Toch wel bahquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee pop, vlees
Nix ernstigs joh (denk ik, want hij kan nog steeds typen)
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in ordequote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, De_Kardinaal is wel het bewijs dat je zelfs met ernstige zaken nog wel kan typen.
Ja datquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de helft niet van wat hier gezegd wordt.![]()
Duidelijkheid please mensen!Ik heb het nodig!
Wees gerust: ik had heul geen paniek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in orde
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah maar toch schrikken lijkt meen over je gewicht, je weegt nog steeds minder als mij dus niet klagen
![]()
Zo nu ga ik eens boodschappen doen , want de katten hebben niets meer te etenen ze moeten natuurlijk niet te mager worden nu ze binnenkort hoog bezoek krijgen
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blij voor je DKen voor Laysa uiteraard ook
Have funquote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En dan gaan we nu op pad....bakkeren en boodschappen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mij met mijn stoere zwarte hengst! (Bruine ruin
.)
Een vriend van me is gisteren foto's komen maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |