Ze hebben in Guantamo vast nog wel een vacature voor jouquote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het veelste soft hier in Nederland man.
Ja ga maar lekker een weekje op verlof![]()
Gewoon opsluiten en hard straffen. stroomstoten etc.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben in Guantamo vast nog wel een vacature voor jou
Dat zal de reintegratie in de samenleving vast wel bevorderen ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het veelste soft hier in Nederland man.
Ja ga maar lekker een weekje op verlof![]()
Gewoon opsluiten en hard straffen. stroomstoten etc.
Daarom snapte ik het verhaal van dat Engels meisje in Portugal ook niet. Hoe kan je een peuter alleen achterlaten?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat zoveel mensen hun meest dierbaarste bezit bij wereldvreemde achterlaten..
In de praktijk wordt de hoogste straf zelden opgelegd las ik laatst ergens..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Levenslang is levenslang in Nederland. Als 1 van de weinige landen zelfs.
In Nederland ligt de strafmaat ook het hoogst van West Europa. Itt wat Henk en Ingrid je willen doen geloven.
Omdat vrijwel elke oppositie partij er goedkoop mee wil en kan scoren en Nederlanders het over het algemeen als zoete koek slikken om maar weer wat te zeiken te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal de reintegratie in de samenleving vast wel bevorderen ja.
Het is aangetoond dat zo'n TBS traject prima werkt. Waarom dat veranderen op basis van onderbuikgevoelens
En terecht. Zolang deze maar wel wordt opgelegd als dit nodig is.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
In de praktijk wordt de hoogste straf zelden opgelegd las ik laatst ergens..
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederlandquote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
Vind ik er meer dan verwacht.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland
Dat is toch ook logisch?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef eight het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch?
Wel zijn er in Nederland ook heel veel longstayers die wss. nooit meer vrijkomen. Zitten zelfs gevallen tussen van mensen die 10-12 jaar kregen en er inmiddels zo'n 30 jaar zitten.
Ze wegen dus echt wel zeer streng af of je wel of niet de maatschappij weer in kan. Er is zelfs behoorlijk wat kritiek van experts dat dat te strikt is.
Maar hey, een TBS'er op verlof die een misdaad begaat is natuurlijk extreem makkelijk scoren. Werkt bijna net zo goed als hooligans.
Haast overal staat ook bij dat het een onherroepelijke veroordeling betreft. Bij die gast vd bende van venlo staat dat ook maar die zag laatst nog kans om opnieuw te gaan procederen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland
Alleen slechte verhalen hebben nieuwswaarde.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenMaarja, komt natuurlijk vooral door de PVV.
Volgens mij willen er bij een troonswissel ook nog wel eens onherroepelijke straffen omgezet worden naar een tijdelijke van 30 jaar of iets dergelijks. Maar ik weet niet of dat in NL ook gebruikelijk was.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Haast overal staat ook bij dat het een onherroepelijke veroordeling betreft. Bij die gast vd bende van venlo staat dat ook maar die zag laatst nog kans om opnieuw te gaan procederen.
Hij wilde dat het bewijsmateriaal opnieuw op dna werd onderzocht. Gelukkig was het OM dit materiaal kwijtgeraakt waardoor zijn plan in het water viel![]()
Dit geeft echter wel aan dat 'onherroepelijk' een ruim begrip is..
Zo gaat dat idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen slechte verhalen hebben nieuwswaarde.
Dat is net zo makkelijk scoren jegens de PVV elke oppositie partij zal proberen met zo'n verhaal te scoren. Aan de andere kant kan je ze ook moeilijk ongelijk geven.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg ook maar het nieuws, en daar hoor je alleen maar slechte verhalenMaarja, komt natuurlijk vooral door de PVV.
Het kost uiteindelijk veel meer geld (en schade) als je dat soort gasten America style zonder enige vorm van therapie of begeleiding in de gevangenis weer terug laat keren in de maatschappij. Het is alleen zo jammer dat dat er niet in gaat bij Henk en Ingrid.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
TBS is prima, aangetoond dat het in veel gevallen resultaat boekt. Kost wel veel teveel geld.
Een week geleden wel iemand vrijgelaten hier in DH, 15jarig meisje na uitgaan neergestoken binnen paar dagen. :/
Dat was inderdaad weer een voorbeeld hoe het extreem fout kan gaan... Eigenlijk is er ook gewoon geen goede oplossing.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
TBS is prima, aangetoond dat het in veel gevallen resultaat boekt. Kost wel veel teveel geld.
Een week geleden wel iemand vrijgelaten hier in DH, 15jarig meisje na uitgaan neergestoken binnen paar dagen. :/
Je vraagt momenteel aan Smoofie of hij zijn orgasme hier in woorden wil beschrijven?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe anders even fappen in een sok en post het hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |