt? Hoop ik?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
Inderdaad wel mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Net het interview met Mark De Vries gezien, er bestaan nog echte...
Oh ja, link naar het filmpje is wel handig.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag je het op Fok! over serail codes, activation codes en cracks hebben?
Ook altijd hetzelfde plotquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:55 schreef GGMM het volgende:
Ik had het videotheek-kanaal aanstaan, daar werden alle films van Jean Claude Van Damme besproken, wat een bagger heeft die man gemaakt zeg.
Supergast.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Kennen jullie Pingu niet? Of negeren jullie het bewust?
Zag het net op Dumpert. Idd mooi.quote:
Het is kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Plasterk of Samsom, wat denken jullie?
of volgen jullie geen politiek?![]()
quote:
Barbie's bruiloft.quote:
Omdat het allebei niks isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden? Waarom?
Geen van de 2. D66quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Plasterk of Samsom, wat denken jullie?
of volgen jullie geen politiek?![]()
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Samsom lijkt mij wel goed, enige die weerstand kan bieden tegen Wilders. Dit betekent niet meteen dat hij goed is, maar lijkt me wel geweldig een debat tussen Wilders en Samsom.quote:
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Bayern manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.
Ok, top. Ben benieuwd.quote:
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappenquote:
Hij scoort wel weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappen.
Even kijken of Robben alweer in vorm is voor het EK.
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee...cache van je browser clearen?
HTCquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat voor mobiel heb je? Bij mijn BB werkte een battery-pull.
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?
[..]
HTC. Hoe werkt dat?
Oh, ik googlede even op batterypull, kreeg nog best wel zieke reset shit te zien volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, wil je binnen nu en een half uurtje eens een mooie foto van jezelf posten hier?
[..]
Ok, top. Ben benieuwd.
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nog
Het is inderdaad mijn werktelefoon... In Suriname is het gek genoeg anders, daar heeft de blackberry het imago dat de iphone hier heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoon.
Dat eerste is zeker geen grap hoor vriend. M'n gsm draaide een custom Android versie. Hij liep vast in de kroeg toen ik bezopen was en na een paar keer opnieuw opstarten bleef hij vastzitten. Toen m'n batterij eruit gehaald en toen was het leed geschied. Een maat van mij heeft met heel veel pijn en moeite nog een Windows Mango erop kunnen zetten, maar Android was niet meer mogelijk vanwege 'crooked files'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
Je hebt wel goede grappen vandaag zeg. Zal ik dan maar zo lief zijn om eens te reageren.
[..]
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef De_kromme het volgende:
Morgen.
Klopt. Wel jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewoon de Yvonne-award gewonnen
Nieuwe favoriete voetballertquote:
Ja dat moest ik altijd al. Maar handmatig werkt het nou ook niet meer. Blijft steken op een MyAT van een paar weken geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
Ik ga een chick voor jou regelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Dan gaan we de chicks regelen die komen?
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |