Geen van de 2. D66quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Plasterk of Samsom, wat denken jullie?
of volgen jullie geen politiek?![]()
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Samsom lijkt mij wel goed, enige die weerstand kan bieden tegen Wilders. Dit betekent niet meteen dat hij goed is, maar lijkt me wel geweldig een debat tussen Wilders en Samsom.quote:
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard weer kijken op rtlgemist.nl, maar nu heb ik de NOS er op
Bayern manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck dat voetbal. Barca toch, is al een gespeelde wedstrijd. Dit is beter.
Ok, top. Ben benieuwd.quote:
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappenquote:
Hij scoort wel weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel geinig, toch maar even zappen.
Even kijken of Robben alweer in vorm is voor het EK.
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee...cache van je browser clearen?
HTCquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat voor mobiel heb je? Bij mijn BB werkte een battery-pull.
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet. Nog andere tips?
[..]
HTC. Hoe werkt dat?
Oh, ik googlede even op batterypull, kreeg nog best wel zieke reset shit te zien volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Letterlijk batterij eruit halen en opnieuw opstarten...
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook eens gedaan. Kreeg toen 'crooked files'. Met het gevolg dat ik nooit Android meer op m'n HTC kon draaien. Dat is wat de die-hard tuners op Tweakers zeiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, wil je binnen nu en een half uurtje eens een mooie foto van jezelf posten hier?
[..]
Ok, top. Ben benieuwd.
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar een simpele blackberry. En zoiets stoms als je batterij eruithalen werkt daar nog
Het is inderdaad mijn werktelefoon... In Suriname is het gek genoeg anders, daar heeft de blackberry het imago dat de iphone hier heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Paupertelefoons, maar dat komt meer door het imago. Voor zakenmannetjes is het inderdaad een prima telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |