Zou schandalig zijnquote:
shhhh hij is de nederlandse messiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
Niet door Sjek.quote:
ik denk het nietquote:
pizzaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Was dat Verhoeven op de tribune met zijn blote buik?
De scouts van Ajax hebben zo een miljoentje of 8 over voor een heerenveen aanvaller die drie wedstrijden goed is.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
jewel hoorquote:
idd heerenveen wordt kampioenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:43 schreef Zeroku het volgende:
Feyenoord gaat echt die titel niet winnen.
Maar dan gaan ze te lang over een ander onderwerp door en hebben ze er geen tijd voorquote:
quote:
sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebruik je mijn plaatje als UI??
WTF G ThA fuCK
Verbaasd me hoe je hem uit het oog kan verliezenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je eruit gelopen wordt door Zeefuik is het wel erg
WOPWOPquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Alhoewel ze alleen goed zijn voor het 'spek en bonen' toernooi, dat ze vermoeit in de nationale competitie.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ach en het opvallende is dat het Europees wel heel goed gaat met de Nederlandse clubs dit jaar....
Noujah, 80% van de kijkers zijn oude demente mensenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Hij vergeet bijna adem te halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Tom van 't Hek gooit er weer wat onzin uit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor nooit wat hij zegt, maar kijk alleen naar zijn neus.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Het valt ze ook opquote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat lachje van Vertonghen zegt veel trouwens
wat is dat?quote:
Tja, het loont zich alleen als er ook wat inkomsten uit de EL tegenover staat en volgens mij zijn die in deze fase nog vrij laag..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ze alleen goed zijn voor het 'spek en bonen' toernooi, dat ze vermoeit in de nationale competitie.
Heeft wel een clausule in zijn contract staan, ben benieuwd wat ze gaan betalenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Ooku het volgende:
Vertonghen naar Arsenal is denk ik wel zeker nu
Heeft in het begin een flinke dip gehad, maar is nu weer terug op niveau jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Vertonghen is ook wel klaar voor de overstap naar een grotere club.
voor 6 CL wedstrijden spelen verdien je volgensmij meer dan tot de halve finale van de EL komen idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, het loont zich alleen als er ook wat inkomsten uit de EL tegenover staat en volgens mij zijn die in deze fase nog vrij laag..
Nou inderdaad... vooral die eerste mag wegblijvenquote:
Was geen dip, was meer zijn inzet. In de CL was het wel steeds de beste man.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft in het begin een flinke dip gehad, maar is nu weer terug op niveau ja
Doe nou niet onze beste verdediger wegquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo mogen jullie hebben, krijg je Mano kado
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo mogen jullie hebben, krijg je Mano kado
Liever niet inderdaad.quote:
zijn stemquote:
Boilesen is fysiek zwakquote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Koppers
Zo moet het zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef Ooku het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef Ooku het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn haat tegen v. Rhijn, terwijl hij het prima doet.
quote:
voor Twente wel jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Spelers die van Twente naar Ajax gaan zijn de laatste jaren een garantie voor succes
Kennedy daarentegen hoort wel bij een van de beste aankopen ooit.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Spelers die van Twente naar Ajax gaan zijn de laatste jaren een garantie voor succes
Voor elke andere clubquote:
Omdat hij met een lekker wijf getrouwd is.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom heb ik altijd de neiging om Tom een paar goede tikken te geven als ik hem hoor praten?
dat heb ik gezien ja, krachttraining bij ajax... heel matig niveauquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ach paar uurtjes sportschool extra, en dan wordt ie net zo beer als alderweireld
wie dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat hij met een lekker wijf getrouwd is.
Ik dacht dat hij flikker wasquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zit nog in de kastquote:
Serieus?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sjek hoopt Jan uit de kast te lokken voor een hete avondquote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is die kale man aan het hoofd van de tafel.
quote:
Ik weet niet of het zn vrouw is, maar hij kwam vroeger wel eens in onze zaak, met een niet onaardig vrouwtje en kids.quote:
Ed de Goey was de grootste legendquote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Waterreus wat een legendeDie hele Van der Sar hype
Naam + pics?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zn vrouw is, maar hij kwam vroeger wel eens in onze zaak, met een niet onaardig vrouwtje en kids.
alleen benieuwd hoe zijn vrouw eruit zietquote:
Ik denk dat ze hem tot morgen de kans geven voor ontslag, daarna wordt hij ontslagen denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt hij ontslagen, of neemt hij ontslag, dat is de vraag.
Okequote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alleen benieuwd hoe zijn vrouw eruit ziet
Dan zou ik wachten, krijg je nog wat geld mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem tot morgen de kans geven voor ontslag, daarna wordt hij ontslagen denk ik.
Die wordt hoofdcoach in Duitsland, ga je niet naar psv toequote:
eensquote:
echt nietquote:
Totdat von Gahl kampioen speelt bij PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 22:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Als v Gaal nu bij PSV komt ga ik echt helemaal kapot van het lachen.
21=5quote:
Zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef TakAFCA het volgende:
Volgende week zo'n filmpje van Ebecillio aub.
OMGquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd om Jacks oude meme weer van stal te halen, klopt alleen niet nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha skitterendquote:
Nee, dat is Wlodi Smolarekquote:
quote:
Hoe weet je dan of hij beter was?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Cruijff is tenminste Wereldkampioen.
Ik hoop het. Als hij dit soort onzin normaliter uitbraakt begin ik het behoorlijk triest te vinden.quote:
quote:
Graag ik kreeg het niet mee ;squote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
hier moet iemand een mp3 remix van maken, 10 uur long Jack OOHHHHHHHH
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De echo van jacks ejaculatie geresoneert door de neusgaten van Tom.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Sjek naakt slapen en weleens een kamer hebben moeten delen...
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Topic sturen naar de NOS, wordt het programma van de tv gehaaldquote:Op zondag 11 maart 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
Als je als redactie meeleest hier dan besluit je toch gewoon een andere baan te nemen?
Johan Derksen schrok zonet thuis wakker en dacht bij zichzelf: "Die kreun, dat geluid, dat komt me toch vaag bekend voor.... Wacht eens even........"quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan kom je als 'sportjournalist' nergens meer aan de slag.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
Als je als redactie meeleest hier dan besluit je toch gewoon een andere baan te nemen?
ik denk hetquote:
Daar is geen Club69 voor nodig.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Live kreunen op tv, want een top journalistiek.
Studio Voetbal journalistiek programma.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen haat Waterreusquote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Nederland, Waterreus haten?
Dat zeker.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt er idd op.quote:
ik denk hetquote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heeft jack zn jaarlijkse ejaculatie live, is het weer niet goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaarlijks? Maak daar maar wekelijks van.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft jack zn jaarlijkse ejaculatie, is het weer niet goed.
Ik vond het meer een flopshow.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:09 schreef Einthovuh het volgende:
Het is gelukkig weer afgelopen. Was weer een topshow.
[ afbeelding ]
Kan die niet in de OP dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die bestaat al langer hoor, maar gek genoeg wordt ie nooit gebruikt.
Heel vreemd idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben eigenlijk ook een SV flopshow gif nodig.
Nou ja, nodig, levensbehoefte nummer één.
Heel raar inderdaad. Zal het dan toch aan het iets saaie decor liggen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de hoop op verbeteringquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Hebben ze Jantje aan tafel weten ze het nog te presteren een saaie show neer te zetten. Toch blijf ik altijd kijken, al weet ik niet waarom
Ja oke, het wordt redelijk lastigquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zien zelf geen fouten, en verbeterpunten. Dus dat zal erg lastig worden.
Je kan de uitzending altijd terugkijken via Uitzending Gemist, dus je hoeft niet op zondagavond te kijken. Moet je alleen een keer dit topic kijken om te zien of er wat spannends gebeurt wasquote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik blijf kijken, omdat er vast ooit iets spannends zal gebeuren, en ik verdomme niet altijd naar deze meuk heb zitten kijken om dan net die ene keer te missen.
Via Uitzending Gemist boost je hun kijkcijfers zelfs zonder kastjequote:Op zondag 11 maart 2012 23:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, het wordt redelijk lastig
[..]
Je kan de uitzending altijd terugkijken via Uitzending Gemist, dus je hoeft niet op zondagavond te kijken. Moet je alleen een keer dit topic kijken om te zien of er wat spannends gebeurt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |