Oh ja, dat is al anders dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, er liepen wel meer bekenden en het was ook niet in een huiskamer maar in een leuk kroegje. Was echt leuk
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat is al anders dan.
Gefeliciteerd met Cees.
Toen had ie nog haar!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef senesta het volgende:
Die glazenwasser!Van die zoetjes
http://www.adcritic.nl/canderel/kopje-koffie-glazenwasser
Of een horde geesten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef senesta het volgende:
Het is trouwens ineens koud hier, komt een soort van zeemist binnendrijven of zo
Nee die is cool!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
Tombo, Elies en Ing, zal ik die foto dat ik de verkeerde kant op spring bij de Macarena ook in mijn 'Elegantie is een kunst' map zetten? Of is die tè?![]()
Huh? Waar?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg nu bij mijn opties de optie om Simon te tekenen
Ga maar even kijken naar die laatste danquote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind je onelegante foto's nog best meevallen hoor. Ze zijn wel vrolijk juist!(maar misschien komt dat omdat ik klasgenoten en vrienden heb die ALLES fotogrraferen en ook weer ALLES, ongefilterd, op FB gooien. Krijg je ook altijd charmante plaatjes van..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |