Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Man, dat stukje vorige week met Clasie en zijn pa, hoeveel meer ongemakkelijkheid wil je in 1 shot hebben?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.
De oude afleveringen met Jaap stam zijn mij nog steeds zeer dierbaar. Dennis Bier - die onzin. Dit is een oude, vale afdruk daarvan - met soms zo zijn momenten.De oude afleveringen met Jaap waren geweldig, vooral toen ze een nieuw oranje-lied zochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGEquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik Oprah zeg, wat zeggen jullie dan?
Lijkt me een tof mensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Opera bedoel je? Topbrowser.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGE
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.
Geen Poulsen is een verbetering.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ajax wordt nog 3e, ze hadden gewoon 2e moeten worden dit jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
.
Door Club brugge ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugquote:
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Ik zal je helpen: AA Gentquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooierquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?
In 1995 kampioen worden was echt kut iddquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |