Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef vamperotica het volgende:
Bij koffietijd nu een item over keertjes en stoeltjes enzo voor kindejs met zo'n gipsen spreidbroekje... Er was hier toch ook iemand met een kindje, neefje/nichtje die zo'n spreidbroekje moest?
Oh wat fijn!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Die mag er waarschijnlijk bij de volgende controle (begin april) uit
Hoeveel heb je nu gelopenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Die mag er waarschijnlijk bij de volgende controle (begin april) uit
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Muis006 het volgende:
UhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nooit gezienquote:
Niksquote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaaaa Muis, ik raadde 'knee', maar wat had McArmy er mee te maken
18 minuten; les 1 van Evyquote:
Hoe doe je die 18 dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
18 minuten; les 1 van Evy![]()
![]()
Vanavond aerobics en dan morgen nog een keer les 1.
sithquote:
1 of 2 minuten hardlopen en dan weer 1 of 2 minuten wandelen; op zich al vrij dodelijk vond ik zelfquote:
Ik vind 18 nogal wat hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
1 of 2 minuten hardlopen en dan weer 1 of 2 minuten wandelen; op zich al vrij dodelijk vond ik zelf
Ik bárst van de talentenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef vamperotica het volgende:
En meteen het topic dood... Doe je goed Elies!
Oh, dat scheelt alweerquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind 18 nogal wat hoorvoor de eerste keer. Ik ben begonnen met iets van 1 1 2 2 of zo
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
18 minuten; les 1 van Evy![]()
![]()
Vanavond aerobics en dan morgen nog een keer les 1.
ehhhh wat zie je?quote:
héél foutquote:
Zolang het niet al te gek gaat vind ik het primaquote:Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef Greys het volgende:
Ing, mag ik een 'I feel charming' album op FB aanmaken met allerhande ONcharmante pics waar jij dan ook op staat ivm schildpad foto's?
Hoe gaat het systeem weer beter draaien dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het systeem draait steeds slechter, maar het is niet langzaam aan het afsluiten en een complete reboot is niet nodig.
Dat is redelijk goed nieuwsquote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef Laysa het volgende:
Tjonge jonge....zulke dagen zijn slecht voor mn hartwater hoor
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het systeem draait steeds slechter, maar het is niet langzaam aan het afsluiten en een complete reboot is niet nodig.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie facebook.
Ja, enorm. De man met de zeis staat in ieder geval nog niet op de gang te wachten.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef Laysa het volgende:
Tjonge jonge....zulke dagen zijn slecht voor mn hartwater hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |