Toch wel bahquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee pop, vlees
Nix ernstigs joh (denk ik, want hij kan nog steeds typen)
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in ordequote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, De_Kardinaal is wel het bewijs dat je zelfs met ernstige zaken nog wel kan typen.
Ja datquote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap de helft niet van wat hier gezegd wordt.![]()
Duidelijkheid please mensen!Ik heb het nodig!
Wees gerust: ik had heul geen paniek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's waar, maar stop de persen & geen paniek: nix aan de hand. NeefjeB is nog prima in orde
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah maar toch schrikken lijkt meen over je gewicht, je weegt nog steeds minder als mij dus niet klagen
![]()
Zo nu ga ik eens boodschappen doen , want de katten hebben niets meer te etenen ze moeten natuurlijk niet te mager worden nu ze binnenkort hoog bezoek krijgen
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blij voor je DKen voor Laysa uiteraard ook
Have funquote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En dan gaan we nu op pad....bakkeren en boodschappen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mij met mijn stoere zwarte hengst! (Bruine ruin
.)
Een vriend van me is gisteren foto's komen maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou het komt erop neer dat mijn overlevingskansen enorm gestegen zijn. Ben wel heel erg ziek, maar ik hoef nog geen kist uit te zoeken.
Ik ook niet verder (heb er 1x iets gekocht) maar de consensus op internet is dat de klantenservice niet om over naar huis te schrijven is.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben tot nu toe nog nooit problemen gehad bij AiBoet.
De aanbieding van vandaag is wel een hele strakke, jammer dat we al zo'n soort tv hebben
Ik was net zo blij dat we wat energie-zuiniger zijn tegenwoordig, dus ik hou het wel bij een boek of laptop als de prgrammering van meneer I. me niet bevaltquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet verder (heb er 1x iets gekocht) maar de consensus op internet is dat de klantenservice niet om over naar huis te schrijven is.
En koop gewoonkan je in bed allebei wat anders kijken, net zoals JM en C Pfaff
De lampjes waren de boosdoener, toch? Met hoeveel is jullie verbruik nu afgenomen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat we wat energie-zuiniger zijn tegenwoordig, dus ik hou het wel bij een boek of laptop als de prgrammering van meneer I. me niet bevalt
Dan was zij of jullie een stuk uit de buurt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef senesta het volgende:
Ik was gisteren op verjaardag en daar was ook Sofie Hillbrand met partner en kind, wat zijn die leuk!
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan was zij of jullie een stuk uit de buurt.
Heeft ze al een buik(je)?
Ze is geboren en opgegroeid bij mij in de buurt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
We waren in Amsterdam. Ik weet niet waar zij woont, ze komt uit Alkmaar zag ik net op wiki.
Ja, die is zeker leuk!quote:
Wiesdaquote:
Waldemarquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
En wat grappig dat zij ook geowon aan kringverjaardagen doen
Nou ja, het was niet echt een kringverjaardag als in in een woonkamer in een kringetje zittenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
Ze wonen in Amsterdamquote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja
We waren in Amsterdam. Ik weet niet waar zij woont, ze komt uit Alkmaar zag ik net op wiki.
het zijn net mensenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
Het zijn net echte mensen hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiesda
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
Was het de verjaardag van Cees dan ofzo, Senes?
Oh, uit die slechte film. Ja, wel aardig, maar wat te verwijfdquote:
Mwah, er liepen wel meer bekenden en het was ook niet in een huiskamer maar in een leuk kroegje. Was echt leukquote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, die opmerking zag ik aankomenMAAR DAN NOG. Als ik mevrouw huppelepup was zou ik er niet zo'n behoefde aan hebben om tussen de familie van een vriend te gaan zitten hoor
[..]
Oh, uit die slechte film. Ja, wel aardig, maar wat te verwijfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |