quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Boeiend, slowchat is slowchat, we komen hier altijd vrouwen te kort.
Heb jij als pubertje Jari Litmanen gekust?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu zou ik eigenlijk de foto moeten zoeken dat ik als pubertje Jari Litmanen kuste, maar geen zin
Meh, rond kwart over 4 ofzo. Denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij als pubertje Jari Litmanen gekust?
Heldin
[..]
Meh, rond kwart over 4 ofzo. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk me blij kijken dan.![]()
quote:
Vetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]We gingen altijd op vakantie naar Domburg in zeeland. En dan waren de ajaxtrainingskampen in Zoutelande een uur fietsen ofzo. En de kaartsjes kosten 2,50 gulden en dan gingen we meestal 2x.
Het was in de topjaren van Ajax blind, beide de boertjes, kluifert, davids, biogarde (nu ik dat schrijf klinkt het wat gek maar dacht echt dat hij zo heette) overmars.... etc.
En ik weet niet hoe het nu is maar er was weinig beveiliging enzo. Jeugdherinneringen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
VetIn die tijd begon ik zelf juist net voetbal te volgen. Ik weet nog dat ik dat jaar zo baalde omdat, ik geloof de wedstrijd om de wereldbeker, smiddags gespeeld werd en ik naar school moest van m'n ouders
Zoiets doe je je kinderen gewoon niet aan.
Ik heb geen idee hoe het nu zit eigenlijk qua beveiliging, ga zelf nooit naar trainingen, en topjaren hebben we al tijden niet gehadKosten zijn er niet meer, maar 2 gulden 50 is een euro, dus dat is ook niks.
Bogarde, Biogarde is die KLB mod![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dus. Gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk me blij kijken dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door ajacied4lf op 13-03-2012 06:52:05 ]★★★
Ik ga weer lekker filmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Op voor weer een fijne dag op het werk vandaag.
Hij is alweer weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vertel, zo te zien is jouw clubbie PSV? Blij dat Rutten opgestapt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |