Christan is overgeplaatst naar de parallelklasquote:Op maandag 12 maart 2012 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rewimo, vanwaar deze heugelijke gebeurtenis?
wat is een parallelklas? /noobvraagquote:Op maandag 12 maart 2012 18:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan is overgeplaatst naar de parallelklas
Klas die in hetzelfde leerjaar zit. Dus van 5a naar 5b of zo.quote:
ElisaB denkt met u meequote:
Da's verdomd lastig... allebeiquote:Gewoon doen, wel even goed activiteiten afbakenen en nadenken over het tarief. Je wilt bereikbaar zijn voor je doelgroep maar er ook nog wat aan verdienen.
Of van 4c naar 4aquote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klas die in hetzelfde leerjaar zit. Dus van 5a naar 5b of zo.
Komrad denkt ook met u meequote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB denkt met u mee
[..]
Da's verdomd lastig... allebei
Hihi thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 18:33 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb helemaal over Oognip heen gelezen!
Ook een jompel voor jou!
Al gezien. Die muziek zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
Mocht crew meedoen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
ff het accent van Greys checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Het is je goede recht om dat te vinden.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag alleen een filmpje met veel fokkers en slechte muziek eronder.
Ik zie mezelf soms voorbij komenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:07 schreef Greys het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het filmpje wel leuk, alleen dat muziekje minder
Eigenlijk hadden ze bij iedereen de nick erbij moeten zetten.
ja ik zag je ook voorbij flitsen en je haar zatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf soms voorbij komen![]()
. TV adds 5 pounds!
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef indaha het volgende:
ja ik zag je ook voorbij flitsen en je haar zaten daar gaat het toch om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |