Goed nieuws begrijp ikquote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Precies....quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets zo feestelijk als naar de Leenbakkert
Dat!quote:
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
We duimen gewoon doorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
Juist dan heb je tijd zat om te fokkenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?Ik heb dat niet meegekregen, een extra cheer dan maar
![]()
En ik ben die met die katquote:
En komt er nu ook verbetering in? Kunnen ze er wat aan doen, aan je ziekte?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Muis, over die moest ik wel echt nadenken
En het was ondertussen niet weer eens tijd voor je pilletjequote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Zonnig? Nog geen zon gezien hier. Al trekt de mist nu in elk geval wel weg.
Wel een kudde schapen voorbij zien trekken daarstraks. En net een horde aardappelen
Dat komt niet door ons, wij wegen allemaal maar 40 kilo t stukquote:Op maandag 12 maart 2012 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Piepol, downscale ff een beetje on the jompels; de lucht trekt hier dicht
Ow... dan ben ik het misschien zelf, want ik woog vanmorgen 67,4quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Dat komt niet door ons, wij wegen allemaal maar 40 kilo t stuk
Party for everybody Dancequote:
Mijn neefje is gevallen met klimmen. Iets met zijn touw dat losschoot en toen is naar beneden gelazerd. En nu mist ie een stukje rugquote:
Nou, er mag wel een paar kilo af heurquote:Op maandag 12 maart 2012 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik die foto's op facebook zie hoef jij toch helemaal niet af te vallen Ing
En verder had ik het over mijn gewicht; schoon aan de haakquote:
Een stukje vlees of wervels?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn neefje is gevallen met klimmen. Iets met zijn touw dat losschoot en toen is naar beneden gelazerd. En nu mist ie een stukje rug
Een plungerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Greys het volgende:
Hara, je poppetje lijkt op Supermario, maar wtf heeft ie in zijn hand?
Nee pop, vleesquote:
Bah maar toch schrikken lijkt mequote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee pop, vlees
Nix ernstigs joh (denk ik, want hij kan nog steeds typen)
Nee, vanavond pasquote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
En het was ondertussen niet weer eens tijd voor je pilletje
Mja, De_Kardinaal is wel het bewijs dat je zelfs met ernstige zaken nog wel kan typenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix ernstigs joh (denk ik, want hij kan nog steeds typen)
Ach... een puberknul die van gevaarlijk leven houdt. Hem overkomt steeds van allesquote:
In elk geval 4 kg minder dan een maand of 4 terug. Dus ik ben niet ontevreden hoor. Nog 4 kg eraf in de komende maanden en dan is het weer goedquote:en over je gewicht, je weegt nog steeds minder als mij dus niet klagen![]()
Goed idee; moest ik ook eens gaan doenquote:Zo nu ga ik eens boodschappen doen , want de katten hebben niets meer te etenen ze moeten natuurlijk niet te mager worden nu ze binnenkort hoog bezoek krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |