Goed nieuws begrijp ikquote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Precies....quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets zo feestelijk als naar de Leenbakkert
Dat!quote:
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
We duimen gewoon doorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
Juist dan heb je tijd zat om te fokkenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je was doodziek? Maar je was toch gewoon aan het fokken hier?Ik heb dat niet meegekregen, een extra cheer dan maar
![]()
En ik ben die met die katquote:
En komt er nu ook verbetering in? Kunnen ze er wat aan doen, aan je ziekte?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Muis, over die moest ik wel echt nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |