Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Ik weet niet eens wie je bent, dat is nog het mooiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die mag wel in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ik net zo hard zit te zeiken he? overigens denk ik dat jouw nickname iets met Van Hanegem te maken heeft voor mensen die Kromme zijn identiteit willen achterhalen.
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijkquote:
Ik word soms moe van die Regenjasquote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk, als jij serieus bang was had je me allang gedm'd.
[..]
Ga eens snel zappen naar RTL7. Harry gaat zo lekker trollen met die krokodil die over dat team loopt, wordt heerlijk.
Soms?! Ik kijk met het geluid uit en ondertitels aan en dan nog wil ik mijn ogen uitsteken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hageneesquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Haters gonna hate. Hoe kan je nou op zo'n geniale man haten jongens?
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben amsterdammer en ik haat 'm .quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdammer he kan ik niet maken als bijna Hagenees
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
Ga jij daar over?
It is doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef De_kromme het volgende:
Zo nep als AZ in de CL volgend jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als de interesse van topclubs in Toornstra.
Hij ken d'r nix an doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is erg blijven hangen in iets dat ooit populair was. Nu is het vooral tenenkrommend sl echt.
Man, dat stukje vorige week met Clasie en zijn pa, hoeveel meer ongemakkelijkheid wil je in 1 shot hebben?...quote:
Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Man, dat stukje vorige week met Clasie en zijn pa, hoeveel meer ongemakkelijkheid wil je in 1 shot hebben?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben bij 34 opgehouden met tellen.
De oude afleveringen met Jaap stam zijn mij nog steeds zeer dierbaar. Dennis Bier - die onzin. Dit is een oude, vale afdruk daarvan - met soms zo zijn momenten.De oude afleveringen met Jaap waren geweldig, vooral toen ze een nieuw oranje-lied zochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGEquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik Oprah zeg, wat zeggen jullie dan?
Lijkt me een tof mensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Opera bedoel je? Topbrowser.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
KIJK ONDER JE STOEL DAN KUT. GRATIS SEIZOENSKAART JONGE
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man is zo nep als die vermeende interesse van topclubs in Toornstra.
Geen Poulsen is een verbetering.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
AZ mag geen kampioen worden. Wat wordt dat een blammage in de CL man. Geen holman, geen Poulssen, geen Maher waars, geen martens
.
Ajax wordt nog 3e, ze hadden gewoon 2e moeten worden dit jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach Ajax ligt er ook altijd meteen uit, laat een ander maar een keer proberen.
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
.
Door Club brugge ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Lyon is wel een prestatie van formaat natuurlijk.
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugquote:
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Ik zal je helpen: AA Gentquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boekarest en FK Teplice en... best wel ernstig dit de zelfde bullshit komt hier gewoon dagelijks terugHet is veelte rustig bij beide clubs er is nieuw materiaal nodig.
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooierquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maarja, wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatste kampioen? En daarvoor?
In 1995 kampioen worden was echt kut iddquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn vaker kampioen, maar wij mooier
Aah ok, ik dacht dacht hij de uitschakeling van Ajax in de eerste groepsfase CL bedoelde.. Dat was toch Club?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die had Smoofie al in de zin van Club Brugge maar die fout vergaf ik hem.
Glad we agreequote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 1995 kampioen worden was echt kut idd.
Nou ja... zou kunnen maar daar ging ik voor het gemak niet van uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dacht hij de uitschakeling van Ajax in de eerste groepsfase CL bedoelde.. Dat was toch Club?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... zou kunnen maar daar ging ik voor het gemak niet van uit
quote:
WAt denk jequote:
We discussiëren niet, we zijn het chronisch oneens.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Konijn, jij vond het toch niks al die Feijenoord-Ajax discussies?
Fredje @ Nieuwsuur, blijft mooi.
Ik vind het wel leuk hoor maar niet als ik mij dagelijks moet verantwoorden voor letterlijk dezelfde dingen als gister en eergister en... dan gaat de lol er toch wel een beetje vanafquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Konijn, jij vond het toch niks al die Feijenoord-Ajax discussies?
Fredje @ Nieuwsuur, blijft mooi.
De titel in 1999 zal sowieso mooier zijn geweest na al die jaren van Ajax dominantie dus wat dat betreft zijn we het eens ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We discussiëren niet, we zijn het chronisch oneens.
Al hun kampioenschappen zijn dan mooier.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor maar niet als ik mij dagelijks moet verantwoorden voor letterlijk dezelfde dingen als gister en eergister en... dan gaat de lol er toch wel een beetje vanaf
[..]
De titel in 1999 zal sowieso mooier zijn geweest na al die jaren van Ajax dominantie dus wat dat betreft zijn we het eens ja.
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120312_226 Nieuwebericht niet goed gevolgd zie ik waardoor mijn eerdere post niet van toepassing is.quote:
Ik ben het toch nog gaan nazoeken... Ik heb inderdaad in mijn hele leven maar 3 kampioenschappen van Feyenoord meegemaakt. En die van 84 niet eens echt bewust...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al hun kampioenschappen zijn dan mooier.
1974, 1984, 1993, 1999
De laatste 4x/
Niet zo erg, ik ben nog jong, ik heb er maar 7 meegemaakt, 6 bewust.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het toch nog gaan nazoeken... Ik heb inderdaad in mijn hele leven maar 3 kampioenschappen van Feyenoord meegemaakt. En die van 84 niet eens echt bewust...
Ik dan toch nog 8 maar wel minder bewust.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo erg, ik ben nog jong, ik heb er maar 7 meegemaakt, 6 bewust.
Ik heb wel een ambulance voorbij zien razen, maar hier heb je om de haverklap sirenes...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120312_226 Nieuwebericht niet goed gevolgd zie ik waardoor mijn eerdere post niet van toepassing is.
Krul en PvR scholden elkaar uit in het Nederlands, de scheids snapte er niks van en moest nadat hij af floot PvR's handje vasthouden als een soort babysitter.quote:
Denken dat Cocu evengoed is als de Boerquote:Phillip Cocu wordt de nieuwe hoofdcoach van PSV. Pieters leek niet te rekenen op een schokeffect: "Dat blijft altijd afwachten." Desondanks heeft Pieters vertrouwen: "We hebben een heel vervelende week gehad, maar het is nog niet gespeeld. Zolang het mogelijk is, is het mogelijk, dat zag je afgelopen jaar wel aan Ajax.”
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denken dat Cocu evengoed is als de Boerwat een arrogantie.
als hij dat had gedaan met familie van mij had ik 'm allang laten killen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Robert M. verdient toch gewoon de doodstraf?
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeurquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
als hij dat had gedaan met familie van mij had ik 'm allang laten killen.
Last en kosten... Levert niks op voor de samenleving.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeur
Ik ben pro doodstraf, maar dan wel executie by bullet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar soms vind ik een uitzondering wel kunnen.
[..]
Last en kosten... Levert niks op voor de samenleving.
Iemand ongewenst filmen vindt je wel kunnen maar zodra je eigen privacy in gevaar komt schreeuw je moord en brand...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
Ik voel me in mijn veiligheid aangetast als totaalgekkies als De_Kromme geneigd zijn mijn privé te verkennen en dreigen dit te openbaren. Daar vind ik niets grappig aan.
stenigenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah, pro-doodstraf, ligt er maar net aan waar je de grens legt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pro doodstraf, maar dan wel executie by bullet.
Ik vind het best.quote:
Als Erwin Koeman echt naar fc eindhoven gaat is het helemaal vreemd. Had hem dan het seizoen bij psv laten afmaken..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom Faber is gehaald had dan iemand met ervaring ernaast gezet?
Sowieso mag daar wel eens wat aan gedaan worden, al die ouders die hun kind de hele week bij het kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang of opa en oma dumpen. Als je geen tijd hebt voor kinderen heb je daar tegenwoordig gewoon middeltjes voorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker laten rotten en de ouders ook straffen die uit pure gemakzucht hun baby uit logeren lieten bij de directeur
Zijn hele leven langquote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Muto het volgende:
Isoleercelletje in. Elke dag water en een cracker en dat heel zijn leven lang. Gewoon helemaal dood laten gaan van eenzaamheid.
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.quote:
Koeman zit bij dezelfde zaakwaarnemer als Fred, zal wel een afspraak zijn dat hij niet direct instapt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Als Erwin Koeman echt naar fc eindhoven gaat is het helemaal vreemd. Had hem dan het seizoen bij psv laten afmaken..
Dat is dan nog wel een andere kwestie ook al ben ik het hier ook mee eens maar de ouders van die opvang lieten hun 1 jarige kind logeren bij een alleenstaande 50+er. Wat de fuck moeten 1 jarige baby's uberhaupt met een logeerpartijtje buiten het feit om dat papa en mama een rustig avondje hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso mag daar wel eens wat aan gedaan worden, al die ouders die hun kind de hele week bij het kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang of opa en oma dumpen. Als je geen tijd hebt voor kinderen heb je daar tegenwoordig gewoon middeltjes voor
Nederland onderschattenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.
Levenslang is in Nederland ook echt levenslang hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest achterlijke, ja. Levenslang hoort gewoon levenslang te zijn. Zo iemand verdient geen tweede kans in de maatschappij.
ja welke dusquote:
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteertquote:
Inderdaad, nooit zal ik mijn kids zo bij iemand achterlaten, dan maar geen avondje uit eten...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een andere kwestie ook al ben ik het hier ook mee eens maar de ouders van die opvang lieten hun 1 jarige kind logeren bij een alleenstaande 50+er. Wat de fuck moeten 1 jarige baby's uberhaupt met een logeerpartijtje buiten het feit om dat papa en mama een rustig avondje hebben
En dan krijgen ze uitjes. TBS voor iemand die toch nooit vrij gaat komen is nutteloos. Dan is een isoleercel veel goedkoper. Steek in zulke mensen geen tijd, tis toch kansloos.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland onderschatten.
Levenslang = levenslang in Nederland.
Vaak krijgen mensen 20 jaar + tbs. Zitten ze hun hele leven in TBS.
Levenslang is levenslang in Nederland. Als 1 van de weinige landen zelfs.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan toch ook alleen als iemand tbs heeft?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteert
Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben
Nee, je kan ook levenslang zonder TBS krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Kan toch ook alleen als iemand tbs heeft?
Vind het veelste soft hier in Nederland man.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar word ik nou moe van mensen die tegen beter weten in blijven roepen dat Nederland geen levenslange opsluiting hanteert
Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben
Eigenlijk gek dat zoveel mensen hun meest dierbaarste bezit bij wereldvreemde achterlaten..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit zal ik mijn kids zo bij iemand achterlaten, dan maar geen avondje uit eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |