Dat eerste is zeker geen grap hoor vriend. M'n gsm draaide een custom Android versie. Hij liep vast in de kroeg toen ik bezopen was en na een paar keer opnieuw opstarten bleef hij vastzitten. Toen m'n batterij eruit gehaald en toen was het leed geschied. Een maat van mij heeft met heel veel pijn en moeite nog een Windows Mango erop kunnen zetten, maar Android was niet meer mogelijk vanwege 'crooked files'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
Je hebt wel goede grappen vandaag zeg. Zal ik dan maar zo lief zijn om eens te reageren.
[..]
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef De_kromme het volgende:
Morgen.
Happel, MyAT update niet meer op mobiel. Jij als IT-nerd weet vast wel wat ik daaraan moet doen?
Klopt. Wel jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewoon de Yvonne-award gewonnen
Nieuwe favoriete voetballertquote:
Ja dat moest ik altijd al. Maar handmatig werkt het nou ook niet meer. Blijft steken op een MyAT van een paar weken geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedenk me nu net dat Myat ook nooit automatisch geupate werd/wordt op mijn mobiel, ik moet altijd zelf refreshen.
Ik ga een chick voor jou regelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Dan gaan we de chicks regelen die komen?
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
Yo. Topic 100 is voor Stokstaart z'n nagedachtenis K?
graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |