Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef vamperotica het volgende:
Bij koffietijd nu een item over keertjes en stoeltjes enzo voor kindejs met zo'n gipsen spreidbroekje... Er was hier toch ook iemand met een kindje, neefje/nichtje die zo'n spreidbroekje moest?
Oh wat fijn!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Die mag er waarschijnlijk bij de volgende controle (begin april) uit
Hoeveel heb je nu gelopenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Die mag er waarschijnlijk bij de volgende controle (begin april) uit
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Muis006 het volgende:
UhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nooit gezienquote:
Niksquote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaaaa Muis, ik raadde 'knee', maar wat had McArmy er mee te maken
18 minuten; les 1 van Evyquote:
Hoe doe je die 18 dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
18 minuten; les 1 van Evy![]()
![]()
Vanavond aerobics en dan morgen nog een keer les 1.
sithquote:
1 of 2 minuten hardlopen en dan weer 1 of 2 minuten wandelen; op zich al vrij dodelijk vond ik zelfquote:
Ik vind 18 nogal wat hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
1 of 2 minuten hardlopen en dan weer 1 of 2 minuten wandelen; op zich al vrij dodelijk vond ik zelf
Ik bárst van de talentenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef vamperotica het volgende:
En meteen het topic dood... Doe je goed Elies!
Oh, dat scheelt alweerquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind 18 nogal wat hoorvoor de eerste keer. Ik ben begonnen met iets van 1 1 2 2 of zo
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
18 minuten; les 1 van Evy![]()
![]()
Vanavond aerobics en dan morgen nog een keer les 1.
ehhhh wat zie je?quote:
héél foutquote:
Zolang het niet al te gek gaat vind ik het primaquote:Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef Greys het volgende:
Ing, mag ik een 'I feel charming' album op FB aanmaken met allerhande ONcharmante pics waar jij dan ook op staat ivm schildpad foto's?
Hoe gaat het systeem weer beter draaien dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het systeem draait steeds slechter, maar het is niet langzaam aan het afsluiten en een complete reboot is niet nodig.
Dat is redelijk goed nieuwsquote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef Laysa het volgende:
Tjonge jonge....zulke dagen zijn slecht voor mn hartwater hoor
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het systeem draait steeds slechter, maar het is niet langzaam aan het afsluiten en een complete reboot is niet nodig.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef Laysa het volgende:
Tjonge jonge....zulke dagen zijn slecht voor mn hartwater hoor
Niets zo feestelijk als naar de Leenbakkertquote:
Goed nieuws begrijp ikquote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Precies....quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets zo feestelijk als naar de Leenbakkert
Dat!quote:
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
We duimen gewoon doorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
Juist dan heb je tijd zat om te fokkenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?Ik heb dat niet meegekregen, een extra cheer dan maar
![]()
En ik ben die met die katquote:
En komt er nu ook verbetering in? Kunnen ze er wat aan doen, aan je ziekte?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Muis, over die moest ik wel echt nadenken
En het was ondertussen niet weer eens tijd voor je pilletjequote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Zonnig? Nog geen zon gezien hier. Al trekt de mist nu in elk geval wel weg.
Wel een kudde schapen voorbij zien trekken daarstraks. En net een horde aardappelen
Dat komt niet door ons, wij wegen allemaal maar 40 kilo t stukquote:Op maandag 12 maart 2012 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Piepol, downscale ff een beetje on the jompels; de lucht trekt hier dicht
Ow... dan ben ik het misschien zelf, want ik woog vanmorgen 67,4quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Dat komt niet door ons, wij wegen allemaal maar 40 kilo t stuk
Party for everybody Dancequote:
Mijn neefje is gevallen met klimmen. Iets met zijn touw dat losschoot en toen is naar beneden gelazerd. En nu mist ie een stukje rugquote:
Nou, er mag wel een paar kilo af heurquote:Op maandag 12 maart 2012 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik die foto's op facebook zie hoef jij toch helemaal niet af te vallen Ing
En verder had ik het over mijn gewicht; schoon aan de haakquote:
Een stukje vlees of wervels?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn neefje is gevallen met klimmen. Iets met zijn touw dat losschoot en toen is naar beneden gelazerd. En nu mist ie een stukje rug
Een plungerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Greys het volgende:
Hara, je poppetje lijkt op Supermario, maar wtf heeft ie in zijn hand?
Nee pop, vleesquote:
Bah maar toch schrikken lijkt mequote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee pop, vlees
Nix ernstigs joh (denk ik, want hij kan nog steeds typen)
Nee, vanavond pasquote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
En het was ondertussen niet weer eens tijd voor je pilletje
Mja, De_Kardinaal is wel het bewijs dat je zelfs met ernstige zaken nog wel kan typenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach... een puberknul die van gevaarlijk leven houdt. Hem overkomt steeds van allesquote:
In elk geval 4 kg minder dan een maand of 4 terug. Dus ik ben niet ontevreden hoor. Nog 4 kg eraf in de komende maanden en dan is het weer goedquote:en over je gewicht, je weegt nog steeds minder als mij dus niet klagen![]()
Goed idee; moest ik ook eens gaan doenquote:Zo nu ga ik eens boodschappen doen , want de katten hebben niets meer te etenen ze moeten natuurlijk niet te mager worden nu ze binnenkort hoog bezoek krijgen
Toch wel bahquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee pop, vlees
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in ordequote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, De_Kardinaal is wel het bewijs dat je zelfs met ernstige zaken nog wel kan typen.
Ja datquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de helft niet van wat hier gezegd wordt.![]()
Duidelijkheid please mensen!Ik heb het nodig!
Wees gerust: ik had heul geen paniek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in orde
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah maar toch schrikken lijkt meen over je gewicht, je weegt nog steeds minder als mij dus niet klagen
![]()
Zo nu ga ik eens boodschappen doen , want de katten hebben niets meer te etenen ze moeten natuurlijk niet te mager worden nu ze binnenkort hoog bezoek krijgen
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blij voor je DKen voor Laysa uiteraard ook
Have funquote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En dan gaan we nu op pad....bakkeren en boodschappen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mij met mijn stoere zwarte hengst! (Bruine ruin
.)
Een vriend van me is gisteren foto's komen maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook niet verder (heb er 1x iets gekocht) maar de consensus op internet is dat de klantenservice niet om over naar huis te schrijven is.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben tot nu toe nog nooit problemen gehad bij AiBoet.
De aanbieding van vandaag is wel een hele strakke, jammer dat we al zo'n soort tv hebben
Ik was net zo blij dat we wat energie-zuiniger zijn tegenwoordig, dus ik hou het wel bij een boek of laptop als de prgrammering van meneer I. me niet bevaltquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet verder (heb er 1x iets gekocht) maar de consensus op internet is dat de klantenservice niet om over naar huis te schrijven is.
En koop gewoonkan je in bed allebei wat anders kijken, net zoals JM en C Pfaff
De lampjes waren de boosdoener, toch? Met hoeveel is jullie verbruik nu afgenomen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat we wat energie-zuiniger zijn tegenwoordig, dus ik hou het wel bij een boek of laptop als de prgrammering van meneer I. me niet bevalt
Dan was zij of jullie een stuk uit de buurt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef senesta het volgende:
Ik was gisteren op verjaardag en daar was ook Sofie Hillbrand met partner en kind, wat zijn die leuk!
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan was zij of jullie een stuk uit de buurt.
Heeft ze al een buik(je)?
Ze is geboren en opgegroeid bij mij in de buurt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
We waren in Amsterdam. Ik weet niet waar zij woont, ze komt uit Alkmaar zag ik net op wiki.
Ja, die is zeker leuk!quote:
Wiesdaquote:
Waldemarquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
En wat grappig dat zij ook geowon aan kringverjaardagen doen
Nou ja, het was niet echt een kringverjaardag als in in een woonkamer in een kringetje zittenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
Ze wonen in Amsterdamquote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
We waren in Amsterdam. Ik weet niet waar zij woont, ze komt uit Alkmaar zag ik net op wiki.
het zijn net mensenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
Het zijn net echte mensen hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
Was het de verjaardag van Cees dan ofzo, Senes?
Oh, uit die slechte film. Ja, wel aardig, maar wat te verwijfdquote:
Mwah, er liepen wel meer bekenden en het was ook niet in een huiskamer maar in een leuk kroegje. Was echt leukquote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, die opmerking zag ik aankomenMAAR DAN NOG. Als ik mevrouw huppelepup was zou ik er niet zo'n behoefde aan hebben om tussen de familie van een vriend te gaan zitten hoor
[..]
Oh, uit die slechte film. Ja, wel aardig, maar wat te verwijfd
Oh ja, dat is al anders dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, er liepen wel meer bekenden en het was ook niet in een huiskamer maar in een leuk kroegje. Was echt leuk
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat is al anders dan.
Gefeliciteerd met Cees.
Toen had ie nog haar!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef senesta het volgende:
Die glazenwasser!Van die zoetjes
http://www.adcritic.nl/canderel/kopje-koffie-glazenwasser
Of een horde geesten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef senesta het volgende:
Het is trouwens ineens koud hier, komt een soort van zeemist binnendrijven of zo
Nee die is cool!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
Tombo, Elies en Ing, zal ik die foto dat ik de verkeerde kant op spring bij de Macarena ook in mijn 'Elegantie is een kunst' map zetten? Of is die tè?![]()
Huh? Waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg nu bij mijn opties de optie om Simon te tekenen
Ga maar even kijken naar die laatste danquote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind je onelegante foto's nog best meevallen hoor. Ze zijn wel vrolijk juist!(maar misschien komt dat omdat ik klasgenoten en vrienden heb die ALLES fotogrraferen en ook weer ALLES, ongefilterd, op FB gooien. Krijg je ook altijd charmante plaatjes van..)
Hij heeft een guitig koppie, door die immer lachende ogenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, maar wèl/toch/daardoor leuk
Smaken verschillen want ik vond hem echt niet lelijkquote:
Ik denk dat dat wel verschilt dan. Ik ben in het echt ook leuker dan op foto'squote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Smaken verschillen want ik vond hem echt niet lelijk
Ik heb Tygo Gernandt ook wel eens ontmoet maar die vond ik wel wat minder leuk irl dan op tv, hij is wel erg aardig trouwens. Maar heel klein en ielig
Edit, als ik op hem google vind ik de foto's wel minder leuk dan hemzelf gisteren
een gebouw ofzo met kalverstraat erop.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zie je? Ik weet niet meer wat ik bij jou getekend had
Is het ook een userquote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een XXXXXX kaartje.....
Spel. Jeweetz.
Jawelquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Zeg er is niemand tegen mij aan het spelen zeker?
Wat heb ik getekend?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Muis ik zie het niet en ik wil ook niet stoppen nu we zo ver zijnIk kan er echt geen woord bij bedenken
Ooohh jezusquote:
Nee, voor normale mensen niet, voor hem was het iets van 17% van zijn lichaamquote:Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Maar 40kg verliezen in 40 dagen lijkt me ook niet echt gezond
Doe je goedquote:Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Oognip het volgende:
Middag
Wat grappig dat je Sofie en aanhang gister zag senes!
Ik heb vandaag tussenevaluatie gehad en ze waren erg tevreden dus ik ben blij
Ik zie je het zo doenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef ElisaB het volgende:
Volgens een aantal intimi moet ik uit-de-knoop-coach worden. Je kent ze wel: van die mensen die praktische zaken voor je kunnen oplossen waar je zelf niet uitkomt. Waar bijvoorbeeld een advocaat nét een beetje teveel van het goede is. Het idee laat me maar niet los, maar ik kom er niet helemaal uit
Een trouble-shooter.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef ElisaB het volgende:
Volgens een aantal intimi moet ik uit-de-knoop-coach worden. Je kent ze wel: van die mensen die praktische zaken voor je kunnen oplossen waar je zelf niet uitkomt. Waar bijvoorbeeld een advocaat nét een beetje teveel van het goede is. Het idee laat me maar niet los, maar ik kom er niet helemaal uit
Ik doe het al. Ik ben altijd wel ergens mee bezig voor iemand (telefoontjes doen, briefjes schrijven, formulieren invullen, overzichten maken, regelgeving uitspitten en uitleggen, verzoeken en bezwaarschriften schrijven, bemiddelen, etc).quote:
Dan hoef je het toch ook niet meer te worden?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het al. Ik ben altijd wel ergens mee bezig voor iemand (telefoontjes doen, briefjes schrijven, formulieren invullen, overzichten maken, regelgeving uitspitten en uitleggen, verzoeken en bezwaarschriften schrijven, bemiddelen, etc).
Zo lief ben ik niet hoorquote:
Ja, zoiets! Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar je komt in de buurtquote:
Ik doe het met liefde en plezier voor de mensen die me na staan, maar ik ben blijkbaar zo goed vindbaar, dan ik ook met regelmaat bezig ben voor mensen die ik amper bij naam kan, laat staan dat ik ze kenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef Oognip het volgende:
Dan hoef je het toch ook niet meer te worden?Of wil je het officieel doen?
Wat fijnquote:Op maandag 12 maart 2012 16:32 schreef Oognip het volgende:
Middag
Wat grappig dat je Sofie en aanhang gister zag senes!
Ik heb vandaag tussenevaluatie gehad en ze waren erg tevreden dus ik ben blij
Wat schattigquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef Maes het volgende:
Goed gedaan Oognip![]()
Had ik al verteld dat Phoebe loops is en verliefd? Ligt de hele dag met de neus achter de 'gerania' om haar beau te zien, Pablo
Ik meen me te herinneren dat je hier op Fok ( al heb je veel meer dan 1 persoon geholpen geloof ik) iemand had geholpen om het medisch dossier van haar overleden kindje op te vragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde en plezier voor de mensen die me na staan, maar ik ben blijkbaar zo goed vindbaar, dan ik ook met regelmaat bezig ben voor mensen die ik amper bij naam kan, laat staan dat ik ze ken
En ik ben natuurlijk geen financieel tropische instelling
Aaaahquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Oognip![]()
Het kind komt net thuis van "zijn beste schooldag ooit"
Owja nieuwe klasquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Oognip![]()
Niet met schreeuwen enzo maar ze biedt zich wel gewillig aan, maar alleen aan Pablo de rest van de honden vindt ze te groot denk ikquote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Doen honden net zo raar als katten
Ik zou je zoooo inhuren!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef ElisaB het volgende:
OOOOOOOOH! jezus wat een kutskilzz heb jequote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een XXXXXX kaartje.....
Spel. Jeweetz.
Ja, dat klopt. Maar dat is nou weer zo typisch iets waar ik zelfs geen vergoeding voor zou willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Laysa het volgende:
Ik meen me te herinneren dat je hier op Fok ( al heb je veel meer dan 1 persoon geholpen geloof ik) iemand had geholpen om het medisch dossier van haar overleden kindje op te vragen.
Ik zou er wat mee doen als ik jou was....en zeker niet op een tropische manier
Het is een goede zaak dat er mensen zijn zoals jij die dan anderen kunnen helpenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is nou weer zo typisch iets waar ik zelfs geen vergoeding voor zou willen.
Ik wil dat soort dingen deels graag doen omdat ik het jammer en zonde vind dat er mensen 'klem' zitten om / met dingen die ik wellicht vrij eenvoudig op kan lossen. Het meeste is niet zo ingewikkeld (is het dat wel, dan moet je niet bij mij zijn, maar bij een advocaat of een psych), maar wordt het doordat mensen het overzicht kwijt zijn of er te emotioneel van worden.
Super zegquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Verstandigquote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Maes het volgende:
Niet met schreeuwen enzo maar ze biedt zich wel gewillig aan, maar alleen aan Pablo de rest van de honden vindt ze te groot denk ik
Oe, dan krijg jij een vaste klantenkaart met spaarzegeltjesquote:
Dat het mis was dat wist ik ook wel, maar toch wel blij dat het iets is waarbij ik niet gelijk omval!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Maes het volgende:
En fijn, Kardinaal voor het gematigd optimistische bericht over je gezondheid
En pablo is een sint bernard?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef Maes het volgende:
Goed gedaan Oognip![]()
Had ik al verteld dat Phoebe loops is en verliefd? Ligt de hele dag met de neus achter de 'gerania' om haar beau te zien, Pablo
Dat gaat mij gelukkig ook goed af. Heb er alleen de energie niet meer voor. Wie je dat vrijblijvend gaan doen voor vreemden, voor vrienden of tegen betaling?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is nou weer zo typisch iets waar ik zelfs geen vergoeding voor zou willen.
Ik wil dat soort dingen deels graag doen omdat ik het jammer en zonde vind dat er mensen 'klem' zitten om / met dingen die ik wellicht vrij eenvoudig op kan lossen. Het meeste is niet zo ingewikkeld (is het dat wel, dan moet je niet bij mij zijn, maar bij een advocaat of een psych), maar wordt het doordat mensen het overzicht kwijt zijn of er te emotioneel van worden.
Neeeeequote:
Owwww gelukkigquote:
Fijnquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Oognip![]()
Spaarzegeltjesquote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dan krijg jij een vaste klantenkaart met spaarzegeltjes
Dat is helemaal in jouw straatje jaquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik lees het dankzij je citaat pas goed. Dat is wel gevaarlijk om te doen. Gevaarlijk in de zin dat het straks een dagtaak gaat worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is helemaal in jouw straatje jaDaar heb jij het overzicht voor en de vasthoudendheid van een terriër
De beste schooldag ooit? Dat zijn nog eens uitsprakenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Rewimo het volgende:
En allemaal bedankt voor de schooldagjompels
Voor vrienden en familie doe ik het al. Met liefde en plezier en uiteraard zonder betaling. En voor de rest van de mensheid wil ik dat graag (tegen beperkte vergoeding) beschikbaar stellenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat gaat mij gelukkig ook goed af. Heb er alleen de energie niet meer voor. Wie je dat vrijblijvend gaan doen voor vreemden, voor vrienden of tegen betaling?
Daarom tegen beperkte vergoeding. Dat filtert in elk geval al het een en ander. En het moet leuk blijven, dus het moet op kleine schaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lees het dankzij je citaat pas goed. Dat is wel gevaarlijk om te doen. Gevaarlijk in de zin dat het straks een dagtaak gaat worden.
Dan loop je weer het risico dat de mensen die er juist het meest behoefte aan hebben het juist niet doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor vrienden en familie doe ik het al. Met liefde en plezier en uiteraard zonder betaling. En voor de rest van de mensheid wil ik dat graag (tegen beperkte vergoeding) beschikbaar stellen
Yupsquote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan loop je weer het risico dat de mensen die er juist het meest behoefte aan hebben het juist niet doen.
Klein kindquote:Op maandag 12 maart 2012 17:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hihi, ik krijg nu te maken met mevrouw van de Pijpekamp![]()
![]()
En toen zag ik haar e-mailadres: pijpe***@***.**![]()
* mogen jullie niet weten
Ik zou daar ook om lachen hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja dat vond ik mezelf ook even
Christan is overgeplaatst naar de parallelklasquote:Op maandag 12 maart 2012 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rewimo, vanwaar deze heugelijke gebeurtenis?
wat is een parallelklas? /noobvraagquote:Op maandag 12 maart 2012 18:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan is overgeplaatst naar de parallelklas
Klas die in hetzelfde leerjaar zit. Dus van 5a naar 5b of zo.quote:
ElisaB denkt met u meequote:
Da's verdomd lastig... allebeiquote:Gewoon doen, wel even goed activiteiten afbakenen en nadenken over het tarief. Je wilt bereikbaar zijn voor je doelgroep maar er ook nog wat aan verdienen.
Of van 4c naar 4aquote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klas die in hetzelfde leerjaar zit. Dus van 5a naar 5b of zo.
Komrad denkt ook met u meequote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB denkt met u mee
[..]
Da's verdomd lastig... allebei
Hihi thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 18:33 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb helemaal over Oognip heen gelezen!
Ook een jompel voor jou!
Al gezien. Die muziek zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
Mocht crew meedoen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
ff het accent van Greys checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Het is je goede recht om dat te vinden.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag alleen een filmpje met veel fokkers en slechte muziek eronder.
Ik zie mezelf soms voorbij komenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het filmpje wel leuk, alleen dat muziekje minder
Eigenlijk hadden ze bij iedereen de nick erbij moeten zetten.
ja ik zag je ook voorbij flitsen en je haar zatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf soms voorbij komen![]()
. TV adds 5 pounds!
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef indaha het volgende:
ja ik zag je ook voorbij flitsen en je haar zaten daar gaat het toch om
Hihi, wat lopen Tombo en jij te klotenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hihi, wat lopen Tombo en jij te kloten
Dat was Pluk van de Petteflatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik snapte je tekening niet! Ik maar denken wat dat stomme poppetje kon zijn, ging het om de flat
jezus muis, ik al die kutkoters tekenen, raad je m meteen alquote:
Hara en Grees hadden m ook al gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jezus muis, ik al die kutkoters tekenen, raad je m meteen al
Oohhhquote:
Die was voor APK naar de garage.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oohhh![]()
. Misschien had je z'n takelwagen er bij moeten tekenen?
Hihihihihihihiquote:
Nou, het duurde ook even voor het kwartje viel hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Gb ik was bang dat je hem niet ging raden
Gelukkig viel iequote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het duurde ook even voor het kwartje viel hoor!![]()
Als ik zou weten hoe, dan zou ik het doen!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef senesta het volgende:
Post die tekeningen dan ook even, dan zie ik ook wie wat waarom niet geraden heeft en zo
Ik weet niet of dat kan, geen idee hoe Q dat doet.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef senesta het volgende:
Post die tekeningen dan ook even, dan zie ik ook wie wat waarom niet geraden heeft en zo
kan ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef senesta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |