Dit is toch niet echt? Hoop ik?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
Waarom zijn meisjes van 14 hier al mee bezig nowadays.
Inderdaad wel mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Net het interview met Mark De Vries gezien, er bestaan nog echte...
Oh ja, link naar het filmpje is wel handig.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag je het op Fok! over serail codes, activation codes en cracks hebben?
Ook altijd hetzelfde plotquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:55 schreef GGMM het volgende:
Ik had het videotheek-kanaal aanstaan, daar werden alle films van Jean Claude Van Damme besproken, wat een bagger heeft die man gemaakt zeg.
Supergast.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Kennen jullie Pingu niet? Of negeren jullie het bewust?
Zag het net op Dumpert. Idd mooi.quote:
Het is kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Plasterk of Samsom, wat denken jullie?
of volgen jullie geen politiek?![]()
quote:
Barbie's bruiloft.quote:
Omdat het allebei niks isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden? Waarom?
Geen van de 2. D66quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Plasterk of Samsom, wat denken jullie?
of volgen jullie geen politiek?![]()
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Samsom lijkt mij wel goed, enige die weerstand kan bieden tegen Wilders. Dit betekent niet meteen dat hij goed is, maar lijkt me wel geweldig een debat tussen Wilders en Samsom.quote:
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Bayern manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.
Ok, top. Ben benieuwd.quote:
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappenquote:
Hij scoort wel weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappen.
Even kijken of Robben alweer in vorm is voor het EK.
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee...cache van je browser clearen?
HTCquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat voor mobiel heb je? Bij mijn BB werkte een battery-pull.
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?
[..]
HTC. Hoe werkt dat?
Oh, ik googlede even op batterypull, kreeg nog best wel zieke reset shit te zien volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, wil je binnen nu en een half uurtje eens een mooie foto van jezelf posten hier?
[..]
Ok, top. Ben benieuwd.
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nog
Het is inderdaad mijn werktelefoon... In Suriname is het gek genoeg anders, daar heeft de blackberry het imago dat de iphone hier heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoon.
Dat eerste is zeker geen grap hoor vriend. M'n gsm draaide een custom Android versie. Hij liep vast in de kroeg toen ik bezopen was en na een paar keer opnieuw opstarten bleef hij vastzitten. Toen m'n batterij eruit gehaald en toen was het leed geschied. Een maat van mij heeft met heel veel pijn en moeite nog een Windows Mango erop kunnen zetten, maar Android was niet meer mogelijk vanwege 'crooked files'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
Je hebt wel goede grappen vandaag zeg. Zal ik dan maar zo lief zijn om eens te reageren.
[..]
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef De_kromme het volgende:
Morgen.
Happel, MyAT update niet meer op mobiel. Jij als IT-nerd weet vast wel wat ik daaraan moet doen?
Klopt. Wel jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewoon de Yvonne-award gewonnen
Nieuwe favoriete voetballertquote:
Ja dat moest ik altijd al. Maar handmatig werkt het nou ook niet meer. Blijft steken op een MyAT van een paar weken geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
Ik ga een chick voor jou regelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Dan gaan we de chicks regelen die komen?
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |