Oh ja, dat is al anders dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, er liepen wel meer bekenden en het was ook niet in een huiskamer maar in een leuk kroegje. Was echt leuk
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat is al anders dan.
Gefeliciteerd met Cees.
Toen had ie nog haar!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef senesta het volgende:
Die glazenwasser!Van die zoetjes
http://www.adcritic.nl/canderel/kopje-koffie-glazenwasser
Of een horde geesten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef senesta het volgende:
Het is trouwens ineens koud hier, komt een soort van zeemist binnendrijven of zo
Nee die is cool!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
Tombo, Elies en Ing, zal ik die foto dat ik de verkeerde kant op spring bij de Macarena ook in mijn 'Elegantie is een kunst' map zetten? Of is die tè?![]()
Huh? Waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg nu bij mijn opties de optie om Simon te tekenen
Ga maar even kijken naar die laatste danquote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind je onelegante foto's nog best meevallen hoor. Ze zijn wel vrolijk juist!(maar misschien komt dat omdat ik klasgenoten en vrienden heb die ALLES fotogrraferen en ook weer ALLES, ongefilterd, op FB gooien. Krijg je ook altijd charmante plaatjes van..)
Hij heeft een guitig koppie, door die immer lachende ogenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet mooi, maar wèl/toch/daardoor leuk
Smaken verschillen want ik vond hem echt niet lelijkquote:
Ik denk dat dat wel verschilt dan. Ik ben in het echt ook leuker dan op foto'squote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Smaken verschillen want ik vond hem echt niet lelijk
Ik heb Tygo Gernandt ook wel eens ontmoet maar die vond ik wel wat minder leuk irl dan op tv, hij is wel erg aardig trouwens. Maar heel klein en ielig
Edit, als ik op hem google vind ik de foto's wel minder leuk dan hemzelf gisteren
een gebouw ofzo met kalverstraat erop.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zie je? Ik weet niet meer wat ik bij jou getekend had
Is het ook een userquote:Op maandag 12 maart 2012 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een XXXXXX kaartje.....
Spel. Jeweetz.
Jawelquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Zeg er is niemand tegen mij aan het spelen zeker?
Wat heb ik getekend?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Muis ik zie het niet en ik wil ook niet stoppen nu we zo ver zijnIk kan er echt geen woord bij bedenken
Ooohh jezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |